Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

"tarantula's"

Al langere tijd heb ik last van spinnen in mijn huis. En geen ordinaire hooiwagens. Nee, grote zwarte harige jongens (om dit horrorverhaal nog even kracht bij te zetten: de grootste had een doorsnee van zo'n 10 centimeter!) en ze houden zich bij voorkeur op in de slaapkamers van mijn dochter en mij.

Iemand een idee waar deze monsters vandaan komen? Moet ik denken aan een nest of komen ze door openstaande raampjes naar binnen? Ik wil ze graag mijn huis uit hebben, maar weiger de ramen overdag gesloten te houden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens

mij houden ze zich graag in spouwmuren en kruipruimtes, vochtige ruimte's, dat is wat ik denk.
spinnen komen overal door naar binnen dus je kunt je ramen gewoon openzetten,je hebt wel bedrijven(gemeente) die ze opsporen.
krulleke

Zie

mijn draadje hierover bij huishouden. Ik heb er ook zoveel last van. Twee jaar geleden extreem, het jaar daarna minder en dit jaar hebben we alweer een fijne start gehad met 6 handpalmspinnen op anderhalve week.

Jet Burg

Jet Burg

08-09-2009 om 11:59

Misschien onnodige vraag: heb je horren?

Sinds wij overal horren voor de ramen hebben, hebben wij veel minder last van spinnen (gelukkig!)

Kiki

Kiki

08-09-2009 om 12:47

O wij laatst ook eentje

Onwijs groot was hij, ik denk ook wel 10 centimeter. Paste niet eens in een glas.

Daar heb ik manlief toch even bijgeroepen, want zo'n grote spin ging me net te ver.

We hebben deze ook niet in de tuin uitgezet, maar ik heb man naar het hondenuitlaatveldje gestuurd om hem daar in het perkje los te laten. Stel je voor dat die griezel weer naar binnen komt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.