Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

20-06-2010 om 20:18

Tekst gezocht...

mijn zus is voor het speelhoekje van haar 2 kinderen (meisje en jongen) op zoek naar een leuke tekst om aan de muur te hangen, ze wil dit doen met letters van steigerhout, het liefst met een nederlandse tekst, maar verder dan de namen van de kinderen komt ze niet... wie weet er een leuke (niet te lange) kreet om daar neer te hangen!!alvast bedankt namens zus en Tess

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

20-06-2010 om 20:35

Ideeen

Hier wat ideeen: speeltijd! abc, 123, Lief en Stoer, samen spelen, de eerste regel van een kinderliedje of een sprookje (zoals spiegeltje, spiegeltje...), veel plezier! ons hoekje.... En verder kom ik vanavond niet.

Ehm

RUIM OP!

LAAT GEEN TROEP LIGGEN!

Of zoiets?

Pippin

Pippin

20-06-2010 om 21:44

Lachen dirksmama. De vervuiler betaalt!

Ik zou een tekst kiezen uit een kinderliedje dat de kinderen leuk vinden.

Margriet*

Margriet*

20-06-2010 om 21:49

Letters van steigerhout

dat wordt dan wel heel kolossaal lijkt me. Steigerplanken zijn heel lomp, dus dat wordt dan een kort woord. 'Duh' of zo?

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

20-06-2010 om 22:39

Geen planken hoor...

de letters zijn gemaakt van steigerhout, maar niet van die grote planken hoor, dat zou inderdaad veel te kolosaal worden...dit even ter informatie

groetjes tess

Splinters?

Krijg je geen splinters in je handen van dat steigerhout?
(ik snap de liefde voor steigerhout trouwens toch al niet zo goed, maar goed, smaken verschillen).

Met een kinderliedje zou ik toch een beetje oppassen, want wat ze nu leuk vinden is over twee jaar misschien kinderachtig; en ik zou geen zin hebben om na twee jaar de boel weer te moeten verwijderen en dan al die boor- of spijkergaatjes weer dicht te moeten smeren.

Groeten,

Temet

Net als met t shirts....

...vind ik dat als je zelf niks leuks kunt bedenken je geen teksten op mensen of muren moet hangen.

Maar goed. Ik heb het sowieso niet zo op teksten. En ook al niet op steigerhout. Dus misschien kan ik beter maar helemaal niks zeggen (overigens denk ik dat zowel de tekst zelf, het ueberhaupt overal willen ophangen van teksten, en het voor-van-alles-en-nogwat-gebruiken-van-steigerhout over een paar jaar hopeloos uit de mode zijn.)

Moest wel vreselijkl lachen om een posting hierboven. ik zag ook al gigantische letters van komplete balken voor me...LOL! (ja, LOL. Ook Leuk. Zeker voor een speelhoek. Toch?)

Inkopper

" ik kon geen tekst bedenken voor op deze balk"

Tja berber, (ook ot)

misschien is het een van mijn minder sympathieke karaktertrekjes, geen idee. Of de tijd vd maand. Kan ook.

Ik moet wel zeggen dat ik het persoonlijk vaak verfrissend vind om op een vraag (van welk genre dan ook) niet alleen maar keurige antwoorden te lezen, maar ook eens wat al dan niet dwarsige commentaren van andersdenkenden. Kan soms een echte eye-opener zijn. Maar wat ik zelf leuk vind hoeft iemand anders natuurlijk niet te waarderen, da's waar.

Ingrid (ik heb trouwens wel heel braaf een paar echt lekkere andijvierecepten gegeven. En hierboven zelfs nog een 3-letter woord dat het best leuk zou doen op de muur van een speelhoek. Ik ben echt de lulligste niet)

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

21-06-2010 om 16:37

Kom op zeg...

kan er niet gewoon een nieuw draadje gestart worden voor iedereen die geen leuke tekst weet om boven de speelhoek te hangen... sorry hoor...dus nogmaals wie weet er een leuke kreet/tekst om boven de speelhoek van de kindjes van mijn zus te hangen... ja letters van steigerhout (klein) en nee er zitten geen splinters in !alvast bedankt maar weer...
Tess en zus...

Cobi!

'Klep dicht! is voor meerdere uitleg vatbaar als je ook een vintage verkleedkist van steigerhout in de retro peuterlounge zet.'

Cobi, ik zit me hier op mijn werk echt te bescheuren van het lachen, hahaha. Hoe kom je er op, grinnik.

Tja, on topic, zou ik het eigenlijk ook niet weten. Waarom origineel, gewoon de namen van de kinderen

Rafelkap

Rafelkap

21-06-2010 om 18:41

Tekst

Ik zou iets oubolligs doen.
"speel-o-theek"
"oost west thuis best"
"huisje boompje beestje"
"zoet en vredig"
"opa bakkebaard heeft een huisje"

Oubollig

Als ik dan voor iets oubolligs zou gaan, zou ik gaan voor het door iedere generatie opnieuw als "leuk!!" ontdekte: "wie dit leest is gek"

Genista!

ofwel:ROFL(OL)!

Kaaskopje

Kaaskopje

23-06-2010 om 00:42

Schuitje varen, theetje drinken. (vanwege het steigerhout)

Misschien

(villa)kakelbont

offe als je genoeg steigerhout hebt:
Zing, vecht, huil, speel, lach, werk en bewonder

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.