Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zusters

Zusters

14-01-2013 om 18:40

Tekst voor "sarah" gezocht

Onze collega wordt volgende week 50 jaar, maar omdat ze dan op vakantie is, willen we deze week alvast een Sarah voor haar neerzetten op het wijkgebouw.
Willen jullie meedenken over een leuke tekst? We zitten te denken aan iets met dat ze dus op vakantie is de dag zelf, maar dat wij dat als collega's niet ongemerkt voorbij willen laten gaan en daarom nu alvast een pop.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grapje

Mijn moeder is nogal een dametje, die vindt dingen snel ordinair. Toen zij 50 werd wilden we haar eens flink plagen daarmee. We hebben een levensgrote Sarah in de tuin gezet met een bord waarop in koeienletters stond: Wie Sarah wil feliciteren, moet keihard claxoneren. De hele dag werd er loeihard getoeterd (we hadden wel de buren gewaarschuwd).
Jullie zouden ervan kunnen maken: Sarah alvast feliciteren? Drie keer claxoneren!
Of krijg je dan ruzie met de omgeving?

Zusters

Zusters

15-01-2013 om 08:58

Kan niet ...

Ons wijkgebouw is binnen in een gezondheidscentrum, waardoor de pop binnen staat.
Ik zat net te denken aan iets als: op de dag dat je 50 wordt ben je hier niet, daarom nu alvast een Sarah zoals je ziet.
Is dat wat?

Nee...

Op de dag dat je 50 wordt ben je er niet.....
Maar wij willen TAART zoals je ziet!
Die sarah die spreekt voor zichzelf.
groeten albana

Of...

Zoals je ziet...
vluchten voor Sarah lukt je niet!

koentje

koentje

15-01-2013 om 10:41

Haha

die laatste is leuk!
Dat gedoe met 3 keer claxonneren vind ik echt reuze-irritant. Dat mensen dat nog doen ook!

Rafelkap

Rafelkap

15-01-2013 om 11:50

Oei

ik zou wel meteen ontslag nemen als ik dit zou weten

Zusters

Zusters

15-01-2013 om 12:01

Leuk

Jippox en Albana! Ik ga het overleggen met mijn collega's welke zij het leukste vinden.
Enne Rafelkap ... dan is dat probleem ook gelijk opgelost

Ik vind die van jippox

Nóg leuker.
groeten albana

Maar

Misschien is het geen toeval dat de "sarah" op vakantie is juist op dat moment. Misschien hoopt ze wel het gedoe te ontlopen. Dus nou ja, of ze er ook blij mee zal zijn...

sonj@ (zusters)

sonj@ (zusters)

16-01-2013 om 23:09

Actie geslaagd!

Dinsdag eind van de middag de pop neergezet. Ik moest eerst nog even een smoes bedenken, want collega bleek er nog te zijn op het tijdstip dat ze er normaal niet meer is.
De tekst van de taart gebruikt, omdat ik er niet helemaal zeker van was of de vakantie idd "een vlucht" was.
Collega was zeer enthousiast toen ze haar sarah vanmorgen zag ! Ze vond het "heel lief en leuk dat jullie dit voor mij gedaan hebben".
Veel collega's uit het gezondheidscentrum zijn komen feliciteren en ze zei tegen mij dat ze dat nou juist had wilen ontlopen.... dus eigenlijk was die van die vlucht toepasselijker geweest
Maar, de taart komt er ...volgende week als we teamvergadering hebben.
Bedankt voor het meedenken !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.