Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Terug kijken op afgelopen jaar?

nog een week en een dag dan zitten we al weer in het nieuwe jaar, 2012.

hier was het echt een goed jaar, met wat downs maar vooral ups. De 2 dochters zijn gezond en gelukkig, spelen met veel kinderen en hebben het samen ook gezellig. 1 keer naar het ziekenhuis voor mezelf, 1 keer naar de kinderarts met jongste vanwege obstipatieklachten (die nog steeds maar minder gaande zijn), 1 keer naar de ehbo omdat jongste van de trap afgestuiterd was. Geen ziekten en sterfgevallen, wel 2 scheidingen en beide zijn gelukkig weer op de rit met zelfs eentje een nieuwe liefde.

Man ging op zoek naar ander werk, verhuizing naar Nijmegen dreigde, maar we blijven gelukkig hier en hij is weer lekker aan het werk en weer tevreden waar hij zit en pakt allerlei nieuwe externe dingen aan (waardoor hij wel erg veel weg is, maar goed dat mag de pret niet drukken).

Ik heb lekker les gegeven en heb het ook al weer een tijdje druk met freelance klussen, gisteren weer eentje gescoord voor het nieuwe jaar en hopelijk gaat die andere dikke klus ook nog door.

2 huizen met nieuwe buren, heel aardig en leuk met ook kleine kinderen die gezellig over en weer spelen met elkaar, het is hier regelmatig vol met kinderen en dat vind ik erg gezellig.

ja het is echt een goed jaar geweest voor ons, ik hoop ook voor jullie, de beste wensen alvast !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

24-12-2011 om 14:21

Terugkijken op 2011

doe ik liever niet. Van mij mag dit jaar snel voorbij. Het begon al slecht met het inslapen van poes, 16 jaar oud, in de 1e week van het nieuwe jaar. Toen wist ik al, dit komt niet meer goed dit jaar. Dat klopte, niet lang daarna kwam vader in het ziekenhuis, dat ging een aantal maanden op en af, met helaas toch een overlijden in april.
Verder wat trubbels met de kinderen waar ik liever niet over uitwijd.
En het laatste dieptepunt staat hier een aantal draadjes boven. Weliswaar geen familie van ons persoonlijk, maar het raakt ons wel. En met name voor mijn zus, terwijl we nog maar zo kort geleden onze eigen vader moesten laten gaan.
Dus nee, ik hoop op een beter 2012 met iets meer zonneschijn, letterlijk en figuurlijk!

En ik wens dat ook aan alle forumbezoekers!

Brianna F

Brianna F

25-12-2011 om 10:53

Liever niet

Niet alleen kreeg ik op 1 januari het slechtst denkbare nieuws: oppaskindje voor de 3e keer leukemie, 3 weken geleden is haar begrafenis geweest. Ze was 11 jaar. Ik mis haar ontzettend.

Moontje

Moontje

25-12-2011 om 14:53

Oh brianna

Wat verschrikkelijk.... sterkte meid!

Madelon

Madelon

25-12-2011 om 14:57

Afgelopen jaar.....

was een enerverend jaar.
Twee dagen voor Kerst begraafden wij onze goede vriend die na een heel kort ziekbed zijn vrouw en 2 opgroeiende kinderen moest achterlaten.
Mijn man viel in de sneeuw en brak zijn bovenbeen en zat de nodige tijd uit, letterlijk.
Mijn lieve schoonmoeder kreeg haar eerste en tweede nieuwe heup en had een bijzondere zware tijd waarin wij probeerden haar bij te staan.
Ik nam afscheid van een vriendin omdat we zo erg uit elkaar waren gegroeid dat ik het niet meer kon opbrengen.
Ik kreeg weer contact met een lieve vriendin die mij weer opzocht nadat we afstand hadden genomen van elkaar.
Een andere vriendschap verdiepte zich, uit onverwachte hoek.
Ons huis werd ingrijpend verbouwd daar zijn we nu net een beetje van aan het bijkomen en sluiten we het jaar mee af!

Monique D*

Monique D*

25-12-2011 om 19:08

Een boeiend jaar..

..waarbij wij afscheid namen van mijn oma (90) en het de eerste crematie van de kinderen was.
Met mijn dochter (14) en zoon (17) gaat het stukken beter op school. Dochter werd bijna van school getrapt door vechtpartijen op school, maar haar gedrag is, na een paar stevige gesprekken en een speciaal schoolproject zienderogen verbeterd. Ze heeft, ondanks alles, een mooi kerstrapport.
Zoon is een stuk minder nonchalanter en slordiger en bereidt zich voor op zijn eindexamens. Voorheen gooide hij met zijn pet naar. Hij vond Playstation en voetbal belangrijker dan school. Zijn kerstrapport is redelijk, maar kan beter.
Op mijn werk heb ik pas nog salarisverhoging gehad als waardering voor mijn werk. Dat was voorheen wel anders (kon niet makkelijk met chef door één deur). Dit is gelukkig uitgepraat en chef ziet nu wat ik presteer.
Kortom: wij zijn allemaal vooruit gegaan in dit jaar. 2012 zie ik daarom als een goed vervolg van 2011!

Manda Rijn

Manda Rijn

25-12-2011 om 21:04 Topicstarter

Jeetje

zo te lezen hebben we dan echt een goed jaar gehad, ik ken het wel, die jaren dat mensen erg ziek worden, een paar sterfgevallen, gedoe op andere vlakken, nee niet leuk.

nou dan wens ik iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar vol positieve dingen !

Lynna

Lynna

25-12-2011 om 21:04

Mooi en loeidruk jaar

Ik heb afgelopen jaar een goed jaar gehad. Het thema was wel drukdrukdruk.

Ik heb NLP practitioner training gedaan, dat heeft erin gehakt en het heeft me veel gebracht.

Met mijn kinderen gaat het prima, al wordt de relatie met hun vader steeds moeizamer.

Mijn relatie met mijn vriend heeft zich verdiept.

Mijn stokoude hond leeft nog steeds en had ik niet verwacht. Ik ben er wel heeeeeeel blij mee.

Ik kijk uit naar 2012!

Ik wens jullie ook een heel mooi 2012.

dc

dc

25-12-2011 om 21:44

Mijn jaar

Ik heb een geweldig lieve dochter gekregen. Drie weken later ben ik terug naar nederland gevlogen om een van mijn beste vriendinnen te begraven.

Ik geniet elke dag van mijn meisje, en pink nog regelmatig een traantje weg voor mijn vriendin, die veel te jong was om dood te gaan.

Verder ben ik gelukkig met mijn kinderen, met mijn man, met mijn leven! Het enige waar ik echt van af zou willen, is die eeuwig groeiende berg wasgoed. Het lijkt verdorie wel een soort paddestoel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.