Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Maxime.M

Maxime.M

26-09-2010 om 00:34

Terug naar de kust (film)

Hoi,

Ik heb net terug naar de kust gekeken en zie in de aftiteling de rolverdeling staan, en onderaan staat .... en Annet Malherbe. Er staat niet bij welke rol ze heeft gespeeld, maar ze staat wel onderaan de lijst met de rolverdeling.
Ik heb gegoogled op Terug naar de kust en Annet Malherbe, maar kan er niets over vinden.
Weet iemand waarom ze op de aftiteling staat?

Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

26-09-2010 om 11:27

Haha

Ja zover was ik ook inmiddels met mijn gedachten...maar ja, wat heeft ze dan gedaan en waarom staat de op de aftiteling net onder de cast. Daaronder komen namelijk de andere mensen (camera geluid enz enz) daar staat ze dus in haar uppie boven, net of ze toch iets met de rolverdeling te maken heeft.

Maxime

Bastet

Bastet

26-09-2010 om 12:33

Imdb

Op imbd wordt ze niet genoemd bij deze film.Misschien heeft ze Linda gecoached met acteren.
Bastet

Maxime.M

Maxime.M

26-09-2010 om 12:51

Imdb

Daar had ik inderdaad ook gekeken, maar je zou zeggen, als ze gecoached heeft dan zou er toch iets kunnen staan van coaching; Annet Malherbe.
En het aparte vond ik dat ze dus eerst de rolverdeling laten zien, dan daaronder.... en Annet Malherbe, en dan daaronder de rest van de medewerkers, camera, geluid, make-up en de hele rij technische medewerkers zeg maar.
Ik denk dat ik het er maar op hou dat ze gecoached heeft ofzo, vreemd alleen dat het zo onduidelijk is nu...misschien krijgt ze zo niet de credits die haar toekomt, alleen onduidelijkheid

Maxime

Petr@

Petr@

26-09-2010 om 18:50

Vraag over het einde (spoiler!)

Ik heb het einde wel gezien, maar snapte het niet zo goed. Ans zegt dat ze Maria nooit meer wil zien. Ze lopen van elkaar weg en dan draait Maria om en rent terug naar Ans en dan wordt het beeld stilgezet.
Maar waarom doet zij dit? Zo'n goede zus was die Ans niet (understatement!).
Ik heb het boek niet gelezen, is dat duidelijker?

kien

kien

26-09-2010 om 23:31

Ik heb haar gezien!

Annet zit echt in de film hoor! Ik was blij dat ik haar naam op de aftiteling zag staan want ik dacht al dat ik haar gezien had. En ik was apetrots toen bleek dat ik de enige in ons gezelschap was die haar gezien had
Redelijk in het begin zit Maria/Linda in een koffiehuisje voor het raam. Eerst zie je haar van buitenaf door het raam, later wordt ze van binnenuit gefilmd en kijk je dus achter haar door het raam naar buiten, en juist dan loopt er een Turkse vrouw langs die mij erg deed denken aan juffrouw Janny (je weet wel, van Debiteuren/Crediteuren in Jiskefet).

Kien

Maxime.M

Maxime.M

27-09-2010 om 08:15

Jaaa! bedankt kien

ik heb net even teruggekeken en ja hoor, daar is ze! Grappig.
Nou, mysterie dus toch opgelost! (wie weet komt ze wel op meer plekken vermomd voor

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.