Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nyntje

Nyntje

08-08-2011 om 21:58

The bold?

ik wil niemand voor het hoofd stoten, want ik weet dat er veel fans zijn van deze serie, maar het is wel een grote poppenkast daar zeg.
Waarom praten die Eric, Stephanie en Brooke alsof ze elk moment kunnen stikken in wat ze zeggen, maak je zin toch eens normaal af zeg.
Hoe kan deze serie toch een Emmy gewonnen hebben? Allemaal ingewikkelde relaties, de zoon is eigenlijk je stiefzoon en de ex van jouw ex. Pfoe, het is zo incestueus.
En die Brooke kijkt nog net zo uilig als 15 jaar geleden, zou ze daar een extra bonus voor krijgen? en die arme Taylor, onder de botox en het was ooit zo'n mooie vrouw. zo zonde.
Ik kijk zelf graag naar atwt en gtst, maar ik snap van deze serie echt niets, tenminste niet van de makers en al helemaal niet van de fans.
afijn, over tot de orde van de dag. een lekker kopje thee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bold

15 jaar terug was deze serie nog te kijken. Ä°k walg er gewoon dat 2 zoons en 1 vader om de zelfde vrouw heendraaien (hergebruiken).
Volgens mij zat die zoon van Brooke ook een tijdje achter Taylor aan.
Gatverrr .... Hier wordt deze serie dus niet gekeken. Ä°k zap er alleen overheen.

NaShA

NaShA

09-08-2011 om 10:53

Bij al die soaps

is dat zo, ook bij ATWT, en die kinderen groeien daar ook altijd zo snel op, zo snel dat ze in korte tijd bijna net zo oud lijken als hun eigen ouders....knap...

Hopeloos

Als je de Bold een jaar niet hebt gekeken, zit je na 1 aflevering al weer in het "verhaal", volgens mij. Slaat werkelijk nergens op.
Ik kijk zelf ATWT en GTST, maar met een grote korrel zout. Echt als suf vermaak ff na het eten ofzo. Hilarisch hoe kijkers op fora meeleven en het lijkt wel of ze denken dat het real life is ofzo. Zoooo treurig!

amk

amk

09-08-2011 om 13:32

Luchtig

ach ik volg het af en aan al vanaf de middelbare school.
1 of 2 afleveringen als ik tijd heb en het toevallig tegen kom. Het is ook wel leuk om als je dan toch in Amerika bent ook even een aflevering mee te pakken.

Maar dit: "Ik kijk zelf graag naar atwt en gtst, maar ik snap van deze serie echt niets, tenminste niet van de makers en al helemaal niet van de fans." Heb ik dus met gtst en atwt.

Serwe

Serwe

09-08-2011 om 15:23

Ik kijk wel eens naar B&B. Ik zet het in de ochtend wel eens op. Het fijne van the bold is dat je het weken niet kan zien en toch zo weer in het verhaal valt. Je mist niet vlug wat.
Ik kan niet elke dag kijken en dat hoeft bij the bold ook helemaal niet. Ik kijk het zeker al 15 jaar met enige regelmaat. Soms maanden niet en dan weer wel. Ik vind het nog steeds vermakelijk al is het dan niet erg spannend.

Primavera

Primavera

09-08-2011 om 15:27

Pelle

Kinderen in soaps zijn alleen interessant op 2 momenten: 1)als ze verwekt worden (als onechtelijk kind van... ) en 2) vervolgens als ze oud genoeg zijn om met stiefmama het bed in te duiken.

Groeten Primavera (die soaps weer niet interessant vindt)

Polly Shearman

Polly Shearman

09-08-2011 om 16:33

Mijn oma

volgde het vroeger, nog voor gtst bestond, ze keek dan fijn elke dag naar: broek en rits

Ayanna

Ayanna

09-08-2011 om 16:40

Haha polly

Hier ook zo'n oma, van man's kant. Die keek naar Br-oo-kuh en Rit-guh. En iedereen moest stil zijn want Den Bult begon!

Valkyre

Valkyre

09-08-2011 om 22:16

Broek en rits

Vroeger nog weleens met de bonte avond van een kamp een persiflage van Broek en Rits gedaan, waarbij we steevast tegen elkaars achterhoofd aanpraatten en voortdurend onaffe zinnen zeiden (But you don't think....? -No, I don't think. Is it...? Yes, it is the hair bleech. Has it...? -Yes, it has. (stilte....) It has affected my brain.) Erg leuk om te doen! We hadden het van tevoren goed bestudeerd.

Sindsdien kan ik er niet meer naar kijken! Hetzelfde heb ik trouwens met CSI Miami, sinds ik de persiflage van Carlo Boshart heb gezien...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rosase

Rosase

10-08-2011 om 00:40

Moet ik weer denken aan mijn vader

Die had het steevast over het gerommel in de toren (As the world turns) en de bult en de boetenboel (B&, als wij weer zaten te kijken.

Hij was vroeger best grappig, die ouwe van mij

Rosase

Rosase

10-08-2011 om 00:43

Boete = limburgs voor buiten

B&B keek ik vroeger ongeveer 1x per week max en dan kon ik het prima volgen. Alles wordt immers keer op keer weer opnieuw uitgekauwd en zoveel gebeurt er daar ook niet in een week.

ATWT volgende ik vroeger trouw iedere dag en dan baalde ik als ik eens een dagje gemist had. Nu is eenmaal per week ook genoeg. Ben er nog niet uit of dat nou alleen aan mij ligt of dat de verhaallijn in de loop der jaren ook wat zwakker geworden is. Vermoed eigenlijk dat dat ook wel meespeelt.

Like sand through the hourglass..

.. Leuk draadje!
Somehow fascineerde de enorme traagheid van days of our lives me als tiener me nogal, keek ik na school op belgie 1. En ook nog wel santa barbara met ehm knappe Cruz en zijn Pretty Face (? met grote kuif)
Was vorig jaar zelf in SB en zag daar die houten vlonders in het echt haha!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

NaShA

NaShA

10-08-2011 om 12:45

Drommels, meer dan genoeg!

zelfs James Stenbeck blijft maar terugkeren, laatst nog als geest in een ander lichaam geloof ik (heb het niet echt gevolgd).
En nu is Damian ineens weer een soort van enorme slechterik...zucht...

Serwe

Serwe

10-08-2011 om 13:28

Kinderen in soaps

In B&B groeien de kinderen inderdaad heel vlug op. Daar bestaat zelfs een speciale term voor: SORAS (Soap Opera Rapid Aging Syndrome) Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_Opera_Rapid_Aging_Syndrome

Daarentegen groeien bij Britse soap series als Eastenders de kinderen gewoon even vlug als de serie. Dus als een kind 8 jaar geleden is geboren in de serie dan is het kind ook echt 8 jaar. Vaak houden ze dezelfde acteur/actrice voor de eerste jaren en wisselen ze die als het kind een echte rol in de serie begint te krijgen omdat als je een baby cast je natuurlijk niet weet of deze ook echt kan acteren. Als de acteur/actrice vervangen wordt dan is de nieuwe acteur/actrice echter wel gewoon van dezelfde leeftijd.

Ayanna

Ayanna

10-08-2011 om 18:53

Easties

Den Bult of ATWT (heb ik jaren trouw gevolgd!) vallen allemaal in het niets bij Eastenders. De heerlijkste soap ooit! En godzijgedankt voor english subtitles anders verstond ik er de helft niet van. Jammer genoeg al meer dan een jaar geen tijd en/of zin meer om te kijken, maar vroegah zat ik op zondagmiddag klaar voor de Eastendersmaraton. Heb tranen met tuiten gehuild toen Pauline stierf en zat op het puntje van mijn stoel toen Janine (ueberbitch!) die gozer (weet zijn naam niet meer maar was stiefzoon van Pat en daar ging het later ook hélemaal niet goed mee....) van een klif duwde. Oh wacht! Barry heette hij volgens mij. En Alfie rouwend op het strand om zijn oma...en...en....en....
Jeetje, ik mis het man! Ga toch eens kijken of ik Easties weer ingepland kan krijgen.

Serwe

Serwe

10-08-2011 om 19:49

Ayanna

Eastenders kijk ik ook graag. Vooral in de winter op zondagmiddag voor de omnibus. Soms kijk ik een paar keer niet vanwege andere bezigheden maar als het enigszins kan dan kijk ik of ik neem het op voor een andere keer. Het gaat veel vlugger dan bij B&B dus niet kijken is altijd jammer want dan mis je weer een halve verhaallijn.

Een van de jongens kijkt ook mee maar dat mag ik tegen niemand vertellen want het is natuurlijk niet stoer als zijn vrienden dat zouden weten.

Uit de dood herrezen

Ik volg het al een tijd niet, maar toevallig dook ik er tijdens een griep weer in. Nog steeds hetzelfde: Broek, Rits (Torn heb ik niet gezien), Stephanie, Taylor (toepasselijke naam). Hoeveel dames zijn er eigenlijk meermaals uit de dood herrezen? We hadden Caroline, of had die na haar dood een tweelingzus die plots opdook, Macy en Taylor. Zou Darla ook weer terugkomen? Of Bobby? O nee die heet nu Stephen.

Sons and Daughters, Santa Barbara en Goudkust. Allemaal gevolgd maar de grande finale altijd gemist.

Vroeger

Keek ik elke avond naar The bold, kwam toen rond of net na etenstijd volgens mij, lekker hangend in de stoel (hoofd op ene armleuning, benen over de andere). GTST heb ik van het begin gekeken, toen een jaar of langer niet gekeken en toen heb ik het toch weer opgepikt, kijk het 's morgens als de kinderen op school zitten. B&B heb ik laatst toevallig een aflevering van gezien, maar het kon me niet meer boeien.
Santa Barbara keek ik ook elke dag. Heerlijk, als ik niet kon kijken nam ik het op, op videoband nog en als ik dan te ver achterliep keek ik ze terwijl ik met beeld doorspoelde, kon ik nog net de ondertitels lezen. Op mijn werk in de bibliotheek van een hogeschool stond een tv en dan mocht ik best terwijl ik boeken zat te kaften SB kijken van mijn baas. Moest wel zonder geluid en het mocht natuurlijk alleen als er geen studenten de tv nodig hadden. Ik meen me te herinneren dat ze zomaar ineens stopten met uitzenden, volgens RTL omdat er niet meer afleveringen waren, maar op internet kwam ik toen een site tegen waar alle afleveringen op stonden uitgeschreven en dat ging echt nog verder dan wat er uitgezonden was. Dat vond ik zo oneerlijk toen (je kunt je maar ergens druk over maken )

Coco

Coco

11-08-2011 om 11:19

Vroeger

Meer dan twintig (!) jaar geleden, toen ik net was afgestudeerd en werkloos was, gebruikte ik The Bold en ATWT als middel om 's morgens mijn bed uit te komen (begon geloof ik ergens rond acht uur 's morgens). The Bold was toen net begonnen. Ik heb het een tijdje volgehouden, maar nu kom ik er alleen met zappen nog wel eens langs.
Ik weet nog dat William Fichtner de echte vader van Lilly bleek te zijn (had als puber de eveneens jeugdige Ivy verkracht of zoiets dramatisch). Ik kende zijn naam toen nog niet, maar hij had een nogal herkenbare kop en jaren later zag ik hem in een film (Albino Alligator; dat was trouwens ook de eerste film waarin ik Viggo Mortensen zag) en nog later in Prison Break. Weet iemand nog meer acteurs die doorbreken na rollen in soaps?
Ik weet wel een paar Australische en Engelse acteurs (en Nederlandse natuurlijk), maar van Amerikanen weet ik het eigenlijk niet.

Caitlynn

Caitlynn

11-08-2011 om 20:27

B&b in het echie

Ik heb Broek en Rits in real life mogen aanschouwen terwijl ze een scene opnamen. Tijdens een rondrit op onze vakantie op Barbados raakten we zomaar verzeilt in het hotel waar ze een scene opnamen. Ik was twintig jaar oud en een groot fan. Ik keek de bolt altijd samen met mijn mams, dus mijn arme vriend destijds, moest de viereneenhalve uur durende opnames uitzitten omdat ik niets wilde missen. Ik ben er toen achter gekomen waarom Broek altijd uiig kijkt: Rits is zo ongeveer twee keer zo lang als zij, als je de palen ziet waar ze op moet balanceren, zodat ze enigszins met haar gezicht in de buurt van de zijne komt, het is een klein wonder dat ze rechtovereind blijft staan op zulke megahakken.
Toen ik op mezelf ging wonen, keek ik eigenlijk niet meer, bij toeval heb ik de betreffende scene 4 jaar later wel teruggezien, hij duurde hooguit twee minuten en was behoorlijk suf.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.