Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

The queen's jubilee

Op BBC: Cliff Richard in een roze pak die probeer er nog wat geluid uit te krijgen.
Toch wel mooi om even naar te kijken..
Een hark probeert het aan elkaar te praten. Zalig
Wat vinden jullie?

'She's the best Queen I remember'

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-06-2012 om 22:33

Hmm

Ik vind Robbie Williams gewoon een ontzettend lekker ding maar verder vind ik het best wel saai... En die Queen lijkt me ook zo onaardig! En Kate & William en Harry zijn ook niet erg uitgelaten. Dus heel enthousiast ben ik niet

Lynna

Lynna

04-06-2012 om 23:08

Leuk hoor

Lekker als achtergrond terwijl ik hier aan het bijlezen ben. Wat een mensenmassa daar!

Maylise

Maylise

05-06-2012 om 00:08

Mooi

Ik heb met veel plezier gekeken. Vond het een mooi concert. Nu heb ik ook wel een zwakke plek voor de Queen. Ze komt op mij juist erg sympathiek over. Het lijkt me een heel leuk mens. Maar vond het sowieso wel een mooi concert.

Techniek...

Ik heb stukjes gezien, maar naar mijn idee had de geluids- en opname techniek wat steken laten vallen. De verhouding muziek/stem klopte lang niet altijd, dat was jammer. Het aanbod op zich, wat ik ervan geziet heb, vond ik wel leuk, maar de smaak van de Queen leek het me niet

Genista

Gisteren een stukje in de Volkskrant gelezen: de Queen houdt helemaal niet van muziek. Ook niet van klassieke. De paardenraces is vermoedelijk het deel van de festiviteiten waar men haar werkelijk een plezier mee doet

Ook beroerd, ben je het feestvarken, een hoogbejaard feestvarken bovendien, en dan wordt je nog een feestje opgedrongen dat je helemaal niet leuk vindt ...

Groeten,

Temet

Grinnik temet

Zoiets had ik ook al eens gehoord, Temet: de Queen houdt veel van paarden en heeft niets met muziek. Dat feestje was meer voor 't gepeupel Misschien heeft Philip het wel gewoon expres op touw gezet, die ziekenhuisopname. Dat ze een excuus had om in elk geval de helft te missen )

(Janneke67)

(Janneke67)

05-06-2012 om 15:23

Vandaar die oordopjes!! hahahah

Nee, vond het wel een leuke opzet! Ik heb met veel plezier gekeken. Maar vond behalve de Robster (ben wel groot fan!) iedereen beroerd zingen. Oke, Tom Jones en Elton John waren ook wel goed, maar verder....vond ik het een zielig zooitje!

Ook die Chef (the Naked Chef) vond ik niet zo grappig als anders. Hij deed zijn best, maar goed....het viel gewoon niet altijd even goed.

Iedereen zat er ook maar als zoutzak bij...dat had Maxima anders gedaan...weet ik zeker!

Tirza G.

Tirza G.

06-06-2012 om 00:00

The naked chef?

Dat is toch Jamie Oliver? Nou, die heb ik niet gezien Ik begreep niet veel van de line up. Ik dacht dat het allemaal inwoners van de Gemenebest waren die op kwamen treden, maar wat deed Stevie Wonder er dan? Die vond ik trouwens verschrikkelijk, bah, wat schreeuwerig. Elton John vond ik totaal niet bij stem. En ik maar wachten tot-ie 'Candle in the wind' ging zingen.
Ik vond de optreden op het paleis en de lichtshow daar wel geweldig goed.

Tirza

Vertigo

Vertigo

06-06-2012 om 14:10 Topicstarter

The candle

Datzou een goede nseer geweest zijn ja!

Het geluid was inderdaad echt slecht, wat een afgang op zo'n moment!
Zelfs een mic die te lat werd aangezet.. Au.

Grace Jones die het hele nummer door hoelahoepte, was fascinerend, ik bleef kijken! Wat een mens.

Viel me ook op hoe al die 'oudjes' er hetzelfe blijven uitzien. Allemaal versleuteld, vreselijk. En straks gaan ze allemaal chter elkaar dood. Nog erger

app-sentc

(Janneke67)

(Janneke67)

06-06-2012 om 15:03

Oh ja, niet de the naked chef

Sjips hoe heette hij dan....wel iets met chef...het was die dondere presentator...eerst even googlen

(Janneke67)

(Janneke67)

06-06-2012 om 15:08

Heb even gegoogled

Het was Lenny Henry, hij heeft een chefkok gespeeld in de serie Chef!
Hahaha....klinkt als)

Tink

Tink

07-06-2012 om 00:14

Die chef

... heb ik gemist, jammer, die serie vond ik altijd leuk
Oei wat zat Elizabeth er stijfjes en chagrijnig bij, de rest van de familie keek wat enthousiaster gelukkig. Is dat nou de beruchte stiff upper lip?

Oh, volgt iemand trouwens op Twitter @Queen_UK? Ik heb me werkelijk zitten bescheuren om het commentaar van de (nep)queen op alles wat er geboden werd. O.a. een sneer richting Elton John, die gevraagd zou hebben of hij Candle in the Wind nog even moest herschrijven.
En dan de nep-Beatrix (@Koningin_NL) er tegenin met de mededeling dat Nick en Simon zeker niet kwamen optreden op Huis ten Bosch, want 'Wij zijn Elizabeth niet'. Geweldig.

amk

amk

07-06-2012 om 07:22

Was een moetje

ze houdt helemaal niet van muziek, maar ja het volk wel. Daarbij ligt haar man ook nog in het ziekenhuis, er wordt zelfs gesuggereerd (BBC gisterochtend) dat dat wel heeeeel toevallig was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.