Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

26-10-2009 om 20:26

This is it film vraag

ik wil zoons graag meenemen naar de film THIS IS IT, ze zijn 8 en 10 en sinds zijn dood enorm fan van micheal jackson. Nu draait die film "maar" 2 weken, ik geloof dat eerlijk gezegt niet zo, musicals draaien ook altijd maar tot een bepaalde datum en gaan dan ineens toch door!!
Wat denken jullie? echt maar 2 wkn?
We gaan waarschijnlijk toch gewoon deze week ( herfstvakantie)
groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

27-10-2009 om 07:49

Eehh

Als je hem echt wilt zien zou ik ook meteen gaan. Ik was onlangs bij een andere film waarbij deze film werd aangekondigd, en ook heel specifiek werd gezegd dat hij maar 14 dagen draait.

Hier ook

Hier ook maar 2 weken. En je moet vantevoren reserveren (wel goed reserveringssysteem hier). Je kunt geen losse kaarten aan de kassa kopen zoals anders. Ik ga met oudste(15). Die heeft nog een bioscoopje 'tegoed'. a.s. zondag. Maar ik zag in het reserveringssysteem dat er nog plek zat was...
groeten albana

Maxime.M

Maxime.M

27-10-2009 om 09:53

Lastig

hmm hier is het helemaal onhandig. Je kan de kaarten in dit geval niet online reserveren. (heb er over gebeld) omdat ze zeker willen zijn dat de kaarten verkocht worden (bij reserveren moet je ze een half uur van te voren ophalen en afrekenen,en ik denk dat ze bang zijn dat ze met kaarten blijven zitten, maar wel nee hebben verkocht aan de kassa) dus ik kan alleen kaarten krijgen als ik ze bij de kassa koop. Dus moet ik, als ik zeker van kaarten wil zijn, nu alvast naar de bios (andere plaats) om de kaarten te kopen, wat een gedoe zeg.
Je kan helaas bij die bios (en ik weet niet of dat bij andere bioscopen wel kan) niet alvast online afrekenen, want ook onlangs gingen we in Amsterdam naar de bios en daar hetzelfde systeem, je kan wel reserveren maar moet minstens 30 minuten van te voren bij de bios zijn om die kaarten af te rekenen,anders gaan ze de verkoop weer in. (erg onhandig, want ik wil niet daarna nog eens 30 minuten moeten wachten)

Maxime

Wilma

Wilma

27-10-2009 om 20:26

Is dit iets anders dan wat je kunt kopen?

'k Zag in de gauwigheid in een folder ook iets staan van This is it, Free Record Shop of weet ik 't. Is dat niet hetzelfde dan??

Groetjes,

Wilma

Reserveringsmethode

Onze bioscoop heeft een redelijke onlinereserveringsmethode. Je moet eerst een account aanvragen en daar krijg je een inlogcode mee (duurt best lang voor die retour komt, ik denk dat ze het écht handmatig controleren...met adres en tel.nr. enzo) en daarna kan je pas online reserveren. Kaarten worden bewaard tot 20 minuten voor aanvang. Ach, dat vindt ik wel te doen...die 20 minuten wil ik wel wachten. En dat inlogaccount hadden we al een tijdje, wij reserveren al een tijdje zo.
Ik vermoed dat ze je anders de rekening wel sturen.
groeten albana

Polly Shearman

Polly Shearman

28-10-2009 om 17:26

We gaan vanavond

Jongste is uit besteed, en manlief gaat ook mee,
Ik kon gewoon bellen naar de bios en heb telefonisch kaartjes gereservererd.
En wilma, je kan de muziek nu kopen, maar de flim draait NU dus de dvd zal nog wel volgen.

Polly Shearman

Polly Shearman

28-10-2009 om 21:53

Geweldig!

Echt indrukwekkend! Aanrader

Starry Night

Starry Night

30-10-2009 om 17:33

Onder de indruk

Heb reacties gehoord bij DWDD en een recensie gelezen in de Volkskrant en ik begrijp dat het een geweldige en ontroerende film moet zijn. Ik wil hem eigenlijk wel op dvd. Weet iemand of er een dvd van gemaakt wordt?

Puck2

Puck2

30-10-2009 om 22:18

Starry

Volgens mij komter een DVD. Ik hoorde namelijk gisteren op de lokale omroep een filmrubriekje langskomen en daar werd gevraagd waarom de film maar 2 weken draait. Het antwoord daarop was dat al vrij vlug daarna de DVD uit zou komen. Ik wil ook de DVD maar zoonlief zei (terecht) dat het op zo'n groot scherm met goed geluid toch anders is dan op de tv. Dus wij gaan zondag toch ook kijken in de bioscoop.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.