Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Monet

Monet

09-02-2011 om 15:45

Tijd voor de (jaarlijkse) donatie aan ouders online

Naar aanleiding van de gebeurtenissen van de laatste dagen op dit prachtige forum bedacht ik me dat het weer hoogtijd wordt om een donatie te doen.
Ik roep iedereen op dit ook te doen! Dit prachtige fenomeen moet natuurlijk blijven voortbestaan.

Als je nog geen donateur bent, meldt je dan aan op
http://www.ouders.nl/forms/fdonateurs.htm

Heb je al eerder een donatie gedaan, maak dan ook voor dit jaar je bijdrage over naar rek.nr. 44.65.63.013
ten name van "Vrienden van Ouders Online" in Almere-Stad.
Ik ben vandaag de eerste! Wie volgt??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

09-02-2011 om 15:48

Of... nog veel handiger

Maak er een automatische overschrijving van. Dan hoef je nergens meer aan te denken en dan kan je gewoon per maand een klein bedrag over laten schrijven naar rek.nr. 44.65.63.013

ten name van "Vrienden van Ouders Online" in Almere-Stad.

Monet

Monet

09-02-2011 om 16:07

Zeker!

Dat is nog veel beter, dankje puck!

Mirre

Mirre

09-02-2011 om 16:17

Goed plan

Een maandelijkse of jaarlijke automatische incasso!

Ga ik nu gelijk doen!

Mirre

Monet

Monet

09-02-2011 om 16:33

De daad bij het woord gevoegd

en een maandelijkse donatie aangemaakt bij mijn bank, het kan maar klaar zijn Kleine moeite met een groot effect als iedereen een bijdrage naar eigen draagkracht zou doen! Dan kan onder andere eindelijk het nieuwe forum eens in gebruik genomen worden, iets waarop we al lang wachten, maar door geldgebrek zit er gewoon de klad in

Lynna

Lynna

09-02-2011 om 19:07

Nieuw forum?

Hela ik betaal al jaren een paar euro per maand, maar ik hoef daar geen nieuw forum voor hoor. Dit bevalt me uitstekend Laten ze het maar aan andere nuttige dingen besteden.

Monet

Monet

09-02-2011 om 21:24

Lynna

Een nieuw forum is in de ogen van de beheerders van de site echt heel hard nodig, dus heel erg nuttig. Het is dus geen wens van mij of andere forummers

Lynna

Lynna

10-02-2011 om 07:33

Monet

Dan mag het

costa

costa

10-02-2011 om 08:32

Bijdrage

Hoewel ik geen regelmatige bezoeker ben van OOL vind ik het een geweldig forum dat zeker niet mag verdwijnen! Ik gebruik het ook wel eens als 'raadgever'door alleen te lezen, maar plaats soms ook wel eens een vraag of reacrie. Ik heb mijn bijdrage gestort.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.