Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja leuk!

Ik kon vorige keer niet, hoogzwanger met bekkenklachten enzo, maar ja! Lijkt me echt heel leuk!
Organiseren is alleen niet mijn sterkste kant en er zijn vast wel mensen die het wel graag en goed doen

Rieke

Rieke

11-12-2009 om 09:59

Ja!

Misschien durf ik dan eindelijk een keer.
Meerijden met sectie GR/Fr/Dr bijvoorbeeld?

Puck2

Puck2

11-12-2009 om 12:38

Door ziekte vorig jaar gemist, wel de voorbereidingen gedaan. De locatie beviel toen geloof ik goed en was mooi centraal. Is het een optie om het daar weer te doen. En als er iemand wil organiseren: ik heb nog wel de opzet (alleen zonder de persoonlijke data, die heb ik na de meeting uiteraard allemaal weggegooid) voor een handige deelnemerslijst. Kan ik zo toesturen.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-12-2009 om 13:03

Leuk

Ik heb na de vorige meeting besloten dat ik nu ook een keer wil komen, leuk dus!

Pelle

De laatste keer hadden we ook geen vaste tafelschikking. Het beviel uitermate goed

Jet Burg

Jet Burg

11-12-2009 om 13:29

Oh leuk!

...ben alleen niet geschikt om dingen te organiseren Maar ik zou het wel erg leuk vinden als er weer een meeting komt.

Oh en,

als ik even op zaken vooruit mag lopen? En als ik er enig zeggenschap in mag hebben natuurlijk: alsjeblieft niet in maart, want dan heb ik zo'n beetje 10 verjaardagen en kan ik dus gegarandeerd niet...

tonny

tonny

11-12-2009 om 14:43

Kijk eens aan!

Ik was al benieuwd wie erover zou beginnen

Vorige keer was in januari, dat was best een aardige maand voor zoiets.
Destijds zeiden sommigen 'niet te lang van te voren plannen' dus nu is januari misschien best een goed moment.
Vorige keer hebben Puck2 en ik het samen gedaan. Er waren maar twee dingen minder leuk geloof ik: Puck2 kon wegens haar gezondheid zelf niet komen (dat was erg jammer!) en ik was te zuinig geweest en had geen dessertbuffet besteld.

Nou, da's allemaal goed te maken denk ik.

Wie gaat het organiseren, het is beslist een leuk klusje!

tonny

Rembrand

Rembrand

11-12-2009 om 14:46

Dezelfde locatie!

Lijkt me erg leuk.
In ieder geval na Januari.
M.

Puck2

Puck2

11-12-2009 om 15:29

Ja maar pelle

Ik ben wel een voorstander van een lopend buffet, maar niet van een STAAND buffet

ijsvogeltje

ijsvogeltje

11-12-2009 om 15:47

Leuk!

Ben nog nooit op een Ouders Online-meeting geweest, maar het lijkt mij erg leuk. Dus: count me in!

Bastet

Bastet

11-12-2009 om 15:50

Lijst

Niet alleen uitgaan van de deelnemerslijst van de vorige keer hoor,want als ik kan,kom ik ook!
Groetjes,bastet

Petr@

Petr@

11-12-2009 om 16:32

wil best een locatie regelen, maar het lijkt mij wel leuk om dat met iemand samen te doen.

gr.
Petr@

Puck2

Puck2

11-12-2009 om 16:32

Nee natuurlijk niet bastet

Matuurlijk kunnen we niet uitgaan van de lijst van de vorige keer, dat lijkt me erg raar. En ik heb alleen nog een opzet van de lijst, maar daar zijn alle personen uitgehaald. En verder sluit ik me aan bij Tonny: het organiseren was leuk, niet veel werk (en zeker niet als dezelfde locatie gekozen wordt, het zoeken naar iets geschiktst was nog het moeilijkste). Kwestie van alle aanmeldingen even bijhouden. En daar hadden we een hetemeel-adres voor aangemaakt waar Tonny en ik allebei bij konden. Zo communiceerden we ook met elkaar. Ging prima toch, Tonny.

Bastet

Bastet

11-12-2009 om 16:43

Ohja

Enne...dessertbuffet?Graaaag!
bastet

tonny

tonny

11-12-2009 om 17:10

Zeker puck, het ging prima!

En ik vind het jammer dat ik nog steeds niet weet wie je bent...

Inderdaad mensen, wel stoelen hoor, ik ga echt niet een hele avond hangen.
En ijs... dan maar wat duurder

tonny

amk

amk

11-12-2009 om 17:18

Petr@

ik heb hetzelfde. Wil best wat organiseren maar niet alleen.

Dus: wij dan maar?

Guinevere

Guinevere

11-12-2009 om 17:38

Wel een latertje dan deze keer

Dan graag wel wat langer blijven na het eten! Ik vond het jammer dat we om 21.00 het etablissement moesten verlaten. De wandeling naar het café onder bezielende leiding van Tinus_p was natuurlijk onvergetelijk, maar we hadden net zo goed in hetzelfde pand kunnen blijven met zijn allen. En ik kan me goed vinden in een iets "lossere" tafelschikking. Weet niet of het te realiseren is maar statafels met her en der een hoge kruk bieden toch voor elk wat wils. Het geeft iets meer verloop zeg maar.

Aaf

Aaf

11-12-2009 om 18:27

Ja leuk

Ik ben hier nog niet zo lang maar vind het leuk om mee te doen. Als er nog hulp nodig is om iets te organiseren wil ik mij daar wel voor inzetten,

Aaf

liora

liora

11-12-2009 om 18:41

Locatie

Hoi,

Mij lijkt het leuk als we inderdaad langer mogen blijven! En we kunnen toch gewoon iets nemen met tafels en stoelen, en dan alle namen van alle aanwezigen in een hoge hoed, en op twee momenten grabbelen en zo de tafels schikken. Dat lijkt me prima. Dan bepaalt het lot twee keer bij wie je zit, en voor de rest kun je zelf lekker rondlopen en aanschuiven en zo.

Liora

Ayanna

Ayanna

11-12-2009 om 19:33

Yes!

Vorig jaar kon ik niet omdat de datum viel op de dag van mijn man zijn verjaardag. Dit keer wil ik heel graag komen, dus svp niet plannen op 31 januari....

Asa Torell

Asa Torell

11-12-2009 om 20:51

Ha leuk!

Ik heb er zin in! Ik denk nog steeds met erg veel plezier aan de vorige meeting terug.
En dit keer moet dan vooral Therese komen zodat we haar buik kunnen zien...
Wat stoelen wisselen betreft, volgens mij scheelt het al als de ruimte groter is zodat opstaan of even ergens anders gaan zitten makkelijk gaat. Overigens heb ik zelf op zeker 3 plekken gezeten de afgelopen keer, dus dat ging al prima, en nog zonder mee naar de kroeg te zijn geweest.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-12-2009 om 20:54

Ik wil ook!

Ik wil ook graag weer komen. Ik ben alleen bij de eerste 2 meetings geweest en die waren zo leuk. Ik ben heel benieuwd hoe de plannen worden!

Dendy

Ayanna

Ayanna

11-12-2009 om 21:07

Man

Man komt echt niet mee op zijn verjaardag hoor.... En volgens mij 'durft' hij niet eens... Al die enge, vreemde dames,hahaha.

Het tinus-p café

Het voordeel van de vorige locatie was dat het pal tegenover het station was.In het café waar Tinus enkelen van jullie mee naartoe nam kun je trouwens ook lekker eten.In 7 minuten ben je er vanaf het Centraal station.Is ook een leuke optie en ruim.
Ik wil de route wel uitstippelen en helpen met e.e.a.Ben wel een chaoot dus de grote lijnen draag ik graag aan een ander over.

Damajo

Emmawee

Emmawee

11-12-2009 om 22:20

Ja!

Ik vond het erg leuk de vorige keer (voor mij de eerste keer). In maart kan ik ook zeker niet. Februari of april / mei?
Groeten! Maw.

Jakiro

Jakiro

12-12-2009 om 00:32

En ik wil ook wel komen

En ook wel helpen organiseren, mocht het nodig zijn...Ik woon kort bij Utrecht.
(Guinevere, dan kunnen we poolen)
Een aantal van jullie ken ik al van een andere plek, een andere meeting, andere omstandigheden.
Ben ook wel benieuwd naar een aantal van de oude garde, die hier nog steeds rondhobbelen.
Jakiro

May

May

12-12-2009 om 10:35

Ik kom graag weer!

Vond het vorige keer een groot succes!!!

Biene M.

Biene M.

12-12-2009 om 12:40

Ja!

Bedacht ik me ook nav het oude draadjes draadje.

Petr@

Petr@

12-12-2009 om 20:11

Amk

Prima om het samen te organiseren.
Zullen we eerst maar eens een datum prikken?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.