Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

12-12-2009 om 23:12

Het lijkt mij ook leuk

Ik ben één keer geweest, en toen vond ik het erg leuk. De andere keren wilde ik wel komen, maar kon ik niet komen.

Grappig, ik zat net echt te twijfelen, ben ik echt nog maar één keer geweest? Want voor m'n gevoel had ik mensen toch al wel vaker ontmoet en zo? Bijvoorbeeld IngridT, toen ik die eenmaal zag 'klopte het plaatje' en was het net alsof ik haar al voor de zoveelste keer zag, omdat ik al zo veel van haar wist door het forum. En bij anderen ook.

Maar toen realiseerde ik me dat ik mensen inderdáád inmiddels vaker heb gezien, buiten de meetings om. Dus zo'n fantasievol brein heb ik nou ook weer niet

Ik zie het wel, wanneer het is, en als ik kan, dan kom ik zeker.

Margje

margje van dijk

margje van dijk

12-12-2009 om 23:12

Ps berber

Goed dat jij komt, dan weet ik eindelijk hoe mijn DVD-soulmate eruit ziet (hahahahaha). Margje

Lynna

Lynna

13-12-2009 om 10:26

Ik wil ook!

Ik kom ook graag! En zorg deze keer voor betere achtervang, zodat ik niet weer meteen naar huis moet als mijn zoon met zijn vinger tussen de deur komt

tonny

tonny

13-12-2009 om 13:43

Welke datum wordt het?

Goeie suggesties?

tonny

Lynna

Lynna

13-12-2009 om 15:17

Zondag 30 januari?

Vorig jaar 31 januari, nu de 30e?

Lynna

Ja leuk, dan kom ik zeker want dan ben ik jarig! Heb net tegen iedereen gezegd dat ik het niet vier dit jaar, had zo'n onbestemd gevoel dat ik iets anders moest doen.

Damajo

Petr@

Petr@

13-12-2009 om 21:58

Zaterdag 30 januari 2010 [met aanmeldadres]

Aanmelden is mogelijk via [email protected]" target="_blank" rel="nofollow">[email protected]
Zet er dan meteen even bij wat je wensen zijn t.a.v. eten en toegankelijkheid.

AMK en Petr@

Leuk!

ik ga me aanmelden, hoor. Heb er nu al weer zin in.

groetjes van Purk

p.s. Minet, weer carpoolen?

Ayanna

Ayanna

13-12-2009 om 22:36

Ik ook!

Heb me al aangemeld!

Ik ook

Kan ik eens flink toegezongen worden..

Damajo

Bastet

Bastet

14-12-2009 om 06:56

Helaas

Helaas,dan heb ik een jarige dochter,maar veel plezier allemaal!
Groetjes,bastet

May

May

14-12-2009 om 08:46

Ik ga me opgeven..

Damajo, kunnen we weer samen fietsen!!!

AMK en Petr@

AMK en Petr@

14-12-2009 om 09:00

Het eerste lijstje!

AMK, Ayanna, Biene M, Damajo, Jakiro, Fladderbeestje, Lynna, May, Petr@, Purk, IJsvogeltje

Tijgeroog

Tijgeroog

14-12-2009 om 09:30

Helaas

Nouja, helaas... Ik ben dan op vakantie, dat is ook leuk.

Ik ook

Ik heb me zojuist aangemeld. Leuk, leuk! Een locatie waar we kunnen blijven hangen na het eten, lijkt mij ook wel wat.

Asa Torell

Asa Torell

14-12-2009 om 11:47

Ja ik!

Ga me meteen aanmelden!

Puck2

Puck2

14-12-2009 om 12:50

Ook opgegeven

Ik heb me ook net opgegeven.

Ayanna

Ayanna

14-12-2009 om 13:31

Pandia....

Kan ik je echt niet verleiden???

Jujube

Jujube

14-12-2009 om 16:23

Joho

Ik heb me ook opgegeven. Vorig jaar kon ik niet, maar zoals het eruit ziet kan ik nu wél komen.
Groet,
jujube

amk en Petr@

amk en Petr@

14-12-2009 om 19:55

Aanmelden voor 31 december aub.

Meiden even een mededeling van praktische aard. Omdat we natuurlijk weer met een gezellige grote groep willen zijn moeten we wel op tijd gaan reserveren.

Daarom willen Petra en ik jullie verzoeken je graag voor 31 december aan te melden of op een misschien lijst te plaatsen. Dan kunnen wij wat makkelijker afspraken maken met een leuke locatie.

Petr@ heeft al iets op het oog, daarom ook even een vraag over het budget: 37.50 euro voor een warm/koud buffet, dessert buffet en 3 drankjes is dat acceptabel?

We kunnen bij deze locatie in elk geval na-zitten.
Meer laten we nog niet los om jullie lekker in spanning te laten.

groetjes,
Angela en Petr@

Guinevere

Guinevere

14-12-2009 om 20:20

Misschien

Doe mij dan maar "misschien". Ik begrijp dat het op een zondag is, is dat handig voor iedereen?

amk

amk

14-12-2009 om 20:25

Guinevere

Ik zou dan toch snel een andere kalender of agenda gaan kopen want in 2010 valt 30 januari toch echt op zaterdag.

Guinevere

Guinevere

14-12-2009 om 20:43

Oooh!

Ooooh, wat ben ik toch ook een lichtpuntje! Tnx!

Puck2

Puck2

14-12-2009 om 22:00

Welke regio

AMK en Petr@, misschien is het wel handig om de plaats die jullie op het oog hebben er wel bij te zetten. Dat maakt voor sommige mensen namelijk wel degelijk uit of ze zich aan kunnen melden of niet. En het scheelt je een hoop extra "administratieve" rompslomp als je nu niets zegt en er vallen bij het bekend worden van de locatie -tig mensen af omdat het te ver is o.i.d.

Ooooh leuk

Ik wil ook wel. Moet wel proberen de middag vrij te krijgen, maar dat is nog ver vooruit, moet lukken.

Het zou inderdaad wel fijn zijn als de locatie snel bekend was!

Kaaskopje

Kaaskopje

15-12-2009 om 02:36

Niet aanwezig

Ik heb het eerder al gezegd. Voorlopig even geen meetings voor mij. Veel plezier.

Kaaskopje (ot)

*voorlopig even geen meetings voor mij*.
dat maakt me nieuwsgierig,heb je slechte ervaring?

Vic

Vic

15-12-2009 om 14:45

Zit te dubben

Ik ben wel eens naar een meeting geweest, dat was erg gezellig. Sindsdien ben ik van nick veranderd en ik vind het eigenlijk gek om dan met oud gezicht en nieuwe naam te komen. Komt dat vaker voor? (en hebben we daar geheimhoudingsplicht voor?).

Puck2

Puck2

15-12-2009 om 15:11

Ha ha vic

"(en hebben we daar geheimhoudingsplicht voor?)."
Na de meeting meet je jezelf gewoon weer een nieuwe nick aan. Er zijn er hier maar een paar die snel een nieuwe nick weten te ontcijferen (he IngridT?) maar de meesten zijn alleen maar jaloers op Ingrid. Ik ben er zelf ook errug slecht in en herken nooit iemand.
Gewoon komen dus!

amk en Petr@

amk en Petr@

15-12-2009 om 15:45

En anders

zet je op de naamsticker ook gewoon weer een andere nick. Petr@ en ik hebben verder wel een zwijgplicht over namen en mail adressen tenzij met toestemming doorgegeven. En ook de nick-s zijn veilig bij ons. Ik herken namelijk ook nooit een nieuwe nick.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.