Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tijd voor een nieuw feuilleton - schrijf in

Het wordt weer eens tijd voor zo'n intrigerend, verrassend, authentiek OO-feuilleton, vinden jullie ook? Op vakantie heb ik een leuk idee voor een begin gekregen, weer iets heel anders dan de voorgaande keren. Wie schrijft er mee, wie schrijft er mee... Ik wil op dinsdag na Pinksteren gaan aftrappen, ivm bezigheden sluit de inschrijving op vrijdagochtend om 12:00u.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

25-05-2010 om 10:54 Topicstarter

Ik vrees het ook

Het had natuurlijk gekund dat ze pas op dinsdag wegging... En juist aan het feuilleton op deze locatie had ze vast leuk gevonden om mee te schrijven. Helaas...

Genista

Genista

25-05-2010 om 11:27 Topicstarter

Pelle

Goed plan. Maar ik vermoed dat Geerke dit weekend het forum ook niet als eerste prioriteit heeft - kun jij haar even mailen? (Qua quizmaster heb je haar adres natuurlijk ). Ik ga Boromir en Kaatje Heksenvet even mailen over de kwestie.
En ik ga zo de draad openen, want ik ben bijna klaar. Nog even controleren op spelling, stijl, sfeertekening, van die dingen, beetje fijnpolijsten Allemaal op naar Gezèllug!

Genista

Genista

25-05-2010 om 11:39 Topicstarter

En...

...Tirza heeft ook mail

Genista

Genista

25-05-2010 om 15:09 Topicstarter

Dank je wel

Tirza, Boromir en Kaatje Heksenvet schuiven in elk geval een dagje op, hebben ze me laten weten. De vrijdag is dus inderdaad een "vrije dag", in principe voor Geerke en als ze toch niet blijkt te kunnen, dan voor een ander die nog graag wil

Nasha 1st

Nasha 1st

25-05-2010 om 15:57

Nou pelle dus!

hahahahaha, die had mij de vorige keer ook gestrikt, kan ze nu mooi zelf!

Nasha 1st

Nasha 1st

25-05-2010 om 16:44

Dan ruil je toch?

met iemand die meer voorin zit??

Genista

Genista

25-05-2010 om 16:53 Topicstarter

Maar nasha

Deze vacature is overduidelijk gecreëerd voor Geerke. En die is lekker op schoolkamp en zal dus op z'n vroegst pas vrijdag iets zeggen. En pas als zij nee heeft gezegd, mag er een ander inspringen...

Nasha 1st

Nasha 1st

25-05-2010 om 16:58

Hahahaha

weet ik wel, maar Pelle heeft mij de vorige keer overgehaald en nu probeer ik het bij haar!

Jullie zijn fantastisch!

Echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal top.....!!
Ga ik extra lekker op schoolkamp en zaterdag lekker alle eerste hoofdstukken achter elkaar lezen!

Genista

Genista

25-05-2010 om 21:50 Topicstarter

Geerke

betekent dit dat je inderdaad wilt meedoen?
Starry deed nog het verzoek of je met haar wilt ruilen en op donderdag 3 juni wilt schrijven. Kan dat?

Genista

Genista

26-05-2010 om 08:40 Topicstarter

Dank je wel, pelle

Voor nu heeft het ook geen haast meer. Gelukkig kan ze nu meedoen, want vorige keer had ze het ook al te laat gezien. En als Starry het komend weekend weet, is het ook vroeg genoeg, vermoed ik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.