Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Timosjenko-kapsel

Wat vinden jullie daar nu van? Ik schiet telkens in de lach als ik beelden van Timosjenko zie. Ze lijkt zo weggelopen van de set van "allo, allo".
Wat wil zij als politica eigenlijk uitstralen vraag ik me af.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Traditioneel russisch

Het is een traditioneel Russisch kapsel. Ze wil met haar kapsel uitstralen volgens mij dat ze Rusland terug wil brengen naar de goede oude tijden. (niet dat toen alles zo goed was) Maar dat is mijn visie....

Dorry

Guinevere

Guinevere

27-06-2012 om 13:24

Olga lawina

Ze doet mij nogal aan Olga Lawina denken... maar dat is een Zwitserse.

(Janneke67)

(Janneke67)

27-06-2012 om 14:16

Terwijl

ze zonder die rare vlecht OP haar hoofd, een mooie vrouw is. Maar met .....nee...vind ze geen uitstraling hebben.

Silone

Silone

27-06-2012 om 14:41 Topicstarter

Kwin

Ik ken heel jouw olga niet, dus maar even gegoogled. Ze blijkt Olga LOwina te heten
Nou ja, moet ze maar niet in de bergen wonen

Guinevere

Guinevere

27-06-2012 om 16:00

Aha, weer iets geleerd

...loopt het cultuurdraadje nog? 100% Kans dat Martin Lodewijk zijn Olga Lawina qua naam heeft gebaseerd op Olga Lowina. Die laatste kende ik inderdaad niet!

Olga (silone) en kapsel

Olga Lowina woonde niet in de Zwitserse bergen, maar gewoon in een flatje in de Vergeetmijnietstraat in Rotterdam.

Ik vind dat Timosjenkokapsel geweldig. Is weer eens wat anders dan de 73 variaties op halflang van Hillary Clinton.

skik

Silone

Silone

27-06-2012 om 16:29 Topicstarter

Haha!

Wat weer een briljante wendingen

neteret mut

neteret mut

27-06-2012 om 18:21

deed vroeger mijn haar, toen veel langer dan nu, ook wel eens op ong dezelfde manier. Vooral in de zomer was dat een stuk koeler dan los laten hangen of zelfs in een staart doen. Later met iets korter haar draaide ik mijn vlechten wel meteen omhoog, had dan geen haar in de nek, allen maar vlechten op het hoofd.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

28-06-2012 om 07:47

Prachtig

Ik vind het heel mooi, die vlechten over het hoofd heen. En inderdaad, heerlijk koel, en het blijft lang mooi zitten. Beetje lak eroverheen en je hebt er geen omkijken naar, zeg ik als ervaren vlechter (niet over mijn hoofd heen, trouwens, haar is nog niet lang genoeg). Ik zou er zelf zo mee gaan lopen, jaren vijftig of niet. De associatie met Helga uit Allo Allo (General von KLINKerhoffen!!!) zou me alleen maar amuseren.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-06-2012 om 22:20

Kate (prinses catherine)

Ik zat net in een Privé te lezen die mijn dochter van haar collega's heeft gekregen en zag een foto van Kate in avondjurk. Ik kan er zo gauw geen foto van vinden, maar daar is ook een vlecht in het kapsel verwerkt.
Tot zover mijn enorm interessante bijdrage)

Kaaskopje

Vooral interessant om te lezen hoe je aan die Prive komt. Ik lees hem altijd bij de kapper .

Klaartje

Klaartje

29-06-2012 om 09:07

Volledig ot

Altijd grappig dat er altijd bijstaat hoe iemand aan een prive of ander roddelblad komt. Niemand schrijft; dat las ik in de Libelle die buurvrouw van d'r moeder heeft gekregen

mix

mix

29-06-2012 om 11:00

( ot)

niemand koopt "die" bladen of kranten en toch weet iedereen wat er instaat, de pakjespolitie kookt puur maar weet precies hoe pakjes smaken))) Niet's is des OOL's mens vreemd

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2012 om 22:07

Fay

Ja precies, vandaar die bijzonder interessante toevoeging Ik maak het nóg bonter... we hebben momenteel een nummer van Story én Privé! Via de collega's van dochter. Een unicum

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2012 om 22:08

Klaartje

Ik heb het niet eens zo bewust vermeld dat ik de Privé echt niet zelf gekocht heb, maar via via in huis is gekomen, maar nu je het zegt... schuldig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.