Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bianca

Bianca

02-11-2009 om 18:52

Tips in amsterdam

Ik heb voor de verrassing voor mijn lief een nachtje in een hotel in Amsterdam geregeld. Nu ben ik nog op zoek naar een leuke bezigheid daar overdag en een originele manier om 's-avonds lekker te eten. Wie kan me helpen???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vanalles

Er is vanalles te doen! Je kunt op veilig (museum, rondvaart, Kalverstraat) maar als ik jou was zou ik dat links laten liggen. Overdag gewoon de stad in: Utrechtsestraat, de 9straatjes en Haarlemmerdijk zijn veel leuk. Op de Haarlemmerdijk/straat zit de Movies, een leuke bioscoop waar je ook lekker kunt eten. Op het Leidseplein zit Stanislovski, kun je ook fijn eten en wellicht kun je een voorstelling zien in de schouwburg daarnaast daarnaast. Daarna kun je nog leuk iets drinken op het Leidseplein. Een van de oudste cafes van de stad zit vlakbij (Eijlders) of dansen in de Melkweg of Paradiso.

Je kunt ook een nl20 overal pakken. Daar staat precies wat er in het weekend dat jij er bent allemaal te doen is in de stad.

Nog een leuke restauranttip: Hotel de Goudfazant. Je moet met de pont over naar Noord (ook al leuk!). Heerlijk eten in een oude garage.

Veel plezier Swaen

Ellen Wouters

Ellen Wouters

02-11-2009 om 20:22

Kilimanjaro

Origineel eten is het wel, maar je moet het leuk vinden: Afrikaans restaurant Kilimanjaro aan het Rapenburgerplein (bij Prins Hendrikkade).
Heerlijk Afrikaans eten, allemaal bakjes, en dan eten met je handen, je krijgt een soort pannekoekje erbij waarmee je opschept.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.