Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

CC

CC

25-06-2009 om 23:49

Tjeetje michael jackson


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

26-06-2009 om 19:58

Triest

voor zijn kinderen en famillie, want hoe zonderling ook, zij zullen ongetwijfeld van hem hebben gehouden en zullen hem missen. Vroeger was ik fan inderdaad, heb nog lp's hier van hem. Maar de laatste jaren was die man zo vreselijk er uit gaan zien, dat was geen normaal iets meer, wat hij zijn lichaam aandeed....niet onverwachts dus, dit overlijden, wel sneu voor de die-hard fans die een kaartje hadden weten te bemachtigen....

Fraz

Fraz

26-06-2009 om 21:14

Weet

nog dat ik in 1996 werkte in het hotel waar Michael Jackson verbleef. Dat was wel heel apart. Heb nog een half uurtje als security voor zijn kamerdeur moeten staan ( bij het metaaldetector poortje) en ook regelmatig bij de hekken van de binnenplaats om te zorgen dat alleen gasten en personeel naar binnen kon en niet de vele fans die daar stonden te dringen. We kregen toen ook gratis kaartjes voor zijn concert in de Arena. Ook zijn er toen nog foto's gemaakt van hem met mijn collega van de afdeling reserveringen. Was wel heel leuk om mee te maken.

Ik was niet zo'n fan van hem maar hij blijft natuurlijk wel een echte ster en een zeer eigenaardig figuur.

Maylise

Maylise

26-06-2009 om 21:59

Herinneringen

Ik zit nu naar BBC World of Euronews of zo iets te kijken. De hele tijd natuurlijk Michael Jackson. Zelf luister ik ook nog steeds graag naar zijn muziek. Fantastische kwaliteit en fantastische video's.

Overigens kennen mijn kinderen hem ook. Mijn oudste kinderen komen uit de jaren 80 dus die hebben min of meer bewust die top jaren nog wel meegemaakt. Mijn dochter was een enorme fan als kind. Posters op de kamer en alles. Ik had haar vandaag letterlijk in tranen aan de telefoon (nu is ze sowieso best wel een drama queen. Ik herinner me nog goed vroeger in de auto. Cassette bandjes op met Michael Jackson. Mijn dochter en haar vriendinnetjes achterin die met een verschrikkelijk frans accent heal the world zongen. Zijn muziek heeft sowieso veel van onze reizen begeleid. In de auto naar zuid italië met tapes van Dangerous en Thriller. Kinderen achterin meezingen. Zijn muziek is hier helemaal grijs gedraaid door de jaren heen en er zijn talloze herinneringen aan gebonden. Ook de video Moonwalker is zo vaak gedraaid door de kinderen. Mijn dochter en haar vriendinnen zaten of voor Moonwalker of voor Grease.

We zijn nog meerdere keren naar een concert geweest. Tijdens de Dangerous tournee (zonder kinderen) en later tijdens de History tournee (met dochter en twee zoons). Geweldige concerten. Ik heb ook nog eens samen met dochter en vriendinnen een halve dag staan te wachten om een glimp van Michael Jackson op te vangen terwijl hij van zijn auto naar een of ander event (ik meen dat het de MTV music awards waren) te gaan. Natuurlijk was Michael twee, drie uur te laat (en we stonden al zo lang) maar het was ergens toch wel een magisch moment. Dat hij daar zo vlak langs ons liep. Dochter en vriendinnen (toen tieners) helemaal schreeuwen en van alles.

Ook mijn jongere kinderen die niet met hem zijn opgegroeid kennen zijn muziek goed. We hebben heel wat huis videos met kinderen (zowel onze eigen als vriendjes) die Michael Jackson zingen/dansen imiteren. Zelfs mijn jongste zoon van 9 kent Michael Jackson goed. Hij wilde vanochtend een MJ tshirt aan naar school (nog van oudere zus geweest). Kinderen jutten elkaar natuurlijk ook weer op.

En dan een van mijn beste vriendinnen. Zij is ook een enorme fan. Zij had in de jaren 80 (toen ze student was) haar hele appartement beplakt met Michael Jackson posters op elke muur en zelfs het plafond. Nog steeds is ze trouwens fan.

Toch zoveel herinneringen aan Michael Jackson. Aan zijn muziek, concerten, verweven met herinneringen aan mijn kinderen en speciaal mijn oudste dochter en ook aan mijn lieve vriendin.

Wat zijn persoonlijke leven betreft. Ik heb om eerlijk te zijn nooit veel geloofd van welke aantijgingen tegen hem dan ook. Dat had ook niet gekund want dat was ik vakkundig vermoord door dochter en door mijn lieve speciale vriendin die zo dol is op Michael Jackson

Maylise

Maylise

Maylise

26-06-2009 om 22:04

En om af te sluiten...

Wat mijn dochter vandaag bij haar status update heeft gezet op facebook (mag ik vast hier wel even publiceren).

RIP Dear Michael. We will always remember you. Thank you for all the joy and memories you have given us. Today the world is a darker place as we have lost one of our most brightest lights but Heaven has gained another beautiful angel. I pray for you dear Michael. I know you have finally found true happiness. You are now Home. I pray for your family and especially for your children. Those poor little dear ones. I love you.

(ja, wel een beetje een drama queen )

Maylise

Tango

Tango

26-06-2009 om 22:25

Was ook fan van hem

Toen ik zo rond de 15 jaar was. Ik ben uit 1970. Ik ben volgens mij 4 keer naar een concert geweest, waarvan 3 keer de BAD-tour. 1 keer zelfs stiekem zonder dat mijn ouders het wisten, met kaartjes van de zwarte markt. Kun je nagaan hoe ver ik ging voor hem. Ik had net als Manda ook van die fantasieën over trouwen met hem etc.
De laatste jaren vond ik het vooral een triest figuur geworden. Ik heb ook altijd gedacht dat hij niet oud zou worden, maar toen ik vannacht het nieuws op CNN volgde, had ik het idee dat ik in een soort droom zat. Ik kon niet realiseren dat het echt was.
Vandaag nog totaal geen tijd gehad om nieuws te volgen, ik ga zometeen maar eens naar de tv kijken, er komt geloof ik nog een documentaire bij de VPRO.

Dropke

Dropke

26-06-2009 om 23:24

Raar gevoel

Ik hoorde gisteravond op de autoradio (toen ik van mijn werk naar huis reed) dat hij na een hartstilstand was opgenomen in het ziekenhuis. Thuis heb ik samen me mijn man naar CNN gekeken, tot het echt zeker was, dat hij was overleden. We hadden allebei een raar gevoel.Alsof een bekende was overleden. Beiden zijn we opgegroeid met zijn muziek. Ik had niet verwacht dat het me zoveel zou doen, Moge hij rusten in vrede,

Dropke

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2009 om 13:36

Zijn kinderen

Ik heb 1 elpee van Michael Jackson. Ik had geen behoefte vaker iets te kopen, maar veel van zijn 'werk' vond ik beslist goed. Je kunt hem denk ik echt wel bestempelen als genie, maar zoals het wel bij meer genieën gaat gaat er geestelijk blijkbaar toch iets mis. Ik weet niet of ik nu een beetje bot oordeel, maar om eerlijk te zijn vroeg ik me gister af of de kinderen nu niet beter af zijn. Ze zullen ongetwijfeld veel van hun vader gehouden hebben, maar een normale opvoeding kregen ze niet naar mijn gevoel. Een vader die zo'n voorbeeld geeft moet haast wel in een bepaalde vorm berokkenen bij zijn kinderen. Ik hoop dus in dat opzicht dat de kinderen nu in een omgeving komen waar men minder verknipt tegen de wereld aankijkt.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2009 om 13:37

Schade

Vergeet het belangrijkste woord: in een bepaalde vorm... schade... berokkenen bij zijn kinderen

Polly Shearman

Polly Shearman

27-06-2009 om 17:27

Mijn zoon

kende MJ helemaal niet hij is 10 jaar, maar was gisteren erg onder de indruk van alle fragmenten op tv. Vandaag heb ik voor hem een cd gebrand met alle grote hits... hij is spontaan fan geworden.

groet, polly

Kaaskopje?

ik vind je stelling nogal heftig,dat de kinderen beter af zouden zijn.
misschien kregen zij een andere opvoeding dan gemiddeld( dat weten we trouwens niet)maar is dat dan perse slechter voor een kind?
bovendien hebben deze kinderen ook een moeder .
En wie weet was MJ wel een veel meer betrokken vader dan gemiddeld( weten we ook niet),maar om nu te zeggen dat het voor de kinderen beter is?leef je eens in in de kinderen,wie wil er nou zijn vader verliezen????

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2009 om 19:42

Bot

Je hebt gelijk hoor ik vond het ook wat bot gesteld, dat had ik er ook bij gezet. De verhalen zijn dat hij een goede vader was, dat neem ik ook aan. Maar ik als buitenstaander heb zoveel rare dingen meegekregen van Michael Jackson dat ik me afvraag of dat toch niet zo zijn weerslag moet hebben gehad op de kinderen.

Tango

Tango

27-06-2009 om 21:55

Kaaskopje

Ik had die gedachte ook wel hoor bij die kinderen: misschien kunnen ze nu een normaal leven gaan leiden, al vraag je je af of dat nog lukt als je al 11 of 12 jaar bent. En natuurlijk kan Michael best een lieve vader geweest zijn, de kinderen werden natuurlijk anders dan normaal opgevoed. Moesten onherkenbaar overal naartoe etc.
Ik weet niet hoe vaak ze hun moeder zagen, daar heb ik echt geen idee van. Misschien wel heel weinig, dan is het ook weer heel moeilijk voor hen om nu opeens bij hun moeder te gaan wonen. Van het jongste kind weet niemand wie de moeder is. Dat vind ik dan ook wel weer heel apart. Maar triest blijft het zeker om als kind zo jong je vader te verliezen.

Normaal leven?

ik denk dat deze kinderen nooit een *normaal* leven zullen leiden,ze blijven immers het kind van MJ.
De media zullen hen niet met rust laten.

Polly Shearman

Polly Shearman

28-06-2009 om 16:48

Speculaties

Alle speculaties, internet staat er vol van. Een Islamitische uitvaart word over gesproken, maar moet dat niet na 24 uur.
Gek genoeg lees ik wel regelmatig wat ze nu weer schrijven.
Zeer boeiend! en ik was niet eens fan,

groet, polly

Bastet

Bastet

29-06-2009 om 15:31

Ach....

Ik ben geen fan,maar ik vind het best triest,het leven van hem.En zeer triest voor zijn kinderen,die kennelijk dol op hem waren,het blijft voor hen gewoon hun vader....
Groetjes,Bastet

Nasha 1st

Nasha 1st

29-06-2009 om 19:46

Huh?

deze laatste info was mij ook nog niet ter ore gekomen...bah....

Nasha 1st

Nasha 1st

29-06-2009 om 21:50

Mmmm

net zitten lezen...over die kinderen, dat heb ik zelf ook weleens gedacht hoor....er is ooit eens 1 foto verschenen van hen zonder masker, en ik vond ze ook wel verdacht licht van huidskleur, waar Michael in zijn jonge jaren toch echt behoorlijk donker was....dat is toch wel een vrij overheersend gen....maar goed, wel triest dat dat nu al zo pontificaal in het nieuws moet....

Bastet

Bastet

30-06-2009 om 16:57

Wat dan nog...

Voor hen is hij hun vader.
Groetjes,Bastet

Nasha 1st

Nasha 1st

30-06-2009 om 17:17

Absoluut

maar het kon in dat gekke amerika nog weleens rare gevolgen hebben als blijkt dat hij niet de bio-vader is, ik bedoel, nu krijgt Michaels moeder voorlopig de voogdij, maar blijft dat zo als er geen bio-band is? Er worden daar gekkere dingen voor de rechter gebracht....

Precies

het maakt niets uit of er wel genetische verwantschap is, het zijn gewoon zijn kinderen.

maar wat een vader hebben die kinderen gehad..., jeetje mina, Prince Michael 1st en Prince Michael 2nd....

Pelle, oh ja blanket

het 'dekentje' werd ook even uit het raam gehangen.

Princess Manda, hahahahahahaha. Vre-se-lijk dat hij zijn 2 zoons zijn eigen naam geeft met nummer eraan vast en dan ook nog prince er voor....dan ben je echt niet goed bij je hoofd.

Pokie, laat mij raden, vernoemd naar de gestorven cavia ??

Lynna

Lynna

07-07-2009 om 20:58

Muziek vanavond tijdens rtl boulevard

Wie heeft vanavond ook boulevard gekeken en kent de muziek die gedraaid werd toen ze met die auto's aan het rijden waren? Wat een prachtig nummer!
Vanavond zit ik ook al genieten van de muziek en ben eigenlijk ook wel ontroerd door de toespraken.

Nasha 1st

Nasha 1st

07-07-2009 om 21:04

En ik zag

de kinderen zonder masker....als hij dat wist.....

Lynna

Lynna

07-07-2009 om 21:18

Zitten ze er toch?

Ik zag inderdaad een paar kinderen zitten. Zouden dat zijn kinderen zijn?

Nasha 1st

Nasha 1st

07-07-2009 om 21:27

naast oma zitten ze, dochter aan de ene kant, jongste (blanket) aan de andere kant en oudste zoon daar weer naast....

Lynna

Lynna

07-07-2009 om 21:54

Zelfs op podium

Ik denk toch dat Michael zich omgedraaid heeft in zijn graf, zijn 3 kinderen op het podium, zichtbaar voor 2,5 miljard mensen.
Wat een dappere Paris, dat ze iets ging zeggen voor de microfoon. En wat ontroerend. Zat eerlijk gezegd gewoon te huilen.

Nasha 1st

Nasha 1st

07-07-2009 om 22:09

Dat heb ik niet gezien...

gemist....ja, voor Michael zou dit ondenkbaar geweest zijn....

Ilva

Ilva

07-07-2009 om 22:15

Kinderen

Dat heb ik nu ook Lynna, al die jaren doet hij z'n best om de koppies van die kinderen te verbergen. En hij is nog maar net dood of er staan al foto's in de kranten. Ze zijn op tv. Waar heeft hij het allemaal voor gedaan? Die kinderen hebben nog geen idee wat er allemaal op ze afkomt. En ja, ik hield het ook niet droog toen Paris sprak. Arme meid.

Maylise

Maylise

07-07-2009 om 22:17

Indrukwekkend

Ik vond het enorm indrukwekkend. Een ontroerend tribute aan Michael Jackson.

Zulke ontroerende momenten; Jermaine die smile zong. Usher die de kist aanraakte. Het koor aan het begin toen de broers de kist binnen droegen.

Een prachtige en indrukwekkende toespraak van Al Sharpton. Bernice King vond ik ook geweldige spreken. En Brooke Shields over hoe gevoelig en lief Michael eigenlijk was.

En toen Marlon op het laatst ging spreken was het echt janken. Maybe now they will leave you alone. En over hoe we op een dag allemaal Thuis zullen komen.

En toen hij over zijn overleden broertje, Brandon, begon was het helemaal erg. Over hoe hij wilde dat Michael Brandon nu eindelijk een hug kon geven.

Paris, wat een lief dapper mooi meisje. En hoe hartbrekend. Zo enorm ontroerend.

De lege microfoon toen de kist werd weg gedragen...

En uiteindelijk pastor Lucious Smith "we should all look at the man or women in mirror" en dat Michael Jackson nu bij de waarlijke Koning is.

Heel indrukwekkend.

Maylise

Maylise

Maylise

07-07-2009 om 22:38

Let niet op de spelfouten

In alle haast geschreven dus vol met spelfouten Sorry.

Maylise

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.