Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Chippie

Chippie

23-04-2012 om 21:51

Totaal onbelangrijk: waarom fietst Rutte...

Waarom fietst Rutte op een damesfiets? Hoe komt hij eraan? Zou hij nu echt naar een fietsenzaak zijn geweest en hebben gezegd: Doe mij maar een damesmodelletje? Geleend van vriendin/vrouw zit er niet in (en stel dat er wel een vrouwspersoon in zijn leven zou zijn, dan zou ik het niet zo laten uitkomen). Heeft het iets met makkelijk afstappen te maken? Beetje lullig voor de eerste man van het land...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mover

Mover

23-04-2012 om 22:15

Je bent niet de enige die zich dit afvraagt, hoor!

Ik ging googelend op zoek naar het antwoord. Helaas, dat vond ik niet Maar wel vond ik onderstaand leuk stukje:

http://www.herbprooy.nl/damesfiets/149/

Dus, wie het antwoord wel weet, ook ik hoor het graag!

Vic

Vic

23-04-2012 om 22:19

Niet opgevallen

Het was me niet opgevallen dat hij op een damesfiets fietst. Waarschijnlijk omdat mijn aandacht getrokken werd door de trendy jas die hij aan heeft. Vooral erg charmant als hij door de regen gaat met capuchon op

Snap het ook niet.

Heb zelf juist een mannenfiets, omdat die veel stabieler voelen en sturen. (Als je dat eenmaal gewend bent, tenminste).
Dat van die 'fiets-van-de-zaak' klinkt wel logisch. En ik vindt het ook wel stoer eigenlijk. Kan me niet schelen of het dan eventueel door een spindoktor is bedacht; blijkbaar is het tegenwoordig 'stoer', 'cool' of 'stemmentrekkend' om op een fiets te rijden.

Ely

Ely

23-04-2012 om 23:27

Hahaha

Ook ik hen gelezen dat het een 'fiets van de zaak' is en dat zijn allen damesfietsen, pragmatische inkoop

En waarom wordt op dit forum opeens ervan uitgegaan dat een 'groen' vervoersmiddel niet het standaard vervoersmiddel is of het vervoersmiddel van voorkeur?
Als ik ergens had gepost dat ik den haag woon en werk maar niet fiets had ik vast 'op mijn kop gekregen' hier.

Hoe komt mevrouw Sap naar haar werk?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

neteret mut

neteret mut

24-04-2012 om 00:18

En wat mij

opgevallen was, was dat hij 's ochtends aankwam fietsen met een dikke jas aan en 's middagds wegfietste in alleen een colbertjasje. Zonder tassen oid en waar is dan die dikke jas gebleven? Niet onder een snelbinder en zonder tassen uiteraard ook niet in een tas. Komt zo wat vreemd over in 1 journaal-item.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-04-2012 om 01:37

Waarom lullig?

Als wij op vakantie zijn rijdt mijn man ook op een standaard damesmodel ov-fiets. Ik vind er niks onmannelijks of lulligs aan. Het is een fiets.

Ely

Ely

24-04-2012 om 07:55

Laat me raden

Jullie zijn geen fan van Rutte en nu gaat het over waarom hij fietst en op welke fiets? En dat hij zijn jas vergeet op kantoor (foei!)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rafelkap

Rafelkap

24-04-2012 om 08:39

Ik dacht dat het de fiets van z'n moeder was. weer wat geleerd.

Evanlyn

Evanlyn

24-04-2012 om 10:12

Inderdaad

Hoe komt hij de volgende ochtend dan weer aan die stoere jas? Of heeft hij er een hele stapel van liggen? Want 's middags heeft hij hem niet aan. Lastig hoor...misschien brengt Verhagen die even langs of zo?

Die damesfiets was mij niet opgevallen, die jas wel.

neteret mut

neteret mut

24-04-2012 om 10:53

Re ely

Ik woon niet meer in NL, volg meestal nog wel het nieuws om 20.00 om een beetje op de hoogte te blijven van hoe het staat in NL. Maar politiek enz. tja...ik volg het steeds minder en mijn constatering over zijn jas had daar ook niet mee te maken.

Wilma

Wilma

24-04-2012 om 12:24

Gewoon goeie vrienden

"Ik zet jouw fiets op slot en breng je dikke jas straks een bij je thuis, neem jij dan een pondje gehakt voor mij mee van Albert Heijn?". Zoiets ?

Tirza G.

Tirza G.

24-04-2012 om 12:24

Ach

Dat vind ik dan wel weer schattig, dat Rutte denkt dat zijn fiets niet gejat wordt. Wat een positief maatschappijbeeld!

Tirza

Jas

Die jas wordt vermoedelijk, samen met de tassen met stukken, nagebracht door de chauffeur met de dienstauto.

Groeten,

Temet

rode krullenbol

rode krullenbol

24-04-2012 om 12:38

Ahum!

Dat was een ´educted guess´ van hem (Rutte). Hij wist immers dat het Catshuis zwaar bewaakt werd?

Dat hij de fiets van de premier voor het Catshuis nog even op slot zette, geeft eerder te denken over het mens- en maatschappijbeeld van Verhage! En waar bleef zijn vertrouwen in de Almachtige?!

Jas

Hier viel dochter vooral over de jas van Rutte. Die is van het merk Moncler. Een duur merk dat nog echt bont gebruikt.
Dan kan echt niet als je een voorbeeldfunctie hebt, althans, volgens dochter dan toch.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-04-2012 om 17:46

Uitwaaien

Als ik Rutte was zou ik ook wel even lekker willen uitwaaien op de fiets als ik de hele dag in vergadering had gezeten. Nks mis mee.

Ik vind die jas ook heel stoer, laatst had hij met skiën ook al zo'n leuke trui aan Ik vind Rutte een sympathieke vent, ook al is hij een VVD'er

Overwerk

Ik denk dat hij 's-avonds na het eten weer in zijn colbert terug fietst en dan nog wat dossiers doorneemt. Als hij eindelijk naar huis fietst is het koud en doet hij zijn dikke jas weer aan. Dan heeft hij 'ma de volgende ochtend ook weer. Ja?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.