Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MLN

MLN

15-02-2009 om 22:58

Totale OO-paranoia....of zoiets

Ik werk op de receptie van een bungalowpark. Zo'n park waar heel veel gezinnen met kinderen naar toe gaan. Nu betrap ik mijzelf er op dat ik de laatste tijd steeds vaker vrouwelijke gasten te woord sta en dan denk: zou jij ook....???? Heb ik misschien een draadje van jouw gevolgd??? Of heb ik met jou een discussie gevoerd??? Ben jij er ook één????? Ben jij misschien wel 'die' of sta ik nu oog in oog met 'die'? Mijn gedachten gingen zelfs zover dat ik me afvroeg of er misschien een geheim OOL-teken is waar we elkaar aan kunnen herkennen?
Tsja...wat denken jullie? Wordt het tijd voor mij om af te kicken???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

15-02-2009 om 23:56

Denk het wel

Ik denk heus wel eens 'stel je voor dat zij ook op OO zit, laat ik het er maar niet over hebben'. Ik heb het altijd over 'een forum' waarop ik reageer. Men hoeft niet te weten welk forum. Ik hou dus wel rekening met de mogelijkheid dat ik met iemand praat die hier ook rondleest, maar naar mijn gevoel wel binnen gezonde grenzen

Lynna

Lynna

16-02-2009 om 06:41

Zonneschermpjes

Als je op de parkeerplaats kunt kijken, zou je kunnen zien of daar mensen met OOL zonneschermpjes rondrijden (die moeten er zijn, maar ik ben ze nog nooit tegengekomen.....).

Verder kan me je paranoia wel voorstellen hoor, iedereen met wie je spreekt zou een ool-er kunnen zijn. Daar zou je zonder dat je die persoon in levende lijve herkent, toch een goed kontakt mee op OOL kunnen hebben. Gek idee inderdaad.

(Janneke)

(Janneke)

16-02-2009 om 07:32

Whahahah

Heeeel herkenbaar!

Ik weet namelijk dat er in mijn gemeente nog iemand ronddwaalt die hier ook meeleest (en af en toe reageert, misschien leest ze nu ook mee en kan ze even reageren, hihih)

Ik heb ook nog even prive met haar gemaild en dat was erg leuk, maar op een gegeven moment zijn we gestopt. Ze had net een babietje en ja, eerlijk gezegd, je kent elkaar niet echt, dus het gesprek loopt dan een beetje op zijn eind. Maar het was hartstikke leuk om te mailen omdat je elkaar toch wel een beetje leert kennen.

Maar het was dus altijd spannend als ik ging winkelen, want we wisten ongeveer van elkaar hoe we eruit zagen, dus ik dacht altijd, zou ze dat zijn?! Zal ik het eens vragen?! Maar nee, ben die drempel niet over geweest. Stel je voor, mensen verklaren je voor gek als je zegt, ken ik je van OOL?

Dus ik ken je gevoel!
Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen, ken alleen mijn spottervriendinnetjes van "gezellig" van onze meetings. Die was de eerste keer ook erg spannend....maar errug leuk!

Groetjes Janneke

Kaaskopje

ik weet dart kaaskopje indezelfde stad woont als waar ik woon,en soms als ik aan het winkelen ben bijv. denk ik,goh zou ik kaaskopje hier tegen kunnen komen?( al weet ik niet hoe ze er uit ziet

kirima

kirima

16-02-2009 om 08:56

Reageer niet zo vaak

Ik lees meer dan ik schrijf hier, maar misschien zie je mij van de zomer wel. Als je tenminste op een bungalowpark op Texel werkt.
We komen met zijn zessen: vriend met zijn 2 dochters, en ik met 2 dochters. Kinderen: 2 van 12 en 2 van 10. Vriend en ik: 40-ers.

Guinevere

Guinevere

16-02-2009 om 10:09

Geheim teken

We kunnen een geheim teken afspreken, past goed bij zo'n geheim genootschap.
Ik stel voor: 2 rondjes van de vingers maken (alsof je een brilletje maakt zeg maar) en deze op buikhoogte houden. Dan valt het alleen de OO-mensen op die het teken kennen!

MLN

MLN

16-02-2009 om 11:28

Guinevere en bungalowpark

Guinevere: ik vind hem geweldig!!!! Viel van mijn stoel van het lachen.......een brilletje op je buik = OOL!!!!
'Mijn' bungalowpark ligt in Noord-Limburg, vroeger was het Gran Dorado, toen Center Pracs en nu sinds kort Sunparks. Voor de google-vriendjes moet dit terug te vinden zijn. Werk er al 21 jaar en heb dus ws al heel wat OOL-ers voorbij zien komen (denk ik zo). Ben eens benieuwd of ik binnenkort een 'brilletje' aan de balie voorbij zie komen.....hahahahaha!

Merla

Merla

16-02-2009 om 12:37

Dat houdt je maar van je werk

Nou MLN dat wordt dus buikjeskijken ipv doorwerken. Of iedere ool-er moet er echt continu met een brilletje gaan staan. Haha en alle andere mensen maar denken: wat doet dat mens daar raar! Moet je kijken hoe ze haar handen houdt! Ik zie het helemaal voor me. hahaha
Maar MLN het is heel goed mogelijk dat wij elkaar dan al eens zijn tegengekomen. Ik ben daar al eens geweest. Heel wat jaartjes terug hoor (ik geloof in 1991) maar goed, toen kwamen we nog niet op OOL

ishtar

ishtar

16-02-2009 om 12:58

O, dan heb je mij ook vast al eens gezien

ik ben daar een paar keer geweest. Ook al weer even geleden.

Terpi

Terpi

16-02-2009 om 20:10

Oei, spannend...

Ik ga vrijdagmiddag namelijk naar een bungalowpark in Noord Limburg... zou het dezelfde zijn?!
Groet Incogniterpi

MLN

MLN

16-02-2009 om 23:35

Ohoh

Incogniterpi: begint de naam van het park met een 'L'??? Zo ja, dan ben ik het hele weekend te bewonderen!
IcogniMLN

Kaaskopje

Kaaskopje

17-02-2009 om 01:49

Sus-anne

Je kunt je beperken tot vrouwen van 1.80 lang

Monique D*

Monique D*

17-02-2009 om 02:27

Was een tijdje geleden 's-nachts in alkmaar

in het uitgaangsgebied bij de Platte Stenenbrug en het Waagplein. Toen ik naar die jongeren keek in die discotheken op het Waagplein dacht ik nog: wie weet zijn de dochters van Kaaskopje hier ook te vinden!

Kaaskopje

Kaaskopje

17-02-2009 om 13:51

)

Mijn oudste dochter gaat eigenlijk amper uit. Het nieuwtje is er al weer een hele tijd af en ze zit liever tot laat met haar vrienden van haar vereniging te kletsen en bezig te zijn.
De jongste zit bovenop haar spaargeld, ze koopt liever een laptop dan het over de bar te gooien. Ze is nog niet uitgeweest sinds haar 16de verjaardag anderhalve maand geleden.
Toch grappig hoe er aan ons gedacht wordt)

Terpi

Terpi

17-02-2009 om 20:16

Icognimln

Nee helaas, dan kan ik je niet zien schitteren in je incognirol! Ik ga naar een park wat begint met M namelijk
Groet Terpi

MLN

MLN

18-02-2009 om 14:03

Incogniterpi: dat zijn de buren!

Was je een half jaar geleden gekomen dan had je me ook op park M kunnen bewonderen. Tot voor kort heb ik twee parken gewerkt.
Mocht je nou dit weekend een wandeling gaan maken in de Heere Peel (ligt aan de achterkant van park M), dan wandel je zo bij park L binnen. Dat natuurgebiedje ligt tussen beide parken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.