Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Twilight/new moon saga

Hier in Duitsland is een ware hype gaande over deze films. Zalen vol, merchandise van de gekste artikelen en tiemermeisjes zwijmelen over Edward en/of Jacob. Lange rijen bij de hamburgertenten omdat bij de kindermenu's allerlei New Moon speeltjes zij inbegrepen. We wilden onze dochter de complete boekenserie met kerst schenken, maar ze waren overal uitverkocht. In Nederland heb ik er nauwelijks iets over gehoord. Ik weet dat de film daar wel draait maar zie er geen reclame of zo van op tv. Is het in Nederland überhaupt wel populair?

Fély

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emma43

emma43

18-12-2009 om 11:40

Oja wel hoor.

Mijn dochter zit er helemaal in.Alle boeken.Laatst 'Zielen"gekregen.niet van de serie ,maar wel dezelfe schrijfster.Twilight ,in bioscoop gezien,heeft ze hem op dvd.New Moon al 2 keer in de bioscoop.Allebei de keren vreselijk zitten huilen,zo zielig vind ze de film.Kamer vol met posters.Dezelfde armbandjes en ketting als Bella.hysterisch gedoe als ze ontdekken wanneer de nieuwe film uitkomt enz enz.
Ik heb de boeken zelf ook gelezen,ik snap het wel.Het is spannend ,vol romantiek.Precies voor deze leeftijd.Een ongrijpbare liefde,die niet mag en kan,wat wil je nog meer.Mijn dochter haalt citaten uit het boek en schrijft ze boven haar foto's op hyves,haar agenda staat vol stukjes tekst uit de film.

Hier ook

Dochter is ook helemaal weg van de films en de boeken. Ze heeft gisteren het 3e deel van haar zakgeld gekocht en ze heeft hem al bijna uit. Een vriendin van haar komt morgen langs om het boek te lenen. Ze is ook naar de girlsnight geweest bij de premiere van New Moon. Er waren een paar zalen vol met van die tienermeiden.
En op de achterkant van de volkskrant stond vandaag ook een advertentie dat er al 300000 ezemplaren van de boeken verkocht zijn.
Dus ook in NL leeft het enorm.
En net als de dochter van Emma heeft ook mijn dochter plaatjes uit de film op hyves en citeert ze de film. Ook bekijkt ze clipjes uit de film op You Tube.

Fély

Fély

18-12-2009 om 12:19 Topicstarter

Ahaaaa

Dus er is voor mij ook nog hoop. Heb namelijk de Nederlandse boeken op mijn kerstverlanglijstje staan. De merchandisespullen hoeven van mij niet zo, maar ik zwijmel wel met dochterlief en vriendinnen mee tijdens de films. Alleen zo jammer dat het nagesynchroniseerd is. Maar ja, over dat thema zijn al tig draadjes gestart.

Fély

Jet Burg

Jet Burg

18-12-2009 om 14:34

Oh ik beken ook (bloos)

Alle boeken in het Engels gelezen en de films gekeken. Mooie verhalen. Ik ga al snel plat voor romantische vampiers(of vampieren?) verhalen.
Heel fijn dat ik niet de enige ben met een afwijking Haha!

Jet Burg

Jet Burg

18-12-2009 om 16:20

Beemer

Die ken ik nog niet, maar ik ga snel kijken dan Op naar een nieuwe verslaving waarschijnlijk, haha!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.