Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

21-02-2010 om 16:17

Uitje met dochter....

doen we eigenlijk veel te weinig, maar ik ben vanmiddag met dochter naar de film geweest! Eens ff zonder de jongens erbij! De prinses en de kikker! En hij is leuk!!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

21-02-2010 om 16:29

Vanavond: percy jackson!

Ik ga vanavond met dochterlief naar de film! Zij is vast wat ouder Wij gaan naar Percy Jackson, over een jongen die in aanraking komt met goden en halfgoden op de Olympus. We hebben allebei het boek onlangs gelezen (aanrader!) en verheugen ons erg op de film.

Nasha 1st

Nasha 1st

21-02-2010 om 16:58

Lol...

ja, mijn meiske is pas 6.... )

Linda99

Linda99

21-02-2010 om 17:16

Leuk!

Leuk dat de film beviel Nasha! Onze film (Het regent gehaktballen, 3D) was ook leuk! Voor het eerst samen met twee dochters naar de film. Meestal ging in in schoolvakanties samen met de oudste als de jongste op de crèche zat. Maar ja, die is nu 4 dus mocht ze mee

Vind het nu wel lastiger om ze apart quality time te geven....Maar komt vast vanzelf wel goed. Zo met z'n 3-en op stap is ook erg leuk!

Lynna

Lynna

21-02-2010 om 21:42

Aanrader voor pubers!

Percy Jackson is echt een hele leuke film! Heel anders dan het boek, maar geweldig spannend. Ik heb genoten van de beelden. Dochter (13) zat ook helemaal in het verhaal.
Best eng, ik zou er niet met een basisschoolkind heen gaan.

Fonneke

Fonneke

22-02-2010 om 12:36

Leuk

Ik heb onze jongste dochter ook beloofd dat we samen naar de prinses en de kikker gaan. Waarschijnlijk zondag want dan is mijn man thuis om voor de andere kinderen te zorgen. Goed om te lezen dat de film leuk is.

Jujube

Jujube

22-02-2010 om 15:38

Mijn dochter vond 't niks

Mijn dochter (14) was met 4 vriendinnen naar Percy Jackson en zij vonden het allemaal een belabberde film. Nou doen ze allemaal gymnasium en ergerde het hen dat er zo weinig klopte van het verhaal, en dat het alleen maar een aaneenschakeling van actie was zonder enige uitleg waaróm dingen gebeurden zoals ze gebeurden.
Smaken verschillen dus. Maar gisteren was 'about a boy' op tv, dus was ze weer helemaal blij.
Groet,
Jujube

Nasha 1st

Nasha 1st

22-02-2010 om 19:50

Anna n...(ot)

ik vrees dat ik in de Willem toch erg nat ga worden de komende tijd....hihihiih....ik neem aan dat het op een andere lokatie is, aangezien de Willem tegen de vlakte ging en opnieuw opgebouwd wordt!

Wist jij dat ik in die regio woon?

Nasha 1st

Nasha 1st

22-02-2010 om 23:00

Hahahahah

ja, nou weet ik het weer.....LOL...

Ja, ik dacht al, de Willem is nu meer openluchttheater....ik zal eens kijken.....speelt je dochter dan ook?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.