Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Update aanlooppoes

Een aantal maanden geleden heb ik hier gepost over een aanlooppoes die bij ons in de plantenbak in de voortuin was komen slapen. We gaven haar eten en maakten haar tam.
Behoorlijk wat reacties gekregen.

Nu de update: Ze kwam steeds vaker binnen en ging dan languit op de bank. Heerlijk.
Gister naar de dierenarts geweest en gekeken of zij een chip had. Dit was niet het geval. Nu heb ik dus echt alles gedaan om een eventuele eigenaar te achterhalen.
We hebben haar gister laten chippen en haar een geboortedatum "gegeven". Ze is om en nabij de 2 jaar.
Alles laten checken en we hebben er nu dus een poes bij!!

Wij zijn erg gelukkig!

Groetjes Nikaya

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2009 om 11:37

Ah lief

Zo zijn wij ook aan twee katten gekomen. Poes heeft het getroffen met je

Nikaya

Nikaya

08-10-2009 om 13:59 Topicstarter

Kaaskopje

Dank je!!

We zijn echt zo blij met haar. Ik heb haar door de dierenarts helemaal na laten kijken. Haar linkerschouder is niet goed. Ze kan hem niet goed naar voren bewegen. Dit zie je ook, ze is wat mank. Verder geen pijn gelukkig, maar ze heeft wel echt iets meegemaakt hoor. Ze kan niet tegen harde stemmen, dan is ze bang en klimt ze in de voordeur om weg te komen.

Ze heeft ons echt uitgezocht. Ik hou niet eens echt van poezen..haha maar van haar heel veel!!
Ze is echt zo lief, in al die tijd nog nooit gekrabt of gebeten, zelfs niet bij de dierenarts.

Ja, ik ben echt blij!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.