Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dam

Dam

10-09-2011 om 14:49

Van dam tot damloop

Ons sportteam moet volgende week zondag om 11 uur in Zaanstreek zijn, we moeten door de Coentunnel en dan net na het knooppunt Zaandam van de snelweg af.

Kunnen we ellende verwachten op de A10 of niet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

10-09-2011 om 14:52

Ik ga nooit meer naar Amsterdam.

Tirza

amk

amk

10-09-2011 om 17:32

Ja,

ga er maar vanuit dat dat helemaal vast staat en dat de trein naar cs eigenlijk ook alleen speciaal lopers vervoer is.
Als je er niet speciaal moet zijn kun je a'dam beter gewoon mijden.

Fiorucci

Fiorucci

11-09-2011 om 08:16

Dam

Misschien, maar het nodige zal afgezet worden natuurlijk. Misschien kun je meer info vinden via een speciale site of de site van Amsterdam? Of jullie gaan met de trein, of je zet de auto neer bij een transferium en pakt de metro.

amk

amk

11-09-2011 om 22:13

Start is

tussen 12 en 3, en dan moet je nog gaan lopen.

Een deel van die mensen reist eerst naar Zaandam om spullen te droppen en gaan dan terug naar A'dam om te lopen.

Je kunt a'dam beter mijden echt als je er niet hoeft te zijn.

Start is vroeger

Hoi

er wordt vroeger gestart, in groepen. Zoon moet starten om 10.40 uur. Volgens mij gefaseerd vanaf 9 of 10 uur.

amk

amk

12-09-2011 om 20:26

Jeanhil

dat zijn de kinderlopen in zaandam zelf.
De grote wedstrijd start echt pas 's middags.
Vlak voor het centraal station. Daarna de IJtunnel in. Heb er nu al weer zin in.

Amk, hij is 18

Hoi,

Hij is 18 en loopt mee met het bedrijf waar hij zaterdags werkt, die lopen met heel veel mee, landelijke organisatie, ook zijn manager loopt mee, ik denk niet dat die mee loopt met de kinderloop.
Ze gaan met een hele bus vol van 4 of 5 vestigingen.

Starttijd 10.40 en moet dan binnen anderhalf uur binnen zijn.

amk

amk

13-09-2011 om 12:37

Jean hill

ik heb hier het boekje voor mijn neus liggen
vrouwen wedstrijd start om 10.59 laatste trimloop 14:50 en algemene limiet waarop iedereen binnen moet zijn is 2 uur, waarbij je dus als laatste finish tijd hebt 16:50 = 2 uur na laatste start.

4 mijl damloop start om 10:40 (maar ja dat geldt niet als echte dam tot dam natuurlijk)

Risama

Risama

14-09-2011 om 23:06

Waar in de zaanstreek dam?

Het centrum van Zaandam is niet bereikbaar met de auto, de rest best wel hoor. Lopers laten bijna allemaal spullen achter in A'dam, deze reizen mee naar zaandam, vervolgens gaan er weer bussen voor de lopers terug naar A'dam. Het OV rijdt prima tijdens de DtD en is heel goed te doen. Btw: ik start om 11.30 en loop toch echt de volle 16, 1 km, dus er wordt echt al voor 12.00 gelopen! Ik woon in het centrum van Zaandam en reis dus andersom om vervolgens weer naar Juuls te rennen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.