Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

19-09-2008 om 12:08

Vast al oud nieuws: songfestival

http://www.nu.nl/news/1751505/2101/Gordon_brengt_glitter_en_glamour_naar_Songfestival_%28video%29.html

He he eindelijk eens iets gezelligs en vooral lolligs naar het songfestival! Ik denk dat ik dit jaar maar eens ga kijken.

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

19-09-2008 om 12:29

Nou wie weet

De Toppers zijn ábsolúút mijn smaak niet, maar wie weet maakt juist dit stel een kans bij het Songfestival.

Polly Shearman

Polly Shearman

19-09-2008 om 13:06

Wat dan wel?

willeke albertie? in een zwarte jurk?? "waar is de zon" hwhahahaha dat was pas erg...
ik denk dat de toppers de boel best een beetje kunnen opleuken, net als die vrouw/man uit israel van een paar jaar geleden, dat was toch ook zo;n giller.

wie zou jij dan van het huidige aanbod van artiesten naar het sonfestival sturen?

Polly Shearman

Polly Shearman

19-09-2008 om 13:18

Jaaaaaa fladder

dat zou heel leuk zijn!

reina

reina

19-09-2008 om 14:34

Fladderbeestje

Dat zou een stuk leuker zijn, misschien gaan de toppers het goed doen, maar ik vind hen vreselijk om te horen ( en nog erger om te zien)

Guinevere

Guinevere

19-09-2008 om 15:14

Vreselijk

Waarom stuurt Nederland toch geen leuke, onbekende opkomende artiest naar het Songfestival, maar wel zo'n verzameling (excusez) ouwe kerels? Dit wordt weer 0 punten, wat gaan die een modderfiguur slaan daar.

Hmm

het kan natuurlijk nooit zo erg zijn als Ierland met Dustin the Turkey. Wat een giller was dat zeg!

*Sophie*

*Sophie*

19-09-2008 om 19:07

Hoe denken ze nou

te kunnen winnen met de l-m-v-n???

(lelijkste man van Nederland)

Echt, ik kan er gewoon niet naar kijken, naar die Rene Froger!

Volgens mij maken ze meer kans met een Turkse band, die heb je vast wel hier. Mooie zangeres erbij bv. Is geheid heel wat prettiger om te zien dan de floppers!

groetjes, Sophie.

*Sophie*

*Sophie*

19-09-2008 om 19:21

Hahaha, guinevere

"maar wel zo'n verzameling (excusez) ouwe kerels? "

Joh, maak je geen zorgen; als het zo ver is hebben ze er vast de kracht niet meer voor!

hahaha!

Tirza G.

Tirza G.

19-09-2008 om 20:18

Ik lig helemaal in een scheur

en ik denk dat ze nog een kans maken ook, serieus. Kijk maar naar dit jaar, tjongejonge, wat een rare gedrochten gaan er dan wél door (zo'n sex-geval uit Griekenland ofzo). Wij zijn veeeeeel te serieus en te netjes.

Hop, Toppers, met de jurk van Hind aan en gáán met die banaan! Het zijn in elk geval geem lieve bleue meisjes die omver geblazen worden, het zijn routiniers en reken maar dat die lol gaan trappen.

Mijn privesmaak is het ook niet, maar ach, dat is Hind ook niet. Of Marlayne. Of Glennis Grace. Of weet ik hoe ze allemaal heetten, onze verantwoorde multi-culti-tiepjes. En de Toppers zijn binnen NL in elk geval wél de smaak van vele duizenden, dus wie weet........

Tirza

Roos

Roos

19-09-2008 om 21:00

Leuk

Leuk hoor, laat hun maar gaan, past wel bij veel andere inzendingen, en de artiesten van de laatste tijd kwamen ook niet bepaald ver...
Las wel in de krant dat er weer gewerkt gaat worden met een vakjury bij de finales. Niet bij de voorrondes dus het is nog maar de vraag of we het halen. Alhoewel...misschien voor ons nu dan dus juist niet gunstig, die vakjury.
Roos

Kaaskopje

Kaaskopje

20-09-2008 om 01:11

Within' temptation

zou ook geen gek figuur slaan bij het Songfestival.

Gnome

Gnome

20-09-2008 om 05:50

Te erg

Na dat songfestival zal nederland absoluut weer op de kaart staan en weet iedereen wie we zijn Mensen, geer en goor, daar valt de transsexueel van een paar jaar terug bij in het niet

en maar hopen dat ze bij de jurylanden een paar biertjes ophebben als ze gaan stemmen

Nasha the first

Nasha the first

20-09-2008 om 13:55

Geweldig!

Ik lach me een kriek....irriteer me al jaren mateloos aan dat hele gedoe.....en als ze hoog gaan scoren, lach ik nog harder....dan is echt duidelijk wat een circus dat songfestival is geworden....

(denk met weemoed terug aan de tijd dat ik met een bakje chips, pen en papier in de aanslag zat om mee te stemmen......)

Tirza G.

Tirza G.

20-09-2008 om 17:38

Nasha

Wat duurt dat lang he, voordat dat uit je genen is. Ik herinner mij het songfestival nog van "vroeger thuis". Het allereerste jaar dat ik echt op mocht blijven om het helemaal uit te kijken was het jaar dat Abba won met Waterloo. Ik zat achter mijn chipjes een soort van in slaap te vallen bij al die ouwe mannen die plechtig kweelden en toen kwamen ZIJ ineens! Nou, meteen weer wakker! Nog jaaaaaaaaarenlang was het vast pandoer om de honden uit te laten tijdens de puntentelling, als je dan terug kwam was die tenminste alvast een eindje op streek. Jaaaaaaaa, lieve kijkbuiskinderen, dát waren nog eens tijden. Tegenwoordig is het een hypocriet circus en heb ik het gevoel dat NL enórm achter de feiten aanhobbelt door maar netjes ieder jaar Echte Liedjes met Echte Zangeressen in te sturen. Overigens: deze drie heren kunnen natuurlijk wél zingen, ook al is het mijn smaak niet. Het lijkt me leuk als Froger die jurk van Linda Dinges aandoet, waar Geer en Goor dan onderuit komen kruipen
Echt, ik verheug me er nu al op. Ik vond het altijd beresneu voor die jonge grietjes die daar maar werden losgelaten in zo'n afschuwelijke mallemolen. Ik denk dat deze drie heren het érg gezellig gaan hebben in de greenroom en dermate oud en geroutineerd zijn dat ze zich van alle tralala geen bal aantrekken.

Tirza

Faith

Faith

20-09-2008 om 22:55

Grapje

Heb je meteen geen platte tv meer nodig, Faith

Tirza

Geweldig!!!
Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.