Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sarcas

Sarcas

02-05-2010 om 13:54

Verdomme! [gestolen motor in scooter]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

04-05-2010 om 19:47

Sarcas

Na wat je schrijft over deze jongen voelt het nog oneerlijker dat hém dit moet overkomen. Ik hoop dat ze de dader vinden en dat hij zijn geld terug kan krijgen, anders snapt hij helemaal niks meer van deze wereld.

emma43

emma43

05-05-2010 om 08:32

Sarcas

Enorm triest en ontzettend jammer dat juist deze jongen dit moest overkomen.
Precies wat Reina schrijft.Weer een harde les, dat ondanks zijn eerlijkheid en het feit dat hij zich aan regels houd,hoj toch zelf oneerlijk behandeld kan worden.Hij snapt er waarschijnlijk niets van.zonde.

emma43

emma43

05-05-2010 om 08:43

Scooterhater,

moet even de jeugd van ons dorp verdedigen.Natuurlijk zitten de knalpotten er nog op en maken de brommers geen herrie,want leren die vmbo'rs hier op school.Er staat altijd een oude niet lopende brommer die een klas op mag knappen.De jongens/meisjes die nog geen 16 zijn lopen netjes met hun brommertje aan de hand naar het terrein wat aan de rand van het dorp ligt,net buiten de bebouwde kom en niemand klaagt of heeft last van de brommers.
Ach,mijn dochter heeft een paard en als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat enger en gevaarlijk dan rondjes rijden op een open terrein zonder verkeer,op het zand, met een Tomos,die overigens niet opgevoerd is.Je moet al gek vallen wil je dan iets verbrijzelen.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-05-2010 om 16:43

Scooterhater

Een wat late reactie. Mijn oudste dochter doet niet haar best om geld bij elkaar te krijgen voor een scooter en vind andere zaken dus leuker/belangrijker. Mijn jongste dochter slaat de scooter over en begint gelijk aan haar rijbewijs. Over ruim een half jaar mag ze met auto de weg op. Wij wonen op een punt dat een scooter niet echt nodig is, dat zal vast meespelen. In een dorp met amper openbaar vervoer zou ik het ook wel weten. Van groepsdruk is hier totaal geen sprake.
Persoonlijk zou ik scooteren nooit stimuleren, maar als ze er zelf moeite voor doen en het geld zelf bij elkaar sparen ga ik niet dwarsliggen. Dat soort wensen horen bij de leeftijd.

Scooterhater

Scooterhater

06-05-2010 om 10:10

Sarcas

ik hoop dat het allemaal nog enigzins ten goede keert. Als ik mijn reakties teruglees met je toelichting in het achterhoofd zijn ze zwaar overtrokken, en zeker niet van toepassing op deze situatie. Succes met de afhandeling, ben benieuwd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.