Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Verjaarscadeau-idee voor vriendin met wie na jaren het contact weer is hersteld

Ik heb een aantal jaar (door een onbenullige ruzie van beide kanten) geen contact met een vriendin gehad. Via via hoorde ik een tijd terug dat haar zoontje ernstig ziek is (heb ik toen over gepost onder de naam wensje met de hulpvraag om te stemmen op een treinwens van Jonah). Ik heb toen een kaartje gestuurd en langzaamaan zijn we de vriendschap weer aan het opbouwen.
Nu is ze over 2 weken jarig en ben ik uitgenodigd, dus op zoek naar een cadeautje. Ik wil eigenlijk niet met iets standaards aankomen, maar weet ook niets speciaals. Iemand een idee/cadeausuggestie?
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

10-02-2010 om 09:49

Iets gezamenlijks

zou het een idee zijn om iets gezamenlijks te plannen, en haar dat in de vorm van een tegoedbon cadeau te doen.

Brianna F

Brianna F

10-02-2010 om 10:14

Ik kreeg van een vriendin een high tea bon cadeau, die we met z'n tweeen hebben geconsumeerd

Merel78

Merel78

10-02-2010 om 22:52

Ja high tea

kreeg ik ook cadeau van een vriendin voor mijn verjaardag en het was heel erg leuk om samen te doen.

Merel

Bioscoop

Van toen nog dichtbijwonende vrienden kreeg ik jarenlang een film voor mijn verjaardag. Geen bioscoopbon, maar zij namen me mee naar de film en trakteerden in de pauze op drinken en popcorn. Dat is een hartstikke leuk cadeau.

Een leuke kalender maken (digitaal) met foto's van jouw gezinn of van jullie van vroeger tijden. Kan je de goede herinneringen mee ophalen!
Ik moet erbij zeggen: ik vind het ook knap dat jullie het bijgelegd hebben.

Vonda

sonj@

sonj@

13-02-2010 om 07:34 Topicstarter

Leuke ideeën

Hebben jullie ! De High tea vind ik erg leuk, maar ligt iets boven mijn budget, had even gegoogled op prijzen (mijn man zit in de ww, dus een stuk kleiner inkomen nu)
Foto's heb ik nauwelijks uit onze tijd samen, terwijl we toch lang bevriend zijn geweest.
De bioscoop is ook leuk, of ik dacht (door jullie ideeën) zelf nog aan een suanabon. Vroeger gingen we daar no weleens samen heen.
groetjes, Sonja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.