Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

29-04-2010 om 20:14

Verkeer in vlaanderen op koninginnedag?

Morgen rijd ik van Zeeland naar Zuid-Limburg. TommieTommie, mijn grote vriend, stuurt me dan over Antwerpen, daar ben ik dan zo rond half 9. Normaal gesproken een heel logische route.
Nou zit ik te denken: zou het in NL niet rustiger zijn op de weg omdat iedereen vrij heeft morgen? Het is wel óm (door NL), maar als ik vlotjes door kan rijden doe ik dat liever dan in de file staan bij Antwerpen.

Of is die file daar dan al weg? Of is het misschien op vrijdag in Vlaanderen minder druk op de weg (net als in Nederland?)

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

29-04-2010 om 22:35

Mwah

de laatste keer dat wij op vrijdag langs Antwerpen moesten stond die weg helemaal vast....vrijdag is geen hele goede dag...

En verder is het morgen koninginnedag...die gevierd wordt in Zeeland

Tirza G.

Tirza G.

29-04-2010 om 23:22

Het schijnt

Dat Vlaanderen morgen vrij is vanwege de dag van de arbeid. Maar dat weet niemand zeker. Het schijnt óók, dat er morgen een treinstaking is in Belgie. Neuh, ik ga wel over het Hellegatsplein (what's in a name).
Wij ontvluchten de Keunigin

Tirza

ayla

ayla

30-04-2010 om 07:48

Tirza ;-0

de keuninging zul je hier idd niet veel zien, hoogstens een vlag van koningsgezinde verdwaalde hollanders. Wij limburgers zijn vooral blij met de vrije dag die het ons oplevert

Nasha 1st

Nasha 1st

30-04-2010 om 15:48

moest ook meteen aan Tirza denken toen ikhet las

Kaaskopje

Kaaskopje

30-04-2010 om 16:47

Amsterdam

Ik mag hopen dat mijn dochter straks knap naar huis kan komen. Er is geen treinverkeer tussen Amsterdam en Sloterdijk, ze lopen er begrijp ik zelfs gewoon over het spoor. Haarlem schijnt ook al moeilijk bereikbaar te zijn.

tonny

tonny

30-04-2010 om 17:13

Dat hoor ik net ook...

Haarlem onbereikbaar, Amsterdam, Sloterdijk.

Misschien dan maar een streekbus zoeken?

En tirza?

Hoe is het gegaan? Op tijd aangekomen? Want ook ik moest gelijk aan je denken toen ik het nieuwsbericht hoorde..
Er moest toch ook iemand naar schiphol vandaag? Ohnee dat ging niet door dacht ik...
groeten albana

Tirza G.

Tirza G.

03-05-2010 om 22:40

Heh heh heh

Na veel denken toch maar gewoon door Brabant gereden, Breda-Tilburg-Eindhoven en dan hop de A2 op naar Maastricht. Geen enkele hindernis gehad. De rest van de dag zijn wij vergast op fileverhalen in Vlaanderen door de andere bezoekers. Goeie keus dus van ons En inderdaad: sááie Koninginnedag daaro!

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.