Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Salie

Salie

16-09-2010 om 11:29

Verzendkosten

Ff een vraagje.
Ik heb wat kleding op marktplaats staan. De biedingen komen binnen en ook de mailtjes. De verzendkosten kan ik zo nakijken bij TNT dat is ook geen probleem, maar nu mijn vraag. Bijv. een spijkerbroekje maatje 104, hoe verzend je die? In een pakketje waardoor het dus 6,75 kost of doe je dat in een soort van envelop zodat ie door de brievenbus kan en dus 1, en nog wat kost?
Hoe doen jullie dit? Wil de mensen natuurlijk niet oplichten door het te duur te verzenden.
Gr. Salie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

16-09-2010 om 11:34

Als het door de brievenbus kan

Als het door de brievenbus kan dan gewoon in een grote stevige envelop. Ik heb een "pasenvelop". Daar doe ik dan het te verzenden ding in en probeer het door mijn eigen brievenbus te proppen. Lukt dat dan past het ook bij de TNT in de brievenbus.

Salie

Salie

16-09-2010 om 13:49

Puck

Dank je voor de tip. Had ik wellicht zelf ook nog wel kunnen bedenken.

MM.

MM.

16-09-2010 om 23:40

Dhl

Ik werk zelf bij TNT maar Marktplaatspakjes verzend ik voor slechts 4,95 met DHL. Enige minpuntje: het is wat trager dan TNT. www.dhlforyou.nl

Groet MM

Klein tipje

Als je zelf ooit bij Bol besteld, heb je dozen die werkelijk precĂ­es in de standaard brievenbus passen. Die kun je natuurlijk gewoon hergebruiken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.