Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vierdaagse

Zijn er OOL=ers die dit jaar de Vierdaagse in Nijmegen gaan lopen? Ik ben het van plan ....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Succes!

gula

Monique

Monique

15-02-2009 om 16:07

Nee

Helaas niet zou ik bijna zeggen. Heb jaren geleden eens de vierdaagse gelopen en het is natuurlijk een heel bijzonder evenement. Maar inmiddels loop ik hard (ook heel ver trouwens) en kan echt niet meer wandelen. Klinkt gek misschien maar ik krijg er zere knieƫn van!

Ik wens je wel heel veel succes en veel plezier en hoop dat je hier wat medewandelaars kunt vinden want de voorpret en de aanloop er naartoe is ook al erg leuk!

Hier wel

Nou ja, ikzelf niet, maar mijn man en oudste dochter lopen hem wel. Dus wat dat betreft staat ons leven die week wel in het teken van de vierdaagse. Ikzelf sta langs de kant.
Ik weet dat een oud-OOLer hem ook loopt, maar die is al een tijdje niet meer op dit forum actief.
Succes in ieder geval! n@nny

kirima

kirima

16-02-2009 om 08:43

Dochter

Nee ik zelf zeker niet, maar mijn dochter van 12 wil meedoen, samen met een tante. Ze zijn laatst al samen een keer flink gaan oefenen, binnenkort weer. Ben benieuwd, vind het van iedereen heel knap die meedoet. En zal heel trots zijn op m'n dochter als ze hem uitloopt, ook als ze hem niet uitloopt trouwens.

Polly Shearman

Polly Shearman

16-02-2009 om 11:57

Ik heb "warme" hernineringen aan de vierdaagse

Ik wil hem ooit zelf ook gaan lopen.
3 jaar geleden ( bijna 3 jaar geleden) liep een vriendin van mij de 4daagse. Hij begon op dinsdag en het was zo warm, zo warm. Op die dinsdag lag ik op de verloskamer, de smsjes gingen over en weer, HOeveel KM moet je nog?? Hoeveel centimeter moet jij nog???
Rond 4 uur werd het bij ons beide stil met smsen. Om 18.15 werd mijn zoon geboren en stapte zij over de finish. Toen we elkaar rond half 8 weer spraken, hadden we beide een zeer intensieve dag achter de rug.

De 4daagse is voor de rest van de week afgelast door de warmte, dus 2 dagen later kwam ze op kraambezoek.
Het was een schokkend 4 daagse jaar 2006.

groet, polly

Jeetje polly (ot)

jij was druk in die verloskamer: oo bijhouden, sms-en en tussendoor ook nog ff een kind op de wereld zetten

Polly Shearman

Polly Shearman

16-02-2009 om 14:50

Ja purk

multi-tasken heet dat geloof ik whahah
ben een vrouw he, dus ik kan heel veel tegelijk!

hihi

Elvo

Hallo,

Laat ik nou net in die mooie stad wonen.
Het lopen lijkt me pittig. Mijn vader doet ieder jaar mee, schijnt een hele gezellige sfeer te zijn. Nou ik ga wel nar de zomerfeesten....kei gezellig.
Ieder jaar komen er weer meer mensen naar ons stadje, zo gezellig. Gratis openlucht concerten, de matrixx (disco), je kunt op ieder gebeid wel iets vinden.

Ga ook altijd zeker 1 dag naar de lopers kijken. Zo heerlijk om te zien al die verschillende mensen, allemaal samen...kom gewoon eens kijken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.