Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Relithe

Relithe

10-11-2012 om 23:12

Vijftig tinten grijs trilogie?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mea Proefrok

Mea Proefrok

12-11-2012 om 16:16

Liora

Ik lig helemaal in een deuk om jouw opmerking.

Jillian

Jillian

12-11-2012 om 16:25

Catou

Ja, uiteraard. Het zou niet eerlijk zijn tegenover de auteur om na een boek al een oordeel klaar te hebben. Er hadden tenslotte in deel 2 of 3 wel orginele plotwendingen kunnen zitten. Het is ook niet alsof het zo veel tijd kost om ze te lezen.

Overigens verbaasde ik me vooral na afloop. Ik snap namelijk wel dat dit soort boeken een succes zijn want seks verkoopt tenslotte. ik dacht dus oprecht dat de auteur een gat in de markt had gevonden. Maar dat is dus helemaal niet zo en dit type boeken inclusief veel seks is allang te koop. Dus vandaar dat ik echt niet goed snap waarom juist dit boek een succes is geworden.Het is helemaal geen nieuw concep.

Het zal inderdaad een combinatie zijn dat deze boeken wel geaccepteerd zijn om te lezen in tegenstelling tot de bouquet reeks en slimme marketing. En inderdaad nieuwschierigheid. Maar toch vind ik dat geen afdoende verklaring.

Mien, dirty mind

Jij hebt ze in één *ruk* uitgelezen, maar de exploderende orgasmes overgeslagen? *proest* Als je een jongetje was, had ik héél rare dingen gedacht

Genista ☺

t was niet per abuis zo geschreven, awel ja, een dirty mind, my joy!

Viva

Ik herinner me ook een bijlage bij de viva ooit van dit genre. Ben even kwijt of het nu een vakantiebijlage was of een kersteditie. In ieder geval was het een ' hype' in mijn omgeving. Ik weet ook nog wel dat mijn toenmalige vriendje en ik elkaar eruit voorlazen
Volgens mij was de bijlage geschreven door een bekende schrijver...die zijn sporwn allang had verdient. En was het meer dan overbekend patroon van elkaar krijgen en niet krijgen.
Groeten albana

Ella2007

Ella2007

14-11-2012 om 13:30

Na lange frans hoef ik niet meer

Na een stukje gezien te hebben op TV, met een of ander vaag programma over 50 tinten ofzo, met lange frans met z'n vriendin, hoef ik dat boekje echt niet meer te lezen. Geen zin om elke keer aan het seksleven van BN-ers herinnerd te worden.

100%mama

100%mama

15-11-2012 om 11:19

Boeken fan

Aangezien ik een echte boeken nert ben kon ik natuurlijk niet achter blijven.....had ik dat nu maar wel gedaan, hahaha Nee, voor mij geen vervolg delen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.