Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tuc

tuc

21-09-2011 om 13:30

Voetbalindeling wederom

heb de vraag al eens eerder gesteld, en toen werd er aangegeven dat er gedurende het seizoen geen wijzigingen plaatsvonden daarin. Nu is er dus uit de competitie van onze zoon een team weggehaald, waar we zaterdag ook tegen moesten eigenlijk. Deze is een klasse lager ingedeeld ineens. Kennelijk kunnen dat soort dingen wel tijdens het seizoen? Wel jammer, want nu zijn er nog maar 5 teams over, waaronder wijzelf, en dus niet veel wedstrijden deze competitie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tuc

tuc

21-09-2011 om 14:49

Sorry

verkeerd onthouden. We hebben hierdoor nu 2 weekenden achter elkaar geen wedstrijd, wat natuurlijk wel balen is, we hebben nu 3 wedstrijden gespeeld, dus nog maar 5 te gaan nu eigenlijk tot de kerst.

Ik zag inderdaad dat er bij die vereniging wat geschuif is geweest met teams. Toch vind ik het wel een beetje raar, als de competitie al is begonnen.

tuc

tuc

24-09-2011 om 16:54

Nog niet echt antwoord

wie bepaald dan zo'n verschuiving? De club zelf? De KNVB?

Puck

Puck

24-09-2011 om 18:49

Volgens mij

Volgens mij dient de club een verzoek in om hoger of lager ingedeeld te mogen worden en is het de KNVB die kijkt wat er mogelijk is.

tuc

tuc

24-09-2011 om 21:26

Op voetbal.nl

gekeken, en wat er is gedaan, de F4 van die betreffende vereniging die bij ons zat is naar de competitie van hun F6 gegaan, 1 klasse lager, en de F6 is ook naar een andere competitie gegaan, ook 1 klasse lager. Verder zag ik geen wijzigingen bij die vereniging.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.