Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MiMi

MiMi

23-02-2011 om 09:54

Voetbalvrouwen in het nieuws.. gatver!

Vandaag op nu.nl (bij de achterklap, die ik dus eigenlijk niet moet lezen)

Sylvie was bang om uit te dijen
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart was als de dood dat ze na de geboorte van Damián zou eindigen als mollige huismoeder. De 32-jarige voetbalvrouw nam zich daarom voor om dicht bij zichzelf te blijven.
Even vreesde de zwangere presentatrice voor haar slanke figuur. "Toen ik mezelf tijdens mijn zwangerschap zag uitdijen, was ik wel eens bang dat de hormonen met me aan de haal zouden gaan, dat ik zou eindigen als een chips etende huismus in een joggingpak. Gelukkig ben ik altijd heel dicht bij mezelf gebleven."

en ook dit bericht:

Yolanthe weet hoe ze Wesley moet verwennen
"Ik ben een vrouw die vaak dingen zal bedenken om een man te verrassen en het spannend te houden", vertelt de 25-jarige brunette aan Grazia.

De voetbalvrouw verklapt dat ze 'speelt met wat Wesley sexy aan me vindt'. "Dan trek ik iets spannends aan, ga ik op de bank boven hem hangen en maak rare, sexy dansbewegingen op een spannend muziekje."

Wie ergert zich ook zo vreselijk aan die nog geen 45 kilo wegende poppetjes die zichzelf elke keer zo dom in het nieuws presenteren???

Mijn man (en ik zelf ook) is blij dat ik geen 45 kilo weeg maar wel een stuk intelligenter ben

Ik moet echt stoppen met het lezen van de achterklap op nu.nl.. dit is niet goed voor mijn bloeddruk!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

23-02-2011 om 10:30

Maar maar

Wat is er mis met 45kg wegen en intelligent zijn? Mag die combinatie wel?

MiMi

MiMi

23-02-2011 om 10:33

Het gaat mij om de presentatie in de media

Beemer, wellicht had ik niet moeten zeggen dat ik intelligenter ben, want dat kan ik natuurlijk niet zo maar stellen. Het gaat me erom dat ze zich altijd zo "dom" presenteren in de media. De uitspraken kwamen uit interviews en daarbij ga ik er vanuit dat ze correct zijn geciteerd. Dit ter verduidelijking

Sancy

Sancy

23-02-2011 om 10:41

In het kader van emancipatie

vind ik dat mensen zelf mogen weten hoe 'dom' ze willen zijn

joep

joep

23-02-2011 om 11:19

Mooi en oppervakkig zijn is hun werk

Het is maar een houding he, misschien denken zij wel juist dag in dag uit na over de zin van het leven, broeikaseffect, of politiek maar daar hoeven ze bij grazia niet mee aan te komen.

+ Brunette +

+ Brunette +

23-02-2011 om 11:20

Zalig zijn de eenvoudigen van geest

En ik vraag me af: presenteren die vrouwen zich echt zo dom in het nieuws of hebben we hier te maken met bevooroordeelde journalisten die de domste uitspraken eruit lichten om zo een bepaald beeld te bevestigen?
Daphne Deckers, fotomodel en "dus" dom schoot altijd in de verdediging, waar door veel mensen lacherig over werd gedaan. Inmiddels heeft ze wel bewezen dat het met haar domheid wel meevalt maar vermoedelijk zijn die voetbalvrouwen nog slimmer en trekken ze zich niets aan van wat wij, gewone stervelingen, over hen zeggen. Ze doen waarschijnlijk gewoon alsof ze gek (dom) zijn en genieten van het geld en de roem.

Precies lidwientje

en misschien zijn de mensen die geld uitgeven om die pulp te lezen wel het domste.

Vic

Vic

23-02-2011 om 13:25

Ach

Ik vind Silvie wel een sympathiek mens. Er stond laatst een interview met haar in de Volkskrant en daar kwam ze helemaal niet dom over. Volgens mij heeft ze ook iets gestudeerd (al heeft dat helemaal niets te maken met intelligentie).
Yolanthe vind ik geen toonbeeld van intelligentie. Maar dat hoeft ook helemaal niet. Volgens mij is ze hartstikke sympathiek en zijn zij en Wesley gewoon heel erg verliefd. Ik denk niet dat dat 3 jaar gaat duren overigens, maar ja je weet maar nooit.
Maar waarom iemand hier wakker over ligt of last krijgt van zijn bloeddruk kan ik niet begrijpen. Zou je dan zelf ook wel eens in een sexy setje een dansje voor je partner willen maken? Of baal je er stiekem van dat die vrouwen mooier zijn. Tja, de halve vrouwelijke wereldbevolking is mooier dan ik. Daar ga ik niet wakker over liggen. Of zou je ook het songfestival willen presenteren? Dat lijkt mij dan wel weer leuk

NaShA

NaShA

23-02-2011 om 16:12

Alleen wel in een ander jurkje vic!

) (al heb ik nog best mooie knieeen, al zeg ik het zelf, je moet alleen even de vetrollen opzij duwen )

Zusenzo

Zusenzo

23-02-2011 om 23:16

Aanbod en internet

In het pre-internet-tijdperk was 't makkelijker dit soort niet-nieuws te ontwijken. Nu struikel je over voetbalvrouwen, de kinderen van bn-ers en een beetje bekende n-ers, boeren die vrouwen zoeken en mensen met en zonder factor. Maakt mij niet uit, ze schrijven en doen maar, maar die kinderen van: ga eerst 'ns zelf iets presteren aub.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-02-2011 om 01:43

Lees het altijd op mijn werk

We kunnen op 1 niet werkgerelateerde website op het werk en dat is nu.nl, dus daar kijk ik ook regelmatig naar het nieuws en de roddels. De roddels hebben een hoog Privé-gehalte, waardoor ik 'persoonlijke' uitspraken met een héle grote korrel zout neem. Ik vind dat je een rubriek als Achterklap echt als entertainment moet zien en niet als waarheidsgetrouw nieuws. Ik heb ook de indruk dat Sylvie best meevalt. Het zou best kunnen, gis ik, dat ze zich nu niet meer zo druk maakt om onbenulligheden als bij de eerste zwangerschap. Als je kanker hebt gehad wordt waarschijnlijk alles in een ander perspectief geplaatst tenslotte.

Primavera

Primavera

24-02-2011 om 17:31

Waarom lees je het dan?

Waarom lees je die rubrieken dan? Was er op heel internet niks interessanters te vinden
Voetbalvrouwen, neem ik aan, zijn vrouwen die niet zelf voetballen, maar op een één of andere manier aan een min of meer bekende voetballer geplakt zitten? Gewoon niet lezen, dit soort "nieuws" heeft zo zijn eigen publiek, waar jij kennelijk niet tussen hoort, die gesteld is op dit toontje. Waar of niet, sommigen vinden het kennelijk machtig interessant dat de ene voetbalvrouw tot hoger levensdoel heeft gesteld om niet boven de 45 kg te komen en de andere haar tijd doorbrengt met bankhangen, (al of niet met man eronder)
Waarom zou je je er aan ergeren? Wat interesseert het jou nou hoeveel een vrouw van een voetballer nou weegt en of ze zich al of niet intelligent presenteert en waarom zou daar een relatie tussen zitten? Kijk als ze dit soort nieuws op de voorpagina plaatsen, dan wordt het irritant. Er is wel belangrijker nieuws ipv dit soort flut journalistiek. Maar zolang het netjes in de daarvoor bestemde roddelrubriek blijft heb ik er geen last van.
Groeten Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.