Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pippin

Pippin

17-06-2010 om 10:49

Voor als je even wilt lachen

In de Vpro gids stond een stukje over deze site, echt heel erg grappig!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Starry Night

Starry Night

17-06-2010 om 11:32

Huh?

Ik kom op een site vol foto's...???

krin

krin

17-06-2010 om 12:11

Ik was ook even in de war

Maar de VPRO had het blijkbaar niet over OOl, maar over die foto-site. Met werkelijk tenenkrommend idiote foto's. Ik heb gelachen.

margje van dijk

margje van dijk

17-06-2010 om 12:41

Geweldig

Oh, wat heb ik gelachen. Dit is echt 'priceless', vooral omdat het van die 'gewone' foto's zijn. In combinatie met de onderschriften, ont-zet-tend grappig.

Hebben jullie zelf niet van die verschrikkelijke familiefoto's, gezinskiekjes, zogenaamd grappige poses? Nou, dit is dan de Amerikaanse versie daarvan. Echt, je bescheurt je. Ik moet me er nu echt vanaf sleuren want ik kan hier uren op blijven hangen.

Margje

krin

krin

17-06-2010 om 13:02

Nou...

zulke rare zitten er toch hopelijk niet bij in mijn collectie. Ik heb tenminste geen opa en oma gehad die in string en trappelpakje trouwden, bijvoorbeeld. Die baby die tegen het raam geplakt zat, niet te geloven.
Achteraf gezien genante kleren, daar zijn er vast genoeg van te vinden in ieders verzaling. Ik vraag me nu soms ook af wat er van de kleren van dit moment over tien of twintig jaar de meeste hilariteit oproept. Die drollenvangers met verlaagd kruis, durf ik te wedden. Ik heb nu al moeite om die gevallen serieus te nemen.
Om kort te gaan: aanrader, die site.

krin

krin

17-06-2010 om 13:03

Verzaling?

Hmm. Verzameling. Moeilijk woord.

Massi Nissa

Massi Nissa

17-06-2010 om 15:17

Pippin

Wat een waanzinnige link. Ik heb genoten.
Groetjes
Massi

Starry Night

Starry Night

17-06-2010 om 17:32

Ooooooh

Ik snap 'm, stom

Ik ben me kapot geschrokken

Echt, ik zit nog te shaken op mijn stoel. Check die foto "Eye Contact". Kijk goed. Beter. Als je het nog niet ziet, dichterbij het scherm kijken. Waarom heet-ie zo? Zie je het?
Hilarische site, maar ik schrok me echt het leplazerus!

Jeeeeemig

En die Thanksgiving letter, zou dat écht zijn??!

Massi Nissa

Massi Nissa

17-06-2010 om 20:11

Anneque

Dat vind ik zo'n beetje de interessantste foto van allemaal! Zo'n keurig familie Doorsnee gezinnetje, en dan ontdek je wat ze met tante Zus hebben gedaan...
Groetjes
Massi

Pippin

Pippin

17-06-2010 om 20:41

Onze favoriet

De favoriet van mijn kinderen: Saturday night special: Watchman. Die gast kan zo meedoen bij Newkids ))
Ik word op de een of andere manier erg blij van al die naive, vrolijke mensen.

Jujube

Jujube

18-06-2010 om 00:13

Brrrr

Eyecontact is echt eng! Ik moest idd even goed kijken. Jakkes. Geweldige site trouwens!
Groet,
Jujube

Maxime.M

Maxime.M

18-06-2010 om 08:51

Echt of photoshop

Volgens mij is die eye contact gephotoshopt, denken jullie ook niet? Ik zie niemand van het zittende groepje boven op tante gniffelend kijken van 'haha we pletten tante nu"
Moest inderdaad eerst ook even kijken zo van ' hmm en wat is er grappig aan deze foto?' tot ik tante ontdekte. HIhi man kon er niet om lachen maar dochter en ik werden er erg melig van (van al die foto's hoor ,niet alleen deze)
maxime

Prachtig!

Hebben jullie ook al ontdekt dat er veel meer foto's op staan dan alleen de "hall of fame"? Als je op "photos" klikt zie je een hele lijst met categorien.

Massi Nissa

Massi Nissa

18-06-2010 om 10:50

Favoriete categorie: 80s

Ik krijg werkelijk kramp in mijn buik van het grinniken om al die jaren-tachtig-foto's. Zo intens herkenbaar. Wie heeft ooit bedacht dat vrouwen hun haar moeten blonderen, permanenten en dan met een hele enge pony dragen? Waarom werd spandex zo'n overweldigend succes in combinatie met beenwarmers? Dit soort vragen kan mij meer bezig houden dan of Maxime nu weer bescheidenheid gaat aanvoeren als excuus om niet met de PvdA te onderhandelen.
Groetjes
Massi

Polly Shearman

Polly Shearman

18-06-2010 om 15:21

Pff

Nou het zal wel aan mijn liggen, maar bij sommige foto's kan ik werkelijk niks raars of grappigs ontdekken hoor.. zoals bij dezë: Rush ,Looks like the Deltas have a new pledge

leg even uit?

Gallifrey

Gallifrey

18-06-2010 om 21:58

Polly,

Ik heb heel lang zitten staren naar die foto (Rush), zonder iets leuks te zien. Uit het commentaar onder de foto en de titel "pledge" maak ik op dat de vrouw op de foto Janet Reno is. Minister van Justitie in USA. Maar dan nog vind ik het niet grappig. Als er zo'n foto met Balkenende zou zijn zouden we hem vast wel snappen
Verder hebben we ons rotgelachen. Hier is de walrus favoriet. En die familiefoto waarop echt alles misgaat. Leuk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.