Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

fladder

fladder

04-12-2010 om 11:51

Voor iedereen die voor 1980 is geboren...

"Let it be" door alle (muziek, sport, film) sterren van de nineties en de eighties. Zoals Laura Palmer, Bud Spencer, Peter Falk, Freddie Kruger, Glenn Close, Boyzone, Katharina Witt, Dan Jansen, Harpo (niet schrikken!), Milli Vanilli (die ene die nog leeft), onze eigen Ten Sharp, Kathleen Turner, Lou Ferrigno (de enige echte hulk), Dolph Lundgren...

A Must See!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

04-12-2010 om 12:00

En waar

kunnen we dit wonder aanschouwen, beste Fladder?

Tirza (vér uit de vorige eeuw)

Puck

Puck

04-12-2010 om 13:17

Ik wil ook

Ook ver uit de vorige eeuw..

Ja fladder, waar dan?

Zit je me lekker te maken en niet verklappen waar we dat kunnen vinden.

Fély (bj '66)

Guinevere

Guinevere

04-12-2010 om 14:01

Maarmaar...

Maar is dat dan niet heeeeeel educatief voor iedereen van ná 1980, de mensen die al dat fraais hebben gemist???

Fiorucci

Fiorucci

04-12-2010 om 15:41

Ehm....

Mwah, deze sterren waren niet echt my cup of tea..

fladder

fladder

04-12-2010 om 15:51

Oeps!

Ik ben van 63,dus misschien licht dementerend...

http://www.joop.nl/show/detail/artikel/let_it_be_met_alle_sterren_uit_de_80s_en_90s

Nasha 1st

Nasha 1st

04-12-2010 om 16:07

Wel gaaf gedaan!

Sommigen is wel schrikken!!! Bud Spencer, wat is ie oud!!!! (en daardoor ik dus ook gloep)

Niny

Niny

04-12-2010 om 16:54

Leuk fladder!

Mijn dochter kwam kijken waarom ik alsmaar 'jeemig wat is die oud geworden' en 'goh, leeft die nog' riep. (Er gaapt een omgekeerde generatiekloof tussen mijn kinderen en mij: ze kijken me meewarig aan als ik Earth Wind & Fire luister en vinden Santana 'rotherrie').
Erg leuk gedaan deze clip - zag ik trouwens goed dat Tonya Harding naast haar toenmalige slachtoffer stond?
Niny

Nasha 1st

Nasha 1st

04-12-2010 om 17:18

Nou niny

ik denk dat iedereen apart van elkaar is opgenomen en in de clip geplakt

Bedankt fladder!

Heb er van genoten! Sommige zien er goed glad getrokken uit. En andere zijn wat voller geworden. Right Said Fred heeft nog hetzelfde kapsel Maar een ding weet ik zeker: Vanilli (of is het Milli)playbackt!

Kaaskopje

Kaaskopje

04-12-2010 om 22:12

Wat leuk!

Ik ken ze niet allemaal, maar wel veel. Wat grappig!
Ik vond Bud Spencer niet alleen oud, ik dacht bij hem 'leeft die nog??'

Tirza G.

Tirza G.

04-12-2010 om 22:31

Bud

Spencer is 81. Mwoah. Dan ziet-ie er toch nog niet zó beroerd uit?

Tirza

Bennikki

Bennikki

04-12-2010 om 22:31

Beeldschoon

zijn sommigen nog. Onvoorstelbaar! Zij van Melrose Place, Milli van Vanilli, Tubbs van Miami Vice (moet je Don zien!) De dames van Twin Peaks, Katherina Witt (Naast Tonya Harding, maar dat was niet degene die ze heeft aangevallen- Tonya Harding viel Nancy Kerrigan aan, uit mijn hoofd).
Verder is Norm aan de botox, Leslie net overleden, wat leuk om ze allemaal te zien zingen. Inderdaad, hoe hebben ze het voor elkaar gekregen?
Bennikki

Puck

Puck

04-12-2010 om 22:48

Leuk!

Wat een feest van herkenning. En sommigen zijn nog steeds goed geconserveerd. Alberto Tomba en Tubbs zijn nog steeds niet verkeerd.
En klopt Benniki, Tonya Harding en Katharina Witt zijn geen rivalen van elkaar. Katharina Witt won de OS in 84 en 88, Tonya Harding zorgde er in 94 voor dat Nancy Kerrigan geblesseerd raakte.

En de nederlanders gezien?

Hebben jullie ook gezien dat het Nederlandse duo Ten Sharp (you, you were always on my mind) in de laatste minuut ook nog voorbij komt? En wat vonden jullie van die Top Gun hoofdrolspeelster? Dan is Tom Cruise beter geconserveerd gebleven....

Dorry

Massi Nissa

Massi Nissa

05-12-2010 om 08:31

Ontzettend leuk

Fladder, wat een goeie tip! En wat zien veel sterren er nog goed uit, zeg. Ik ben op 37e al hartstikke verlept vergeleken met zeg 15 jaar geleden . Dolph Lundgren lijkt geen jaar ouder geworden en Tubbs is nog steeds leuk om naar te kijken. En Ricki Lake heb ik een keer in het echt ontmoet in Baltimore, alleen wist ik toen niet wie zij was (tot verbijstering van mijn vrienden en misschien ook van Ricki zelf).
Groetjes
Massi

Margriet*

Margriet*

05-12-2010 om 15:07

Tja over goed uitzien

met een beetje botox kom je een heel eind Massi.
Sommige zijn wel erg oud geworden. Kathleen Turner bijvoorbeeld.

Hahahaha

Hij was erg leuk om te zien
Muizemeis

Vic

Vic

05-12-2010 om 15:35

Wat leuk!

Ik heb gelijk ook maar eens op Terence Hill gegoogeld. Die is heel aardig geconserveerd gebleven.

Nasha 1st

Nasha 1st

05-12-2010 om 15:39

Terence hill

ja, wat een mooie man was dat, die ogen!!!! *zwijmel*

ja, die is best redelijk nog....

Jaymza

Jaymza

05-12-2010 om 19:17

Kijk ik nou zo weinig tv of ben ik nog een generatie ouder? Van 75% die hier langs kwam heb ik nog nooit gehoord.

Jaymza

Huh?

Als ik zoek op de link krijg ik in youtube het bericht: "deze video is door de gebruiker verwijderd".

Dames, wat hebben jullie gedaan?

Chris

Lukt niet

Muizemeis, de clip staat er wel, maar als je klikt op afspelen krijg je dus het bericht dat hij door de gebruiker is verwijderd. Of doe ik iets fout?

Chris

Nog meer

Zoek op Youtube naar Gylne Tider met We Are The World.
Enjoy!

Hè hè

Ik heb het gezien hoor, met de link van Nasha. Naast de namen die al genoemd zijn, viel mij vooral Judd Nelson op. Dat was die jongen met dat houthakkershemd in The Breakfast Club. Ach, die vond ik destijds zo leuk en nu... slik.

Chris

Hè hè

Ik heb het gezien hoor, met de link van Nasha. Naast de namen die al genoemd zijn, viel mij vooral Judd Nelson op. Dat was die jongen met dat houthakkershemd in The Breakfast Club. Ach, die vond ik destijds zo leuk en nu... slik.

Chris

An

An

08-12-2010 om 19:07

Woeha mijn halve platencollectie

kwam voorbij: Jim Diamond, Peter Cetera, Nick Kershaw, Glenn Madeiros, Bangles, Bananarama en dan ook nog Pat Sharp (onherkenbaar) op de koop toe. Wauw, echt leuk. Ik ga 's googlen op Howard Jones, hoe zou die er nu uitzien?

Tirza G.

Tirza G.

09-12-2010 om 18:30

An!

Howard Jones????!!!!!! Eindelijk een Nederlander die hem kent!!!!!!

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.