Off-topic discussies

Yevhen
10-05-2025 om 11:03
Voor wie slimme oplossingen waardeert: verwisselbare sokken – we horen graag jouw mening!
Hallo allemaal!
Wij zijn het team achter het nieuwe sokkenmerk AnySocks™. Ons idee is eenvoudig: alle sokken in een collectie zijn onderling te combineren. Dat is handig, bespaart geld en vermindert textielafval – in plaats van een heel paar weg te gooien, hoef je alleen een enkele sok te vervangen.
We staan nog aan het begin en verkopen momenteel niets. We willen echt graag weten: zou dit concept nuttig voor je kunnen zijn?
Bedankt aan iedereen die reageert!
We staan open voor eerlijke feedback en kijken ernaar uit.

TineWinkel
10-05-2025 om 11:18
vroeger, toen ik erg krap bij kas zat, kocht ik altijd 5 paar gelijke sokken. Werkte ook prima om bij 1 sok kwijt of kapot, de andere sok ook gewoon te kunnen blijven dragen. Sowieso dragen veel mensen al 2 verschillende maar bij elkaar passende sokken. Dus, sorry, ik zie geen gat in de markt voor jullie.

Anoniemvoornu
10-05-2025 om 11:27
Ik draag zelden dezelfde sokken .. zie hier het nut ook niet echt van in

Lexus
10-05-2025 om 11:56
Ik koop steeds vijf paar zwarte sokken en heb geen idee of ik een paar heb dat bij elkaar hoort als ik ze aan heb

IMI-x2
10-05-2025 om 12:09
Lexus schreef op 10-05-2025 om 11:56:
Ik koop steeds vijf paar zwarte sokken en heb geen idee of ik een paar heb dat bij elkaar hoort als ik ze aan heb
Ik ook. Verwisselbaar dus.

Schemerlampje
10-05-2025 om 12:45
Zoiets? Dat bestaat dus al. Het idee vind ik wel leuk/grappig.
Als ik Google op anysocks kom ik iets anders tegen dan dat het over sokken gaat. Mag je deze naam wel gebruiken dan?

Bolmieke
10-05-2025 om 13:16
Het maakt mij niet uit of mijn sokken hetzelfde zijn en volgens mij zijn er steeds meer mensen die met verschillende sokken rond lopen

Annaniem2023
10-05-2025 om 13:17
slecht idee. Sowieso zijn sokken met patronen en verschillende kleuren niet geschikt voor mensen boven de tien en al zeker niet voor mannen in pakken. Dus dan draag je als normaal mens effen sokken en gebruik je de methode zoals hierboven al beschreven: vijf paar precies dezelfde sokken kopen.

Bolmieke
10-05-2025 om 13:20
Annaniem2023 schreef op 10-05-2025 om 13:17:
slecht idee. Sowieso zijn sokken met patronen en verschillende kleuren niet geschikt voor mensen boven de tien en al zeker niet voor mannen in pakken. Dus dan draag je als normaal mens effen sokken en gebruik je de methode zoals hierboven al beschreven: vijf paar precies dezelfde sokken kopen.
Ben het niet met je eens en boven de 10 ook geen kleding met verschillende kleuren en patronen meer? (die sokken die zie je niet)

IMI-x2
10-05-2025 om 13:55
Een belangrijke tip waardoor ik al meer geneigd ben om sokken te kopen: zet de maat op de sokken. We hebben hier 3 verschillende maten in huis, de sokken met de maat erop vinden gemakkelijker hun eigenaar, zowel de saaie als de bonte.

Tijgeroog
10-05-2025 om 15:26
Zo blij dat ik geen normaal mens ben! 🤣🤣🤣

TineWinkel
10-05-2025 om 16:52
IMI-x2 schreef op 10-05-2025 om 13:55:
Een belangrijke tip waardoor ik al meer geneigd ben om sokken te kopen: zet de maat op de sokken. We hebben hier 3 verschillende maten in huis, de sokken met de maat erop vinden gemakkelijker hun eigenaar, zowel de saaie als de bonte.
Om die reden was t hier n poos zo: oudste zwarte enkelsokken, jongste grijze, ik witte. Saai en doeltreffend.

Gingergirl
10-05-2025 om 18:19
Tegenwoordig lopen mannen in pak daar ook in hoor. Of je het mooi vindt is een tweede.

Annaniem2023
10-05-2025 om 21:12
Gingergirl schreef op 10-05-2025 om 18:19:
[..]
Tegenwoordig lopen mannen in pak daar ook in hoor. Of je het mooi vindt is een tweede.
Ik vind het afschuwelijk. Mannen in pakken zijn toch geen kleuters?

Gingergirl
10-05-2025 om 22:38
Annaniem2023 schreef op 10-05-2025 om 21:12:
[..]
Ik vind het afschuwelijk. Mannen in pakken zijn toch geen kleuters?
Jij associeert het met jonge leeftijd/ kleuters. De meeste volwassenen niet, die vinden het gewoon leuk. Smaken verschillen; niet meer, niet minder.

Mugs
10-05-2025 om 22:49
Naarmate de huisgenoten hier kledingmaattechnisch gezien dichter naar elkaar toegroeiden werd het sorteren van de schone was een steeds uitdagender werkje: witte T-shirts, zwarte sokken, spijkerbroeken... En dan de verontwaardiging als iets op een verkeerd stapeltje terecht gekomen is
Verzin dáár eens wat op!
Met de sokken heb ik het trouwens opgegeven. Ik gooi ze nu in een bak en dan mag iedereen het verder zelf uitzoeken