Off-topic discussies

Yevhen
10-05-2025 om 11:03
Voor wie slimme oplossingen waardeert: verwisselbare sokken – we horen graag jouw mening!
Hallo allemaal!
Wij zijn het team achter het nieuwe sokkenmerk AnySocks™. Ons idee is eenvoudig: alle sokken in een collectie zijn onderling te combineren. Dat is handig, bespaart geld en vermindert textielafval – in plaats van een heel paar weg te gooien, hoef je alleen een enkele sok te vervangen.
We staan nog aan het begin en verkopen momenteel niets. We willen echt graag weten: zou dit concept nuttig voor je kunnen zijn?
Bedankt aan iedereen die reageert!
We staan open voor eerlijke feedback en kijken ernaar uit.

Temet
10-05-2025 om 23:11
Er zijn ook sokkenklemmen, zo houden wij de sokken uit elkaar. Elk gezinslid een eigen kleur

Schemerlampje
10-05-2025 om 23:27
Temet schreef op 10-05-2025 om 23:11:
Er zijn ook sokkenklemmen, zo houden wij de sokken uit elkaar. Elk gezinslid een eigen kleur
Dát vind ik nog eens een slimme oplossing! Het is hier weer altijd een gedoe om de sokken uit te zoeken.

Theekopje
11-05-2025 om 09:06
sokken met kleurtjes en patronen vind ik vreselijk. Ja ook happy socks.
Ik draag met de meiden dezelfde sokken, witte of zwarte, allemaal dezelfde soort en dat ligt in een bak waar we allemaal uit kunnen pakken. Meiden hebben zelf ook een paar eigen merk sokken maar beide een ander merk. Maar ook wit of zwart.

Pippeltje
11-05-2025 om 09:37
Ja, ik vind het wel een leuk idee: ik zou zeggen lekker doen en er lekker gekke sokken van maken!

EmmaT
11-05-2025 om 10:39
Ik vind het een leuk idee, waarom niet? Er zijn zat mensen die er gebruik van zullen maken. Zelf vind ik verschillende sokken soms oké, maar ze moeten absoluut hetzelfde aanvoelen, dat steekt erg nauw bij mij
Ik heb ook wel van die links/rechts wandelsokken. Dat werkt dan niet zo goed.

GinnyTwijfelvuur
11-05-2025 om 21:14
Ik vind het ook een leuk idee. Ik doe dit nu ook al een beetje zo. Meerdere sets sokken en die dan mixen.

1968
15-05-2025 om 17:51
Bij de hema hebben de verschillende maten aan de binnenkant van het boordje een gekleurd stiksel rondom. Dus zoon had het blauwe randje en dochter met dezelfde sokken (gewoon wit) had een geel randje (kleinere maat)
Zelf koop ik alleen maar witte of zwarte sokken en heel soms een gekleurd (effen) paar. Ik vind sokken met print inderdaad ook erg stom, maar goed, niet iedereen heeft dezelfde smaak.