Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

passiebloem

passiebloem

14-10-2012 om 20:29

Vraag over de kinderboekenmarkt/kinderboekenparade

Misschien dat jullie dit weten, wij begrijpen er niets van in iedergeval.

Vorige jaar zijn wij op de kinderboekemarkt in het kinderboekenmuseum in Den Haag geweest. Daar waren verschillende nederlandse kinderboekenschrijvers aanwezig. We vonden het super leuk en dit jaar zijn we weer geweest. Volgens de website was deze zelfde markt in het stadhuis in den Haag. Het viel ons enorm tegen. Het was slecht georganiseerd, bijna geen bekende schrijvers. Na 2 uur zijn we weer vertrokken. Nu zien we net op het jeugdjournaal dat het kinderboekenmuseum de kinderboekenparade georganiseerd heeft, met al die bekende schrijvers. Ik snap er niet zo veel meer van. Weet iemand hoe dit nu precies zit?

gr Passiebloem

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
pooh bear

pooh bear

15-10-2012 om 16:03

Kinderboekenmarkt

Wij zijn twee jaar geleden naar de kinderboekenmarkt in Den Haag geweest en toen was het in het Atrium stadhuis. Wij vonden het toen erg leuk.
Helaas konden we dit jaar weer maar volgens de website was het dit jaar weer in het Atrium.
De kinderboekenparade ben ik nog nooit geweest maar wat ik op google kon vinden is dat iets wat helemaal los staat van de kinderboekenmarkt.
Zo te zien waren er gewoon twee dingen van de Kinderboekenweek tegelijkertijd georganiseerd.

passiebloem

passiebloem

15-10-2012 om 18:57

Pooh bear

Ik ben er inmiddels achter. Wij zijn vorige jaar op de kinderboekenmarkt geweest. Die was in het kinderboekenmuseum, erg leuk met veel Nederlandse kinderboekenschrijvers. Achteraf hebben ze twee activiteiten toen gecombineerd, het kinderboekenmuseum en de kinderboekenmarkt. Dit jaar is dit weer uit elkaar gehaald. Dit wisten wij niet. Wij wonen ruim 1 uur van Den Haag vandaan en waren werkelijk terleurgesteld over de kinderboekenmarkt. Wel leuk, maar niet de moeite waard om zo ver te rijden. We snapten het ook niet goed. We hadden het na 1a 2 uur wel gezien en zijn toen maar naar het omniversum gegaan. Ik had het wel netjes gevonden als ze op de website van de kinderboekenmarkt gezet hadden dat het nu weer appart was.

pooh bear

pooh bear

16-10-2012 om 09:24

Passiebloem

Jammer dat het niet zo leuk was.
Wij wonen ook bijna een uur rijden van Den Haag vandaan. Daarom zijn ook nog maar 1 keer daar bij de kinderboekenmarkt geweest. Die andere in het museum kon ik niet maar dat vindt ik wel een hele leuke tip voor volgend jaar.
Overigens zijn wij dit jaar naar Rotterdam geweest was een week eerder en voor ons dichterbij.
Maar ook dit viel een beetje tegen dit jaar. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat dochter en haar vriendin wat ouder worden en niet alles meer leuk vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.