Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

pandia

pandia

10-09-2010 om 22:13

Vraagje hollands got talent

En dan over het bellen. Ik heb misschien iets gemist, maar je kon geloof ik bellen meteen na het eerste optreden. Is dat eigenlijk niet oneerlijk, daar er dan langer gebeld kan worden (fans uitgesloten natuurlijk, die bellen toch wel)voor de eerste reeks deelnemers?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

10-09-2010 om 22:31

Dat is

wat ik mij al jaren afvraag bij al die talentenshows....

Bastet

Bastet

10-09-2010 om 22:52

Inmiddels....

Inmiddels rekken ze de tijd aardig,met een optreden van Gordon en zijn vriendjes,en nog een keer alle filmpjes....

Maarre

is dit niet bij al die programma's? Heb het altijd al oneerlijk gevonden, maar me er verder nooit in verdiept/ druk over gemaakt

Gr Pham

Jesse_1

Jesse_1

11-09-2010 om 00:18

Niet gezien maar....

... dat doen ze tegenwoordig bij alle spelletjes.
Ik denk dat het is, omdat hij ook oneerlijk is om tot het einde te wachten, omdat er relatief veel mensen stemmen op het laatste optreden (omdat dat het verst -eh.. meest vers dus- in het geheugen zit). En op wonderbaarlijke wijze weten soms juist de mensen die als laatste optreden echt GIGANTISCH veel stemmen te verzamelen. Waarvan ik dus denk: hoe kan dat in die korte tijd?
Nou ja, er zal wel over nagedacht zijn dus....
Jesse

Tijgeroog

Tijgeroog

11-09-2010 om 00:33

En (pas op: spoiler!)

Lang leve m'n hard-disk recorder. We hebben eerst Expeditie Robinson gekeken, zijn een uur na het begin met Holland's got Talent begonnen en na het overslaan van de reclames, herhalingen en Gordon waren en een kwartier na het echte einde klaar. (ER was bij ons ook een minuut of 20 korter )
En inhoudelijk: vonden jullie Martin het beste? Van mij had Elastic Double mogen winnen, vond ik veruit de leukste act. Die diabolo-act van vorige week vond ik ook erg goed, ik baalde er toen al van dat hij niet door ging en Martin wel.

Bastet

Bastet

11-09-2010 om 08:38

Inhoudelijk

Poeh moeiljk hoor,ik vond Martin niet het beste,had meer een voorkeur voor de jazzzangeres of de zangeres in witte jurk,kwa zingen dan.
Elastic Double vind ik leuk,maar onderhoudener vind ik miss Flora.Echt heel,heel knap wat ze doet.
Bastet

Tirza G.

Tirza G.

11-09-2010 om 21:36

niet gezien, zat op een training, maar eh.......hoe w's de nieuwe groep van Gordon?

Tirza

Bastet

Bastet

12-09-2010 om 08:08

Nieuwe groep gordon

Tja,beetje over the top,ala Gordon,die overigens erg slecht bij stem was,vond ik,dat viel op,vergeleken met de andere heren.Het is ook niet echt mijn smaak.Vanavond 21.45 is er een herhaling van de finale.
Bastet

Tijgeroog

Tijgeroog

12-09-2010 om 20:30

Weet het niet

Tenminste, ik weet niet hoe de 2e helft was. Die hebben we namelijk doorgespoeld.
Maar misschien houd jij wel van Gordon?

Bellen

Met het bellen en anderszins stemmen wordt natuurlijk wel heel veel geld verdiend, dus hoe vroeger ze daarmee beginnen....

Tijgeroog

Tijgeroog

13-09-2010 om 13:35

Stemmen

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel er gestemd wordt, hoe dicht de stemmen bij elkaar liggen, of er ook andere mensen dan de vrienden van de deelnemers stemmen ("gewone kijkers" dus), of er op OO mensen zijn die gestemd hebben (ik niet dus)
Maar ik geloof niet dat we dat te weten zullen komen... (nouja, het laatste lukt misschien nog wel, maar de rest niet )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.