Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

ilonka

ilonka

11-12-2012 om 10:08

Vraagje kerstkado labels

even raar vraagje misschien.

Als ik van die kado-labeltjes koop voor de kerstkadootjes, staat er altijd "van; voor; " op.

Vullen jullie daar ook de naam van de afzender in?

Hier ieder jaar weer de discussie van welles/nietes.

Gewoon benieuwd hoe anderen het doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

11-12-2012 om 10:55

Nee

wij schrijven gewoon met een stift de naam op het kadoo en aan het gedicht (ja met kerst, maar zonder surprise) zie je wel van wie het is.

En als er geen gedicht aan zit dan staat er alleen een naam op.

Koop nooit labels

maar heb ze weleens gezien.

Ik denk dat diehards schrijven 'van Santa' 'voor X'

Maylise

Maylise

11-12-2012 om 11:13

Geen afzender

Ik koop wel labels maar zet er geen afzender op. Hoogstens inderdaad Santa. Alles wordt gegeven door de Kerstman. Natuurlijk in de praktijk weet je vaak wel wie wat heeft gegeven maar met afzenders erop vind ik niet zo leuk persoonlijk.

ilonka

ilonka

12-12-2012 om 15:48

Jongste

wil het wel. Juist omdat zij zoveel tijd een aandacht besteed aan het vinden van een kadootje wat in haar budget past en leuk is voor ontvanger, is ze zo trots dat ze -denk ik- wil dat iedereen weet dat zíj dát kadootje heeft gekocht.

Oudste interesseert het geen moer. Doet er ook zo min mogelijk moeite voor. (het liefst laat hij het door een ander halen en zo mogelijk inpakken) Doet dus eigenlijk voornamelijk een "financiele bijdrage'. Voor hem hoeft de afzender er weer niet op...

Hahaha eigenlijk nu ik m'n eigen bericht teruglees, zie ik hetzelfde bij m'n man en mij Ook ik verzorg alle kadootjes en het inpakken. Hij hooguit het kadootje wat ik krijg... En ook van hem hoeft de afzender er niet op...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.