Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vraagje over ool-donateur zijn

Ik ben donateur geweest via de site van OOL en heb de mooie zonneschermpjes gekregen maar heb het niet verlengd na een jaar, dat wil ik anders, ik wil het gewoon doorlopend hebben, ik vind OOL heel waardevol.
Wie weet of dat ook kan via http://www.ouders.nl/forms/fdonateurs.htm (dat formulier dus) - of eindigt het dan na een jaar? En ik wil het via mijn internetbankieren doen zodat ik het bedrag evt een keer kan aanpassen. Hou alles graag zelf in de hand.
Maar ze willen graag dat je alles invult, ook adres en zo, geen probleem maar dat kan dus niet als ik het gewoon via internetbankieren doe.
Wie weet het antwoord hierop, er zijn vast een hoop donateurs die dit weten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

26-08-2010 om 13:13

Dan doe je dat toch gewoon zelf?

Ik heb gewoon een periodieke overschrijving ingesteld bij mijn bank, die ik zelf kan beheren, en verder alleen een mailtje gestuurd naar zo'n donateurs-emailadres. (Nooit een mail teruggehad trouwens).

Misschien dat je dan niet officieel te boek staat als donateur, maar is het je daarom te doen dan? In de omschrijving van je donatie kun je het toch ook zetten. En de zonneschermpjes heb je al

Margje

Puck

Puck

26-08-2010 om 13:50

Net als margje

Ik heb ook gewoon een periodieke overschrijving gemaakt voor OO. Ik doneer zelfs per maand. En de zonneschermpjes wil ik nog steeds maar ze komen maar niet. Maar vandaag heb ik geloof ik meer behoefte aan een Ouders-Online-paraplu.

Geerke

Geerke

26-08-2010 om 14:01 Topicstarter

Oh dan

Dan doe ik het ook gewoon zo, dank jullie wel.
Ze willen gewoon heel graag je adres lees ik, nou, dan moeten ze daar maar om mailen. Ga nu mijn internetbankieren opstarten.

Geerke

Geerke

26-08-2010 om 14:31 Topicstarter

Hop

geregeld!

Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

26-08-2010 om 15:57

Puck

Wil je me even mailen op [email protected]...heel vreemd dat je schermpjes er nog niet zijn....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.