Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vragen over gelredome

We gaan morgen naar Rage Against the Machine in het Gelredome. Ik ben nog nooit in het Gelredome geweest en ik vroeg me ineens wat dingen af.
We gaan met de trein en er rijden voor zover ik kan vinden geen extra treinen, dus we moeten zorgen dat we op tijd zijn voor de laatste reguliere trein. Ik heb geen idee tot hoe laat het concert duurt, maar met een beetje pech moeten we voor afloop vertrekken. Rijden er dan al pendelbussen of gaan die pas na afloop rijden? Hoeveel tijd moet je uittrekken om van het Gelredome naar het station te komen? Is het eventueel ook te lopen?
Ik voel me net alsof ik voor het eerst naar een concert ga

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

08-06-2010 om 17:16

Eeehhh

De pendelbussen rijden direct na afloop, ze doen er ca. 10 minuten over om bij het station te komen. Lopend is het een flinke tippel, ik zou het niet doen!
Er staan ook ladingen taxi's na afloop te wachten, die voor weinig richting station rijden, je kunt vaak gewoon met anderen mee instappen zodat hij vol zit.
Veel plezier!

Misdreavus

Misdreavus

10-06-2010 om 13:04 Topicstarter

Bedankt

Bedankt voor de antwoorden, ik vond het heel prettig om wat meer te weten, ik was echt zenuwachtig
We hebben het zekere voor het onzekere genomen en gezorgd voor back-up vervoer, het broertje van de vriendin die er bij was wilde ons wel in Den Bosch ophalen als we niet meer verder konden komen (naar Den Bosch kon een half uur na de laatste trein naar huis nog), maar uiteindelijk bleek dat niet nodig, want het was vrij vroeg afgelopen, we hadden meteen een pendelbus en stonden 20 minuten voor het vertrek van de laatste trein op het station.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.