Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-10-2012 om 12:30

Waar gezellig winkelen met dochter?

Zie titel, dochter heeft dringend kleding nodig. Wat bloesjes, truien, een jas en schoenen. In mijn durp ben ik in allebei de winkels niet geslaagd, van de week in Rotterdam is het ook niet gelukt. HM had enkel dunne tshirtjes met korte mouw net als de Zara.
Waar kan ik gezellig met dochter terecht, in een straal van zeg half uur/drie kwartier vanaf Rotterdam? Truien van 100 euro ps is niet de bedoeling, ongeveer Zara- en We-prijzen. We gaan daar ook wat drinken of eten, een overdekt winkelcentrum vind ik wat minder gezellig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-10-2012 om 12:31

Aanvullig

Dochter heeft maat 158.

Evanlyn

Evanlyn

16-10-2012 om 12:57

Idd de we?

Ik zit met hetzelfde probleem. Waarom moeten die meiden nou al dat dunne spul aan in de winter?

Zelf vind ik bij de WE nog wel eens wat redelijk warms voor haar, maar het houdt niet over.

Ik lees vol interesse mee...

Evanlyn

Evanlyn

16-10-2012 om 12:58

Overigens

Als ze maat 158 heeft, kun je in ieder geval voor de bovenkleding ook bij de volwassenen kijken. Dan heb je meer keus en lange truien zijn in.

Dun spul

Mijn zoon draagt graag 2 laagjes. Dus een dun shirt met daarover iets duns met lange mouw. Winterjas erover en warm genoeg voor op de fiets. Op school vindt hij het altijd erg warm en wil helemaal geen dikke berentruien aan.Met wat sweaters/vesten komen we een eind.Voor de meiden in de grotere kindermaten zie ik altijd leuke en betaalbare kleding bij Benneton, Coolcat en de Primark schijnt helemaal hot en goedkoop te zijn.
Een dun shirt met lange mouw ( gewoon bij de basic spullen, eventueel Hema) en leuke korte jasjes erop, bont gilletje of blousje met lange mouw. Skinny jeans, hoge laarzen, strak shirtje en kort jasje, leuk!
Ik heb geen dochter, dat is wel duidelijk,dan weet je het juist te hangen in de winkels.

bibi63

bibi63

16-10-2012 om 15:43

Leidsenhage bji leidschendam/voorburg

Is een leuk en niet overdekt winkelcentrum. Genoeg kledingaanbod (kijk eens bij de Sting, Coolcat, V&D enz). Er zijn veel leuke eetgelegenheden, ook met (overdekt) terras aan het water. Vanaf Rotterdam binnen 30 minuten en vanaf snelweg makkelijk aanrijdbaar.
Gr. Bib

barb

barb

16-10-2012 om 17:11

Gouda/zoetermeer

zoetermeer: eerste 3 uur gratis overdekt parkeren, keuze uit vele parkeergarages in en om het centrum gelegen. Overdekt gedeelte en het grootste gedeelte niet overdekt, lunchmogelijkheden genoeg.

Fiorucci

Fiorucci

16-10-2012 om 18:20

Mwah

Zoetermeer heeft niet zoveel keus hoor, ik woon er maar ga zelf liever naar Den Haag kwa sfeer en eventueel leidschenhage. Ik werk zelf liever met laagjes want ik hoor van mijn kinderen dat het altijd zo warm is op school. Daarbij stellen de winters ook niet zoveel voor.

Geduld

Nog even geduld hebben.. Het echt dikkere spul komt pas later in de winkels is mijn ervaring.
En anders online shoppen samen en daarna gewoon lekker uit lunchen gaan?

Breda

Neem de trein, in dordt nog niet uitstappen en dan naar breda,

Primark?

Klopt primark is helemaal 'hot' bij jonge meiden......Vind het zelf overigens vreselijk, maar afijn. Is te vinden in Rotterdam, Zaandam en Hoofddorp dacht ik zo uit m'n hoofd. Bereid je wel voor op zeer grote winkel,grote troep,wachtrijen en weinig kleedhokjes..........Maar ze hebben ruim, zeer ruime keus.
Voor de weinige kleedhokjes kleden hier de pubers zich zo aan dat je die kunt ontlopen (t-shirtje eronder b.v. kun je zo een blousje passen als je je trui uitdoet.)
groeten albana

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-10-2012 om 20:31

Zijn de winkels op zondag open?

Dank voor alle tips, het wordt Leiden! Zijn de winkels open op zondag of niet? Op zo'n algemene site staat dat een deel open is, maar dat zegt me niet zo veel.

Rosa

Leidse

Leidse

20-10-2012 om 21:55

Een deel

Dat deel dat open is, betekent dat vooral de grote ketens open zijn, V&D, Hema, dat werk. Volgens mij is op elke laatste zondag van de maand meer open dan op de andere zondagen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-10-2012 om 22:53

Leidse

Ik stel het winkelen dan uit tot later deze week, bedankt voor de info.

Rosa van der Zanden

suus36

suus36

22-10-2012 om 21:50

Amerika today

Dit weekend ook voor dochter op pad geweest. Ook maat 158. De enige winkel waar we slaagden was Amerika today. Leuke truien met lange mouwen. Ik was verbaasd over de kleding bij zara etc. Leek wel of het zomer was in r'dam heb je dat zeker.

Gr.
Suus
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.