Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Brave Hendrik

Brave Hendrik

18-07-2020 om 23:10

Waar heen met kleding? (Regio Arnhem)

Ik ben mijn zolder aan het leegruimen. Na letterlijk tientallen bananendozen vol met nauwelijks gebruikt speel goed afgeleverd te hebben bij de opvang, wil ik nu met de kleding beginnen. Ook daarvan heb ik inmiddels iets van 20 bananendozen vol. Het merendeel gelukkig netjes gewassen, sommige nog met de verkoopkaartjes er nog aan.
Bij de opvang vertelde ze niet geïnteresseerd te zijn in kleding.
Wie weet hoe ik er op een goede manier van af kom. Het liefste in de regio Arnhem.

Triva

Triva

18-07-2020 om 23:53

Wat bedoel je met

de opvang?

http://www.kledingbankarnhem-eo.nl/

Jesse_1

Jesse_1

19-07-2020 om 00:08

Sympany

Ik leverde het altijd in bij Sympany (diverse inzamelpunten), maar ze nemen al maanden geen kleding aan.
Ik weet niet hoe het met andere organisaties is.

Brave Hendrik

Brave Hendrik

19-07-2020 om 08:23

De opvang

Ik bedoelde met de opvang een blijf van mijn lijf huis.
Maar op zich doet dat er niet toe voor dit onderwerp. Ik wil een goede bestemming vinden voor de kleren.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

19-07-2020 om 08:40

De kringloop

2Switch. Of gratis aanbieden op fb.
Of gewoon in de textiel container.

Hier is alles dicht

Ook mijn kleding kon ik niet kwijt. Ik heb t toen coronaproof afgegeven. bij een mevrouw van een facebookgroep waar hulp werd gegeven aan mensen die t krap hebben.

Triva

Triva

19-07-2020 om 10:01

Maar

is er wat mis met mijn gegeven link?

Brave Hendrik

Brave Hendrik

31-07-2020 om 22:11

Trivia: dank je wel!

Sorry voor mijn late reactie: druk met de naweeën van de verhuizing en de kinderen een leuke vakantie geven.

Maar ik ben met een een enorme verzameling gesorteerde en gewassen Kinderkleding naar de kleding bank geweest in Arnhem zuid. Dat was super! Ze waren enorm blij en ik daarom ook.
Ik ga daar binnenkort vast nog vaker komen met speelgoed etc.

Dank je wel voor de top tip!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.