Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Aagje

Aagje

28-02-2009 om 12:50

Waar is dit? [Fifth Gear]

In het filmpje met de vooraankondiging van het programma Fifth Gear Europe, ao te zien op Discovery, zijn twee plaatsnaamborden te zien. Het is aan het begin van het filmpje. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik geprobeerd te achterhalen waar dit is gefilmpd. Lastig is dat de namen niet helemaal te lezen zijn. Er staat zoiets als Valagä (??) en Dyng.....
Het is me niet gelukt te vinden waar het is. Niet met Google maps, niet door zoeken op het web.


http://www.youtube.com/watch?v=2dVHeAWfQNM&feature=channel_page
Wie weet het?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marsudan

Marsudan

28-02-2009 om 13:50

Dat vroeg ik me ook af

Ik dacht in eerste instantie Finland, of Zweden... Maar geen idee eigenlijk! Muziekje erbij vind ik trouwens ook wel mooi...
Beetje off topic, ik ga steed meer programma's op Discovery ontdekken: Mythbusters, Dirty Jobs, en ook zeker Time Warp. Dat laatste programma is heel leuk, ze nemen met een speciale camera iets op (zoals een tijd terug een man die met draaiende kettingzagen jongleerde) en dan spelen ze dat vertraagd af. Heel gaaf om te zien! Vorige week deden ze het met waterdruppels: dat zo'n simpel iets zo mooi kan zijn, zeg...
Ik wil eigenlijk ook kijken naar London Ink, ben wel nieuwsgierig door het filmpje..!
Groetjes, Marsudan

Aagje

Aagje

28-02-2009 om 14:05

Zeker marsudan

Dat was ook mijn idee, dat het ergens in Scandinavië moest zijn. IJsland heb ik ook bekeken. Maar noppes.
En ja, dat muziekje! Zou het Björk kunnen zijn?
Wij kijken hier ook met veel plezier naar Mythbusters, Dirty Jobs, Time Warp. Ook Animal Planet trouwens. Kinderen krijgen op een leuke manier veel algemene kennis mee.

Rembrand

Rembrand

28-02-2009 om 14:18

IJsland!

Surfen op Valagjä gaf dit als zoekresultaat.
M.

Muziek

De muziek is van Barrie Gledden, nummer heet Castaway.

Aagje

Aagje

28-02-2009 om 17:31

Ah, weer een stap verder!

Dank Rembrand. Die waterval, dat moet dan Skogarfoss zijn. Dat levert allemaal plaatjes op die verdacht veel lijken op de waterval die gefilmd is.
Valagjä is dan een canyon, of een kloof. Niet een plaats dus, zoals ik eerst dacht.
Blijft over: Dyng... dinges. Ik denk dat er Dyngju*** staat. Ben benieuwd naar het héle woord. Er bestaat een Dyngju Mountain weet ik inmiddels.
En Minna, erg bedankt voor je tip. Ik ga uitzoeken wat deze artist nog meer gezongen heeft.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2009 om 23:04

Lastig hoor

het is moeilijk te zien inderdaad, en staat ws ook op zijn IJslands dan....dat googled niet echt makkelijk

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2009 om 23:06

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.