Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Waar is het paard van sinterklaas?

Volgens de tv gids zou deze film vanavond te zien zijn op KETNET, mijn kinderen vinden de film prachtig. Maar helaas, toen de film zou beginnen en ik hem dus op de goede zender zette was er iets heel anders op.

Is toch raar, staat het in de gids en vervolgens komt het er helemaal niet op.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat nou kan? Is dat dan gewoon een foutje?

Alvast bedankt.

Groet,
Olijvje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Olijvje

Olijvje

14-11-2010 om 15:13 Topicstarter

Niemand?

Hmmm, ik dacht ik stel mijn vraag gewoon op OOl, dan krijg je altijd antwoord

Nou ja, heel belangrijk is het natuurlijk niet, maar toch vroeg ik me af hoe het nou kan, dat als er iets aangegeven staat in de gids, het vervolgens niet te zien is op de tv.

Mocht er nog iemand zijn die het antwoord daarop weet, dan hoor ik het graag.

Groet,
Olijvje

Toke

Toke

14-11-2010 om 17:38

Foutje?

Het kan natuurlijk een foutje in de gids zijn. Heb je gecheckt op teletekst of internet of de programmering overeenkomt? Wat ook kan is dat de programmering is veranderd door omstandigheden. Was het niet gisteren dat België bepaalde delen van het land tot rampgebied had verklaard? Misschien heeft dat de programmering in de war gestuurd?

Toke

Toke

14-11-2010 om 17:44

Ketnet 5 dec

Volgens de ketnetsite komt de film op 5 december, om 8.35 uur. Ik denk dus dat de programmering is veranderd al dan niet nadat de gids gedrukt was.
Je kunt dus nog een keer in de herkansing!

Olijvje

Olijvje

15-11-2010 om 10:01 Topicstarter

Toke

Ha, tenminste een reactie Dank voor je bericht.

Ik had het idd gecheckt op internet en op de informatie die de tv geeft, daar stond het allemaal aangegeven.

Nou ja, het zal hoe dan ook een foutje zijn, ipv de film waar is het paard van sinterklaas was er een Belgische intocht van sinterklaas te zien.

Wie weet gaan we 5 dec kijken

Groet,
Olijvje

maan.

maan.

21-11-2010 om 10:40

Aanstaande woensdag nl3

Ik zag in de TV gids dat 'Het paard van Sinterklaas' komende woensdagmiddag op Nederland 3 wordt uitgezonden, wilde dit toch even melden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.