Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dora

Dora

12-07-2018 om 13:00

Waar moeten de oude foto's heen?


Suze

Suze

15-07-2018 om 09:18

herinneringen

10 dozen is niet niks. Denk dat mijn ouders ook zoiets hebben. Maar wel netjes in albums met tekst erbij. En niet zo oud, ik denk alles vanaf begin 20e eeuw en m.n. vanaf na de oorlog.

Als zijn ogen nog goed zijn, dan zou het kunnen dat hij juist bij het zien van foto's weer een beetje herinneringen krijgt. Maar dan vermoedelijk bij foto's waar hij zichzelf herkent. Dus niet die uit de 19e eeuw. Tenzij hij die vroeger vaak gezien heeft. Het valt te proberen, maar begin dus met die waarvan je herkenning verwacht.

een andere oplossing

In principe denk ik dat oude foto’s heel bijzonder kunnen zijn, dus als het kan zou ik proberen ze te houden. Maar als dat niet kan: mijn zwager en zijn vrouw zijn fotografen die oude fotoalbums verzamelen en er kunst van maken. Ik denk dat ze de albums heel graag zouden komen ophalen, als je dat zou willen. Dat lijkt me in ieder geval veel beter dan weggooien? Denk dat de redactie je mijn e-mailadres wel kan geven als je dit zou willen doen.
Groeten en veel sterkte met alles,
Annemiek

Dora

Dora

16-07-2018 om 10:39

Er zijn zelfs glasnegatieven! Eerst maar even bijkomen, vandaag wordt het huis ontruimd en ik heb nu dus iets meer overzicht. In ons eigen huis kan weer gewoond worden, al staan er nog zo'n 15 dozen in de huiskamer.Ik ben bijna klaar met de papieren (hard gewerkt in het weekend) en ben bezig zijn werk-diacollectie onder te brengen. De foto's komen als laatste. Annemiek, ik onthoud jouw idee! Eerst inventariseren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.