Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Waarom had niemand me gewezen op fotostrips.nl?

..toch een beetje slordig mensen.
Komt er zo'n geweldig nieuw fenomeen, moet ik het zelf in de boekhandel opsnorren???

Kijk snel, ik heb dwars door alle (privé)sores dubbel gelegen van het lachen. Je kan even vooruit want Ype en Willem produceren vier beeldstrips per week en je kan ze allemaal terugvinden op bovengenoemde website.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hahahaha

geweldig!!!

Zelfs manlief ligt in een deuk!

Yta Chalne

Yta Chalne

31-03-2010 om 09:38

Spotten

Het is ook zo leuk dat ik zowat elk plekje waar ze buiten foto's maken herken!

rodebeuk

rodebeuk

31-03-2010 om 12:06 Topicstarter

Ja yta

Ik heb zelfs mijn achterbuurman herkend. Hij is Dennis de Dealer in de kroeg, ergens in 2008 ofzo.

Bleek Ype en Willem te kennen, uiteraard...

Ze zijn nu verhuisd dus ik ga nog ff kijken of dat de locaties verandert... de oude woning was in de buurt van een AH XL, voor de nieuwe hebben ze nog niet de supermarkt doorgegeven

Ik ben erop gekomen omdat homovrienden van mij wel een duwtje uit de kast konden gebruiken, maar ik zit volgens mij zelf nog meer te genieten dan zijn (logisch want ze zijn net op huwelijksreis vertrokken...)

Massi Nissa

Massi Nissa

31-03-2010 om 13:20

O bedankt

Ik heb zitten giebelen als twee aangeschoten oudtantes. Bedankt, rodebeuk!
Groetjes
Massi

Yta Chalne

Yta Chalne

31-03-2010 om 17:14

Rote buche

Ze wonen nu vlak om de hoek bij de Bijenkorf. Boven die sportzaak waar ik vroeger mijn felblauwe (van de jou welbekende club) hockeyrokjes kocht Is niet echt een supermarkt in de buurt (maar wel 5000 andere winkels natuurlijk)...

rodebeuk

rodebeuk

31-03-2010 om 19:14 Topicstarter

Gnar yta

nog even en we kunnen hun sofinummers uitwisselen... doe jij Ype?

klokje 2

klokje 2

02-04-2010 om 10:52

Zjezus..

wat zijn ze leuk!
Ben gelijk het boekje gaan kopen voor zoon's verjaardag, dan heb ik hem zelf ook, gna.
Dat het in ons statsie speelt, maakt het extra geinig.

rodebeuk

rodebeuk

02-04-2010 om 13:42 Topicstarter

De nieuwste:

http://www.nrcnext.nl/blog/author/ypeenwillem/

Blijft raar dat ik zoiets leuks zo lang gemist had. Eigenlijk zou je regelmatig gewoon spontaan een verkeerde leuke website moeten krijgen als je je browser opstart.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.