Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

25-04-2012 om 22:52

Wanneer komt de politie aan je deur?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jaymza

Jaymza

30-04-2012 om 14:03

Ilora

Albana legt alleen maar uit dat een politie inval niet hoeft te betekenen dat er inddaad iets vreselijks aan de hand is.

Jaymza

Tirza G.

Tirza G.

30-04-2012 om 14:51

Jaymza

Het was geen inval Het was een bezoek. Klopperdeklopperdeklop op ramen en deuren. Door één politie-persoon.

Tirza

Nou tirza

wij stellen voor dat je vandaag bij die buren een kopje suiker gaat lenen. Of een koffiefilterzakje. Of afwasmiddel.
Want we willen nu eindelijk wel eens weten wat er écht aan de hand was!

Gewoon een leuk verhaal

Van albana toch. Wateen kattige reacties, het lijkt de basisschool of manege wel ofzo!

Tirza G.

Tirza G.

30-04-2012 om 17:45

Nee hoor

Het is gewoon het forum en een irritatietje van mij. Niks school of manege.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

30-04-2012 om 17:46

Bromvlieg

Dat gaat hem niet worden Het is een rijtje huizen waar ik vanuit mijn slaapkamer op kijk, het is áchter de groenstrook áchter de speeltuin Ik heb geen idee wie daar wonen oid, het is gewoon zo'n stilstaand rijtje huizen waar nooit wat gebeurt. Tot die dag dus

Tirza

Illegale bewoning?

Misschien wonen er niet alleen de oorspronkelijke huurders? Een kwestie van uit hun bedje lichten en betrappen op heterdaad?

mix

mix

30-04-2012 om 21:10

Of of of of

zoals in een woonplaats waar ik voorheen woonde: dachten ze dat er een illegaal persoon in de woning verbleef.
Agenten voor- en achterom plus mensen in burger van de vreemdelingendienst (oid)
En wat bleek, buuv had een familielid over uit een ander land en die was zich vergeten af te melden bij vertrek of iets van dien strekking.
Dus kwamen ze met z'n achten even polshoogte nemen of hij niet verstopt zat op de zolder of in het doucheputje. Het hele huizenblok was omsingeld, mensen in de poort en niet door de schuttingdeur die niet op slot zat, nee, OVER de schutting.

In jouw geval: de buren van meneer hadden klachten over een vreselijke lucht die van de buren kwam, maar de buurman deed niet open op hun bellen.
Daarom belden zij de politie en omdat men verwachtte dat hij wel thuis moest zijn, hebben ze geen risico genomen dat hij dood in huis zou liggen en zijn ze achterom gaan controleren. Toen alles met meneer in orde bleek hebben ze de hennepkwekerij die hij op balkon had maar laten zitten...zoiets?

Tink

Tink

30-04-2012 om 23:49

Lol tirza (o.t.)

"het is gewoon zo'n stilstaand rijtje huizen"

Als dat niet zo was, dán hadden ze pas een goede reden om even binnen te willen kijken
(ik zie dat helemaal voor me he, dat rijtje huizen op de loop met een zooitje politie er achteraan)

Gerdina

Gerdina

01-05-2012 om 13:34

Ik denk

dat het iemand was die de deur niet opendeed voor de thuiszorg. Vervolgens heeft die de politie gebeld, ook voor hen werd niet opengedaan en klom de agent dus over het balkon. Heeft op het raam geklopt, kreeg toen reactie van de bewoner dat alles wel goed was, maar dat hij/zij geen zin had om iemand te zien. En agent gaat weer dezelfde weg terug.
Zoiets hebben wij dus een keer in de straat gehad. Al heeft de politie daar de deur opengebroken omdat er geen reactie kwam. Bleek mevrouw nog in bed te liggen en geen zin te hebben om op te staan. Ze had één van haar mindere dagen (neiging tot depressie).

Ef

Ef

01-05-2012 om 22:21

Denk ik ook...

Een zorgweigeraar, laat al een paar dagen niemand meer binnen, aan de voordeur reageerd hij niet dus proberen ze het via het balkon. "klop,klop,klop, leeft u nog?" "Ja, maar jullie komen er niet in!" "Oké! fijne dag nog verder!"

Relithe

Relithe

04-05-2012 om 21:06

Ja maar

dan kan ie toch gewoon door de voordeur weer terug??
Het is mij een raadsel waarom een agent door een raampje weer naar buiten gaat..

Tirza G.

Tirza G.

07-05-2012 om 23:22

Nee, niet door het raampje :_0

Zo erg was het nou ook weer niet Hij werd door het raampje te woord gestaan, de (balkon)deur die er naast zit werd dus niet opengedaan. Klopperdeklop,bonkbonkonk, gordijn wordt opzij geschoven, raampje (bovenlichtje) wordt opengezet en daar wordt wat heen en weer geroepen. Daarna gaat raampje weer dicht en agent klautert weer van het balkonnetje. Maar jouw vraag is mijn vraag: als je nou niet dood blijkt te zijn, mag die agent toch wel even door je huis naar de voordeur lopen? Ik blíjf het raar vinden.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.