Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jm

jm

23-09-2010 om 20:58

Wat doen jullie op een zondag

met 2 kinderen van 8 en 11 jaar.
Wij willen graag op een zondag iets leuks doen met de kinderen. Heeft iemand ideeen in de provincie Groningen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Paddestoelenwandeling

..op de Fraylemaborg.

Goeie herinneringen aan!

En er zijn dit jaar heel veel paddestoelen.

Bastet

Bastet

24-09-2010 om 07:12

Ehm....

Het is net over de provinciegrens in Drenthe,maar wel leuk,het hunbedcentrum in Borger.
Bastet

Boomkroonpad

Is ontzettend leuk, helaas ook niet in Groningen maar in Drenthe. Wie weet, echt een aanrader in elk geval.

Succes en veel plezier alvast.

Olijvje

krin

krin

24-09-2010 om 15:37

Olijvje (boomkroonpad)

Is dat Boomkroonpad ook geschikt voor niet zo heel dappere vijfjarige jongens?

Polly Shearman

Polly Shearman

24-09-2010 om 16:01

Geocachen

leeftijd voor je kinderen is er heeeeeel geschikt voor, en het is lekker buiten, en zalig in de herfst! lekker door het bos ... Pelle kan je er alles over vertellen.

Puck

Puck

24-09-2010 om 16:33

Of ik

www.geocaching.com en dan het filmpje bekijken.

Bastet

Bastet

24-09-2010 om 16:34

Krin

Als vijfjarige geen hoogtevrees heeft,kan het prima.Ik vond het niks,maarja,ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta...
Bastet

Krin

Tja, die van mij vinden het leuk daar en er zit eentje tussen van 5 jaar. Enne, ze zeggen dat je angsten moet overwinnen) Hier een link voor meer info:

http://www.staatsbosbeheer.nl/boomkroonpad

Olijvje

Letterboxen

Heb ik ooit ook eens gedaan, soort van speurtocht die je bij de VVV kunt halen. Dat was erg leuk en leerzaam.

Misschien ook een leuk idee? Bij de VVV kunnen ze er vast meer over vertellen, dan ik

Olijvje

krin

krin

24-09-2010 om 17:30

Bastet en olijvje

Dank! Als het vooral om hoogtevrees gaat, moet misschien de niet zo heel dappere, iets oudere papa maar aan de grond blijven
Ga ik de bomen wel in met de overige heren.

Bastet

Bastet

24-09-2010 om 18:41

Krin..

Veel plezier,het is echt heel leuk!
Bastet

Ik ga morgen naar nienoord

daar is een fair, lijkt me erg leuk! (ook voor kinderen, ze kunnen pompoen snijden geloof ik en allerlei andere leuke dingen, kijk anders even op de sit www.noorderland.nl )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.