Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Miljonair???

Miljonair???

30-12-2009 om 19:06

Wat doen we met 27 miljoen?

Ik mis het draadje 'wat te doen met 27 miljoen?'. Kom op, we kunnen nog een dag dagdromen...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

01-01-2010 om 16:24

Lol...

en ja, wat MOET je met al dat geld he?

Kaaskopje

Kaaskopje

01-01-2010 om 19:40

Mijn schoonmoeder vanmiddag

Schoonmoeder is een best mens, maar af en toe zegt ze van die gekke dingen! Vanmiddag ook: wat moet ik met zoveel geld? Waarop de hele kamer over elkaar heen buitelde met "nou ik zou het wel weten hoor!" Grappige man van mij riep er overheen dat ik het in een week op zou weten te krijgen, maar nee... dat is niet zo. Ik zou écht wel flink de bloemetjes buiten zetten, maar verder advies vragen hoe ik dat geld onder zou moeten brengen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-01-2010 om 21:43

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa gewonnen!

Op beide halve loten!!!!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-01-2010 om 21:44

En het totale bedrag is....tromgeroffel...

tien euro.

Carmen

Carmen

01-01-2010 om 22:15

En ikke

Heb VEERTIG euro gewonnen! En TIEN op mijn decemberkraslot!
Het is net niet genoeg voor mijn droomhuis maar het begin is er.
En ik vind 27 prijzen van een miljoen veel leuker trouwens.

Carmen.

Kaaskopje (ot)

Jaren geleden ging mijn moeder haar ( tussen)woning verkopen, omdat ze een(huur) aanleunwoning kreeg. De huizenprijzen begonnen net aardig te stijgen. Toen de makelaar de vraagprijs vaststelde, zei ze "Nee, dat is veel te veel, wie kan dat nu betalen?" De vraagprijs werd al na 2 dagen geboden en ze vond het genoeg, wilde er niet meer voor hebben ! De makelaar ( en wij, haar kinderen) hadden helaas niets meer in te brengen, haha.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-01-2010 om 02:18

Familie van elkaar?

Mijn schoonmoeder heeft hun vorige huis ook verkocht voor een lage prijs uit sociaalvoelendheid. (is dat goed Nederlands?) Vervolgens hadden ze ook het een en ander achter gelaten om die mensen te helpen, maar daar hadden ze toch spijt van geloof ik, omdat die mensen het of gewoon weggedaan of vervangen hebben.

Tirza G.

Tirza G.

02-01-2010 om 11:52

Andersom

Mijn zwager kócht een huis, bood fors onder de vraagprijs en die mensen zeiden meteen JA! Toen had hij zoiets van: ik had nog wel iets lager kunnen bieden

Tirza

Chippie

Chippie

02-01-2010 om 13:25

Kaaskopje

"Grappige man van mij riep er overheen dat ik het in een week op zou weten te krijgen, maar nee... dat is niet zo."

Volgens mij krijg je het echt niet in één week op (of je moet inderdaad de tien duurste huizen in NL kopen). Je krijgt al 14.000 euro per week aan rente! Dat lukt je de eerste week nog wel om op te maken. Maar dat lukt je na tig weken echt niet meer.... zeker niet als je wilt blijven wonen waar je woont.

Lukt wel chippie

maak het totale bedrag over naar het goede doel en je bent er binnen 24 uur vanaf

Kaaskopje

Kaaskopje

02-01-2010 om 17:51

Sus-anne

Ik vrees dat ik daar te egoïstisch voor ben

ilsepilse

ilsepilse

03-01-2010 om 22:03

Helaas

niks nope njente ...
mijn man had 90 eurootjes

Nasha 1st

Nasha 1st

04-01-2010 om 21:52

De winnaar van 27,5 miljoen!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5708274/__Feestje_bij_winnaars_Staatsloterij__.html?p=28,2

En hoewel ik het mezelf ook erg gegung had, vind ik het ook wel weer leuk om te weten dat hij door 10 personen is gewonnen. Dan nog blijft er een leuk bedragje p.p. over niet?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.