Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

19-10-2017 om 15:25

Wat draag ik onder een donkerblauwe jurk?

Ik heb een leuke blauwe jurk van t-shirt-achtige stof gekocht. Maar wat draag ik daaronder? Ik ben geen jurken draagster, vandaar dat ik twijfel. Doe ik er een panty onder aan? Of een legging? Ik heb zwarte enkellaarsjes erbij.


40er

40er

07-11-2017 om 12:46

Maar Yaron

Als je ze zelf haakt maak je ze toch passend; -)

Yaron

Yaron

07-11-2017 om 13:29

Dat zou wat zijn

Maar helaas gaat dat 'm niet worden, breien zou misschien nog gaan

Haken?

Laten we daar dan maar halen bij denken

Afzakkende kruizen kan je voorkomen door een 2e slip óver de panty te doen. Graag in bijpassende kleur, in jou geval, zwart dus.
Man man, wat doen we onszelf aan....

Li

Li

07-11-2017 om 13:53

Jammer

Ik dacht ook letterlijk haken...wilde er net een paar bij je bestellen

Yaron

Yaron

07-11-2017 om 14:57

Toch wel handig

Ouders online, al veel tips hier vandaan gehaald. Dat van die slip over de panty had ik zelf niet kunnen bedenken.

Ja, dat haken moet maar haken worden, soms wel vervelend, die spellingcontrole --

Yaron

Yaron

07-11-2017 om 14:58

Pfff

Halen zit niet in het systeem...

Groetjes van mijn moeder.

Als kind zat je nog wel eens niet zo netjes met de benen gekruist of je wilde bokje springen.
Zag er niet uit met afzakkende maillot in het kruis. Ik kreeg dus altijd een extra broekje over de maillot. Ik had slips in alle kleuren, passend bij de maillot.
Keurig meisje, toen al

Nu doe ik dat dus met panty's en soms bij een dunne legging.

wat niet te dragen

" een legging draag je bij het sporten, niet onder een leuke jurk. Tenzij je hoge laarzen draagt en je dus niet ziet dat het een legging is. Maar dan nog steeds liever niet."
Dit soort berichten geven mij echt de kriebels. Ik vraag me altijd van wie het niet mag.
Volgens mij zou het straatbeeld er een stuk vrolijker uitzien als de modepolitie niet zoveel invloed zou hebben.

Li

Li

07-11-2017 om 22:14

Ach

Ik loop vrolijk verder in mijn minirokje met panterlegging maat 50!

En ik draag meestal hold ups

Nooit last van.......

een afzakkend kruis.......

te lange of te korte benen.......

Of ladders....... (/want je hijst ze maar 1 keer per dag op)

Ingrid

pantys

Die hold ups vind ik weer niks. Maar misschien moet je daar een wat tengerdere bouw voor hebben dan ik heb.
Bij pantys merk ik wel dat prijs en kwaliteit samenhangen. Oroblu of Falke bevallen prima terwijl ik Hema pantys echt waardeloos vind (zakken af, snel ladders etc)

Ik ben idd vrij smal gebouwd...

Maar zelfs ik, met mijn krap 60 kg vind panty’s vaak herl naar korsetachtig- elastiekerigv strak zitten om je middel. Hoe moet dat dan wel niet voelen als je steviger bent? Ook daar ben je met hold ups vanaf.

Overigens hoef je bij ladder ook maar een half paar weg te fooien i.p.v. een heel paar....nog een kostenbesparend ook!

Ingrid

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.