Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

15-02-2012 om 20:13

Wat geef je je moeder die 65 jaar wordt

de titel zegt het al: wat geef je je moeder die 65 jaar wordt en die alles wat ze graag wilt hebben al heeft.

wie o wie heeft er leuke ideeen, we zijn met 3 dochters en aanhang en hebben ongeveer een kado van rond de € 100 in ons hoofd.

maar wat.....
we hebben al geopperd om met haar en haar 3 dochters uit eten te gaan maar misschien zijn er nog andere leuke ideeen....

alvast bedankt maar weer
TESS

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Excursie

naar het textielmuseum samen met mijn moeder, was ze heel erg blij mee.

Wat heb ik in godsnaam vorige keren ook al weer gegeven, iets van een plant ?????? Ik weet het niet meer !!

Puck

Puck

15-02-2012 om 21:43

Dagje uit

Mijn moeder weet ook nooit verjaardagscadeautjes dus dan gaan we meestal een dagje uit op onze kosten, of uit eten, high tea, o.i.d.

Ely

Ely

15-02-2012 om 22:23

Fotoshoot

Lijkt mij geweldig, heb helaas zussen noch moeder (meer) dus wellicht juist belachelijk idee bedenk ik me hahaha

Mijn moeder heeft ooit op een feest ter ere van een kroonjaar een komische act 'cadeau gekregen' van haar vriendinnen. Je moet het kunnen maar was ook geweldig

Mooi sierraad?
Digitale fotolijst al gevuld met leuke foto's?
Klassieke zilveren fotolijsten met leuke foto's?

Volgens mij heb ik een foto-bui haha

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kofferset

Nou een kofferset, want nu ze d'r aow erbij heeft kan ze leuk op vakantie
En daarbij een set schilderijën in dezelfde kleuren van haar kleinkinderen die allemaal op hun eigen manier oma geschilderd hebben ........
Zoiets dus.
groeten albana

Vrachtwagenrijles

Er even vanuit gaande dat ze haar groot rijbewijs nog niet heeft Als je moeder echt "alles al heeft", zou ik gaan voor een leuke ervaring, afhankelijk van haar interessesfeer. Een rondvlucht of vliegles in een Cessna, een parachutesprong, een motorrijles, een bonbonmaakworkshop, zoiets.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

16-02-2012 om 15:02

Vrachtwagenrijles

Daar was een tijdje terug een heel artikel over in de Volkskrant. Schijnt ontzettend moeilijk te zijn, vliegen is makkelijker

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.